Najčešće korišteni proizvodi #7

1.3.15

I'm back. :D Tačno prije mjesec dana sam pisala posljednji post ovog tipa, a red je i na sljedeći. Ovo su ustvari kao neki moji mjesečni favoriti, ali pošto nikako dosad na blogu nisam pisala postove tipa favoriti mjeseca februara, neću ih ni pisati nego će biti najčešće korišteni proizvodi.
Iz mjeseca u mjesec neki proizvodi ostaju kao najčešće korišteni, neki se mijenjaju, a neki su potpuno zaboravljeni i nisu nikada spomenuti u postovima.


Catrice prime and fine pore refining anti-shine baza je ujedno i prva baza koju sam kupila. Prije nisam vidjela svrhu korištenja ovakvih proizvoda, a iskrena da budem ne vidim ni sad neku veliku promjenu što se tiče nanošenja šminke poslije baze. Jedino što sam primjetila je da mi puder stvarno duže traje, i da mi se lice ne sjaji nakon nekoliko sati kao što mi se prije dešavalo. Nisam stručnjak što se tiče baza i ovo mi je prva koju imam, ali mi je sasvim okej. Vidjela sam i drugu verziju Catrice baze, ona zelena ambalaža ali je nisam kupila jer sam vidjela da se dosta djevojaka žalilo na šljokice koje se nalaze u bazi. Ne razumijem zašto se te šljokice nalaze tu ?! Ova koju ja imam je good.

Maybelline Fit Me (210)- dugo željeni puder koji je napokon moj. S obzirom da ga nisam mogla kupiti kod nas, naručila sam ga na feelunique. Jedino čega sam se bojala jeste odabir nijanse, ali sam naručila pravu nijansu za sebe što mi je prosto nevjerovatno jer sam baš mislila da ću promašiti, ali eto nisam. :D Dobar puder, nije težak na licu, jedino što mi se ne sviđa je pumpica. Ostalo sve je super.

Real Techniques Expert Face brush- također proizvod koji sam dugo željela, ali uvijek bih zaboravljala na njega kada naručujem nešto. Najbolji kist ikada koji sam koristila za tekući puder. Baš je mekan i ne grebe me po licu dok nanosim puder, jedina zamjerka je što mi je već par dlaka otpalo. Ne želim ni da mislim šta će se desiti kada bude došao red na pranje. Ali je kist odličan i vrijedi svake marke, a želim i ostale RT kistiće. :)

Essence olovka za usne Soft Berry- već sam pisala o ovim olovkama, a ako niste pročitali post onda klik OVDJE. Ovu nijansu nisam imala kada sam pisala post o ostalim olovkama, ali je ova zamijenila Satin Mauve koju sam najviše koristila. Soft berry kako joj i sam naziv kaže je divna berry nijansa, a inače volim takve nijanse pa mi je i ova došla kao naručena.

Maybelline Colorama lak za noktiće je bio najviše na mojim noktima sve dok nije stigao Essie koji je zasjeo na tron i ne miče nigdje. :D Lijepa tamno ljubičanstvena nijansa, a lak kao lak nije ništa posebno.

I posljednji na listi je Golden Rose 01- spominjala sam ga u jednom od prethodnih postova, divna nude nijansa. Mat je, ne isušuje moje usne i dugo traje. Topla preporuka za sve Golden Rose ruževe iz ove kolekcije.


Svijeća je služila kao ukras. (miriše predivno)

Koje ste vi proizvode najviše koristile ?
Dijelimo li neke zajedničke favorite ? 

23 komentara:

  1. Maybelline fit me je jedan od najboljih pudera koje sam koristila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se i kod mene je jedan od najboljih. :)

      Izbriši
  2. FitMe oboooožavam i jedva čekam da se dočepam one nove formule!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja istooo, i opet moram na feelunique da ga naručim kad ga nema u mom gradu. :(

      Izbriši
  3. Fit me korektor mi je vrh, a moraću isprobati i puder.. Ima ga u BiH u pojedinim DM-ovima.. Ima i kameni, tečni te korektori..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A meni je korektor na spisku da ga kupim jer sam čitala mnogo dobrih recenzija o njemu. U mom gradu ih nema, pa mi je lakše naručiti online nego tražiti po drugim gradovima :D

      Izbriši
  4. Fit me puder nisam probala, vjerojatno niti neću u ovoj verziji, jer imam masniju kožu lica. Ja željno iščekujem mat verziju tog pudera. Dosta je hvaljena na YT pa se stvarno veselim njezinom dolasku!! GR ruževi su stvarno odlični!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aaa to je ta baza :D nikad ja nisam ovu vidjela, mislila sam da postoji samo zelena :D expert kist volim, ali mi ke jos drazi blush 32 za tekuci puder, ako nisi, probaj.

