Instapost #1

24.3.15


Postoji li neko ko ne voli instagram ?
Sigurno postoji, ali ja ne spadam u tu grupu ljudi. :D Ja pripadam onoj grupi ljudi koji vole ovu aplikaciju možda i više nego što bi trebali hehe, ali mislim da je to okej. Koliko sam prije koristila facebook sada toliko koristim instagram i mogu vam reći da mi više odgovara IG nego FB.
FB koristim najviše za potrebe bloga dok sam na IG više aktivnija što se tiče mojih slika, ali i slika vezanih za blog. Svoj "privatni" IG profil sam pretvorila u (moglo bi se reći) zajednički profil za blog i mene, odnosno moje slike. (selfie i tako te slike :D)


Ujutro kada ustanem prva stvar koju uradim je uzmem mobitel u ruke i poslije vibera provjeravam instagram. Volim gledati i pratiti ljude koji imaju nestvarno lijepe fotografije, a svaki dan otkrijem nekoliko novih profila. Možda ću jednom i napisati post o IG profilima koji me inspirišu i koji imaju takve božanstvene fotografije.


Ako još niste možete me pratiti na instagramu, moj acc je @minnaabs


Koristite li instagram ili ipak ne ? Šta mislite o IG ? :)

22 komentara:

  1. Prekrasne su ti slikice! Naravno da ga koristim, svaki dan :D Iako ne objavljujem slike dan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tvoje također i trebala bi objavljivati svaki dan jer su predivne :)

      Izbriši
  2. Joj, svaka mi se slika svidja... sad cu da ti silujem profil!!! :D :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Već se pratimo :D aaaa vjeruj imam svoj jutarnji "ritual" ,gdje prvo uz kaficu pregledam određene društvene mreže,pa onda sve ostalo radim,i nezaaobilazan je instagram :D i ja sam razmišljala o nekom postu gdje ću prikazat profile koji me inspirišu al teško je odabrat stvarno,ne bih mogla odabrat njih par :) slike su ti odlične :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daa. Tako je i kod mene samo što ja to radim još dok sam u krevetu :D Hvala ti puno :)

      Izbriši
  4. Slike su ti super! Iako obožavam tuđe Insapostove, ja, vjerovala ili ne, nemam Instagram! :) Nadam se da ću se uskoro priključiti tom svijetu pa se pratimo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. Nadam se i ja da ćeš nam se pridružiti :) Sigurno će ti se dopasti.

      Izbriši
  5. Ja sam se navukla na instagram i ne mogu si pomoći. :D Prije sam ga ismijavala, toliko o tome...
    sve su ti fotkice krasne, moram priznati <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istaa sam :D Veliki je kompliment za mene kada mi ti to kažeš, hvala ti mnogo :*

      Izbriši
  6. Divne sličice imaš :)
    Instagram je čudo, tako sam se brzo navukla i baš me drži :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Prelepe fotografije, pratim te preko instagrama, koristim ga svaki dan. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Divne fotografije,pratim te već na instagramu.Slažem se s tobom u potpunosti,više koristim IG nego FB,zabavnije je.:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo :) FB je postao totalno bezveze i ne bih ga sigurno nikako koristila da nemam blog. IG je zakon :)

      Izbriši
  9. Baš lijepe slike :) sunčane naočale mi se jako sviđaju :D ja i nisam previše aktivna što se objavljivanja tiče, više sam tu da pratim tuđe profile :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa :) Da, najviše pohvala dobijem za njih hahah. Pa dobro je i to znači da ti se dopada :D

      Izbriši
  10. Mislim da ne moze da prodje dan a da ga ne posetim, cak i kada nista novo ne kacim, ne mogu da ga izbegnem, deo mi je dnevne rutine ;))

    http://withinstalovealex.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši