Maybelline lash sensational mascara

26.3.15

Koliko sam "teška" pri odabiru maskare govorila sam nekoliko puta i moram to spomenuti opet jer najviše vremena mi oduzme upravo kupovina maskare. Moje trepavice su mnogo zahtjevne i jedina maskara koja mi je dosad odgovarala je Maybelline Colossal (žuta ambalaža).


To je apsolutno jedina i najbolja koju sam ikad probala i nikad joj nisam našla zamjenu i mislim da se to neće ni desiti.
Kada kupujem novu maskaru dugo se razmišljam da li sam kupila pravu jer mi je uvijek u podsvijesti Colossalka i mislim se da li da kupim neku drugu ili nju opet. Ali, nadam se da ću joj naći zamjenu uskoro iako će ona uvijek biti #1.


Maybelline Lash Sensational Lash Multiplying maskara je nova maskara koja je izašla ne znam tačno kada i meni se odmah dopala zbog pakovanja. Ambalaža je ista kao i kod ostalih Maybelline maskara osim boje i po tome mi je najljepša od svih drugih. Sadrži 9,5ml i rok trajanja od otvaranja je 6 mjeseci. Na sniženju sam je platila oko 12KM. 



Ono što je novo jeste gumena četkica koja je napravljena da prati prirodni luk trepavica što je odlično jer kada uporedim svoju omiljenu Colossalku i LS, moram priznati da mi je lakše nanošenje LS maskare. Što se tiče formule za moj ukus je previše tečna i to mi najviše smeta kod ove maskare. Ne volim previše tečne maskare i to me na prvu odbije od kupovine proizvoda. Samim tim što je previše tečna, "mokra", moje trepavice se odmah slijepe i izgledaju grozno. Kada odstranim višak proizvoda u ambalažu maskara odlično odradi svoj posao.
Slažem se da četkica produžava i lijepo uvije trepavice i to mi se mnogo dopada jer mi je to najvažnije kada kupujem maskaru. Trepavice ostaju uvijene i nakon više sati, naravno manje nego što budu na početku.


Kad zanemarim to što je formula maskare previše tečna moram priznati da su sve ostale karakteristike zadovoljile moje kriterije. Da li je preporučujem ? Pa sad, iskrena da budem ne bih je preporučila samo zbog formule, ali to ne umanjuje činjenicu da je ova maskara dobra.


Jeste li probale ovu maskaru ? Kakvi su Vaši utisci ? 
Koja je Vaša omiljena maskara ?

22 komentara:

  1. Nisam nikada koristila ovu maskaru. Trenutno koristim Loreal Manga i Essence i super su mi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni nije ni Manga odgovarala pisala sam post o njoj.Baš mi je teško pronaći maskaru koja će mi u potpunosti biti dobra. Essence sam probala davno nekad neku ljubičastu ne znam kako se zove. :D

      Izbriši
  2. Nisam isprobala ovu maskaru, ali sam imala Rocketicu i bila sam dosta zadovoljna njome. :) Vidiš, ja pak volim mokre maskare i čim se malo posuše, nisu mi više toliko dobre... Trenutno omiljena mi je Big&Daring od Avona. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ja bih trebala probati Rocketicu ili neku drugu Maybelline. Čini mi se da su oni najbolji što se tiče maskara. :) Čula sam mnogo pohvala za Avonovu maskaru.

      Izbriši
  3. ja sam se mislila da li da je uzmem kad je bilo snizenje i nisam. imam i previse otvorenih i neotvorenih maskara koje cekaju na recenziju. bit ce prilike drugi put, voljela bih je ispobati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja isto tako. Previše ih imam, a koristim samo jednu dok ove druge čekaju red. Bit će prilike sigurno :)

      Izbriši
  4. Baš sam juče, listajući magazin, naletela na reklamu za ovu maskaru. Iz tvog opisa, rekla bih da je to ipak još jedna osrednja drogerijska maskara.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš tako kako si rekla osrednja maskara. Nisam u potpunosti zadovoljna, ali nije ni za odbaciti. :)

      Izbriši
  5. Šteta... meni je ovo jedna od boljih maskara koje sam probala, nosim je svaki dan i trepavice mi izgledaju, pa... nikad bolje! Čak sam kupila i rezervu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čitala sam tvoju recenziju i vidjela sam da si baš zadovoljna. Na slici se vidi da ti lijepo izduži i uvije trepavice, ali ti imaš prirodno dobre trepavice :D Zavidim ti na tome, ja se moram patiti sa svojima da bi ličile na nešto. :D

      Izbriši
    2. Znam da je pain in the ass :D ali probaj mazati ricinusovo ulje na njih makar par dana u kontinuitetu. Meni od njega proklijaju i nabujaju kao blesave :D

      Izbriši
    3. Baš tako :D Koristim ga svaku noć i mažem ih konstantno već duže vrijeme i moram priznati da se primjeti razlika malo :)

      Izbriši
  6. Ja želim ovu maskaru soooooo efing bad, ta četkica me zove hahaha Ne smijem još, nemogu, imam previše maskara da se sad zezam i s ovom, ali one day she'll be mine :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, kad potrošiš par maskara kupi si ovu pa isprobaj. :) I ja sam je željela isprobati baš zbog četkice.

      Izbriši
  7. Meni je Maybelline Rocket Volum' (plava) najbolja drogerijska maskara.

    Ova četkica mi se je nekako čudna. :) I da, čak i izgleda mokro. Meni treba nešto što se brzo suši.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sljedeća je na spisku za kupovinu :) Da je isprobam pa se nadam da će mi se dopasti. Četkica odlično odradi svoj posao, super je napravljena i olakšava nanošenje stvarno, jedino što je previše mokra pa mi ne odgovara. :)

      Izbriši
  8. Nisam probala ovu, mada verovatno ni ja ne bih bila zadovoljna jer ne volim vodenu teksturu maskare. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda je bolje da je zaobiđeš ako nisi ljubitelj. :)

      Izbriši
  9. Ne znam da li da mi bude drago ili ''žao'' što imam prirodno duge i ''guste'' trepavice? haha,ova se maskara čini odlična,iako nemam potrebu za maskarom,možda je i isprobam(nekad') :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooo, treba da budeš sretna i zahvalna što imaš takve trepavice :D Tebi nije potrebna maskara sigurno, ali ako se odlučiš za ovu nadam se da će ti odgovarati. Onako, prosječna drogerijska maskara :)

      Izbriši
  10. Ja u principu volim ovakve tipove četkica, ali mi je podjednako važna i sama formula maskare.
    Ne dopada mi se ako je previše mokra, to ni sama ne volim ://

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Četkica je okej i meni odgovara, ali formula nikako. :/ Baš ne volim kad je mokra i kad moram višak maskare odstranjivati. A šteta, sve je okej osim formule.

      Izbriši