      Izbriši
    2. Za masniju kožu baš i nije, a mat će ti sigurno odgovarati i ja jedva čekam tu verziju. :)
      Jest, to je ta baza Anela haha :D Kako nisi vidjela ? U cm-u stoje jedna pored druge uvijek. :D Probat ću, hvala na preporuci.

      Izbriši
  5. Ja imam tu zelenu bazu, jedina su joj mana te nesretne šljokice, a bez njih bi bila odlična. Meni ona super neutrališe crvenilo. Mislim da ću probati i ovu bijelu :) Essence olovke su mi super ali pojedine nijanse nikad ne uspijem kupiti jer se 'razgrabe' za čas :) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne vidim svrhu šljokica u bazi, ali ajde ako je dobra i ako obavlja posao onda okej. Ali je svakako neću probati jer mi je ova bijela super. Olovke je baš teško kupiti, ja sam Satin Mauve tražila sigurno više od pola mjeseca :D

      Izbriši
  6. Ja sam isto tek pre nekoliko dana konacno kupila RT EF cetkicu i obozavam je ;) Zao mi je sto ti ispadaju dlacice, mojoj jos nije ni jedna, a prala sam je vec tri puta, nakon svakog koriscenja.
    Obozavam Fit Me korektor, a puder nisam probala...verujem da je i on isto tako dobar ;)
    Svidja mi se sveca <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična je, ne znam zašto sam toliko odugovlačila oko narudžbe. :D Nadam se da joj neće sve dlačice otpast kad je budem prala. A korektor bih voljela da probam, puder je odličan baš sam se oduševila. Drago mi je da ti se dopada svijeća, predivno miriše :)

      Izbriši
  7. Essence olovke i RT kist bi kod mene bez problema mogli proći kao favoriti za svaki mjesec :D Bilo bi dobro da nas Essence obraduje s još nekoliko nijansi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, slažem se. Mislim da će biti na svakom blogu u favoritima mjeseca :D Valjda hoće još par nijansi ubaciti, šteta bi bilo da ne urade to. :)

      Izbriši
  8. Fit me želim već dugoo da probam, Essence olovka je super, pogotovo za tu cenu, imam ih nekoliko i odlične su. Ja koristim kao bazu Max Factor facefinity all day primer i dobar je, a Catrice nisam probala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako imaš masnu kožu bolje ti je da ga zaobiđeš, olovke su zvijezde na svim blogovima :D Kad potrošim ovu Catrice probat ću Max Factor. :)

      Izbriši
  9. Fit me puder i korektor vec dugo gledam i kupit cu dok potrosim bar jedan puder, ne smijem vise gomilati :D Essence olovke i GR ruzeve i ja puno volim, bas sam zadovoljna njima... I bas mi je zao sto tvom RT kistu ispadaju dlacice, ja ga imam duze od godinu dana, redovno ga perem i nikad ni jedna dlacica nije ispala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam rekla da više ne smijem kupiti nijedan puder dok ove ne potrošim :D Pa valjda ću uspjeti haha. Nadam se da neće dlačice više ispadati jer želim i ostale RT kupiti. :)

      Izbriši
  10. jel mozes mi malo bolje objasniti kako ide ova kupovina preko feelunique, ja sam totalni duduk za to a uzasno zelim ovu cetku za tekuci puder? i da li postoje jos neke stranice? volim tvoj blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, naravno. :) Trebaš imati PayPal račun odnosno karticu preko koje možeš kupovati online. Ako nemaš karticu pitaj u banci koju možeš koristiti za online kupovinu jer ne mogu se sve koristitii. Kod mene je Visa. I to je sve, na feelunique napraviš svoj profil i to je to. :) Ovaj kist možeš naručiti još na iHerb.com, pinkpanda.hr (ako si iz Hrvatske), realtechniques.com. Hvala ti :)

      Izbriši
  11. Hvala ti puno iz BiH sam, i imam tekuci racun u raiffaisen vidjecu da li mogu:) koliko kosta ova cetkica i da li placam jos ista dodatno ili samo nju? Jos jednom hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu, raspitaj se u banci da li možeš elektronski plaćati s tom karticom :) Kist sam naručila na iHerb-u, a koštao je 15KM i plaćaš još poštarinu :)

      Izbriši