New in #6

21.3.15

Prošlo je više od mjesec dana od posljednjeg new in posta, a meni se čini kao da sam ga jučer pisala. Vi volite čitate ove postove ja ih volim pisati i meni nema ljepšeg osjećaja kada ga pišem. I još mi dođe kao dobar podsjetnik kada prođe neko vrijeme da vidim šta sam to kupila i da li mi se isplatilo. Obično zapisujem sve u rokovnik što kupim, ali nekad i zaboravim pa mi post uvijek dobro dođe.


Kozmetiku nisam previše kupovala u posljednje vrijeme jer sam sama sebi rekla da moram smanjiti. Bazirala sam se više na odjeću i lakove za nokte jer sam postala opsjednuta, ali bukvalno opsjednuta noktima i svaki dan nešto izmišljam i lakiram nokte.Ako me pratite na instagramu ( PROFIL ) mogli ste primjetiti da sam bila u toj fazi kad sam postavljala slike noktiju kada ih nalakiram. Opuštam se kada lakiram nokte i to mi zaista godi. Uživam u tome.


Prvi proizvod zbog kojeg sam mnogo sretna jer sam ga kupila je Bourjois Rouge Edition ruž u nijansi 04 Rose Tweed. Dugo, dugoo, dugoooo sam željela kupiti Bourjois ruž iz ove linije, ali u mom gradu nisu dostupni pa sam jedva čekala da odem u Hrvatsku i da ga kupim. Koštao je oko 80 kuna (20KM) i vrijedi svakog novčića. Recenzija će biti naravnoo :D
Maybelline Color Drama 630-Nude Perfection, također proizvod koji sam tražila dugo, ali je uvijek bila rasprodana kad god sam ušla u DM. Obožavam nude boje i nikad mi ih nije dosta. Nijansa je prelijepa i pored ove bilo je još par koje su mi se svidjele, ali ova je must have za mene.
Essence Make Me Brow Eyebrow Gel Mascara 02 - naziv vam sve govori. Koristila sam ga 1-2 i ne mogu vam nešto mnogo reći o ovom proizvodu.
Essence Plump NO Clump! maskara koju sam kupila jer mi se svidjela boja ambalaže. (moram prestati padati na boje i slatke ambalaže) Ne dopada mi se četkica prevelika je za moj ukus i apsolutno ne uradi ništa sa mojim trepavicama. Još uvijek smo na VI !
Još jedan Essence proizvod, a radi se o I <3 Nude sjenilu kojem ne znam naziv niti broj jer se naljepnica nalazi na tom dijelu, a kada sam je pokušala odlijepiti sve se uklonilo -.- ' Nije nešto pretjerano pigmentirano, ali za mene je dovoljno dobro i po mom ukusu.
Na instagramu ste mogli vidjeti sliku Catrice Absolute Matt palete kojoj ja nisam mogla da odolim u drogeriji. Dugo sam je mjerkala i njene prethodnice iako mi je ova najljepša od Catrice paleta. 6 divnih nijansi koje možete kombinirati za svaki look, bilo da se spremate za dnevnu kafu ili večernji izlazak, a želite nešto lijepo i neutralno za oči. Bit će recenzija svakako na blogu.
I to bi bilo to od kozmetike što sam kupila, mislim da sam mnogo smanjila u odnosu na prethodne mjesece i mnogo mi je drago zbog toga.


Prelazimo malo na preparativu, a dok sam bila u Makarskoj kupila sam dva proizvoda kojih nema kod mene.
Zbog ovog proizvoda mi je mnogo, mnogo drago jer sam ga pronašla i otišla sam u DM s nadom da ću ga pronaći, a radi se o Biobaza micelarnoj vodi. Za ovaj proizvod sam prvi put čula kod Mishe sa bloga Crossingbeauty kad je ona napisala vrhunsku recenziju za ovu micelarnu. Njen post pročitajte OVDJE. Na prvo korištenje me nije oduševila jer me je prilikom skidanja šminke sa očiju mnogo peckalo da nisam mogla da podnesem peckanje. Na ostatku lica nisam imala problema, ali pošto sam mnogo osjetljiva nije mi ni čudo što me je peckalo. Nastaviti ću je koristiti, ali ne za okoloočno područje.
Bourjois micelarnu sam kupila dan prije jer nisam pronašla Biobazu isti dan. Bourjois micelarna me nije peckala za oči što mi je drago i to je sve što vam mogu sad reći o njoj. :D
UCOBenetton sprej za tijelo sam kupila u Bipi i nisam mogla da mu odolim. Kad sam ugledala bocu i ruže i osjetila miris letio je brzinom svjetlosti u moje ruke. Osim ovog ima još različitih mirisa, a koštao je oko 56 kuna ja mislim.
Dva parfema koje mi je poklonio moj dragi za rođendan, tako su mi slatki sa ovom mašnicom na poklopcu da vam ne mogu opisati. Potrošila sam svoj voljeni Beyonce parfem pa sam odlučila malo promijeniti i moja ljubav me obradovala za rođendan sa ova dva ljepotana. Ljubičasti ima jači miris dok je ovaj drugi blaži i više posežem za njim jer mi više odgovara. Miris je slatkast, ali ne previše.


Sve što vidite na slici iznad je uglavnom za nokte, osim Essence eye blender brush. Dva laka iz nove kolekcije koje nisam ni primjetila u drogeriji dok ih nisam vidjela na instagramu kod neke djevojke. Tamniji je 03 I'm lost in you, a svijetli 05 Pure soul. Stikeri, naljepnice-trakice kako želite i šabloni za manikuru u kojem dođu tri različita šablona sam morala da kupim jer sam već rekla da sam opsjednuta noktićima. :D

Pokazat ću vam i nešto od odjeće što sam kupila. Više naručujem online, a najviše na sheinside.com
Ove sve tri majice sam naručila kod njih i previše mi se dopadaju. Volim cvijeće, ali volim i klasične majice sa nekim natpisom, a posebno ove male, slatke majice sa volanima.
Još jedna velika ljubav su čizme koje sam naručila na asos.com, i ne znam kojim riječima bih vam rekla koliko ih volim. Jedva sam čekala da mi stignu i bilo me je strah da ih naručim zbog broja, ali mi odgovaraju.




Slike su skinute sa gore spomenutih stranica. 

I to bi bilo sve za ovaj new in post. :) Nisam ubacila sve što sam kupila jer je ovaj post ionako predug za mene.

Šta ste vi kupovale u posljednje vrijeme ? Dijelimo li neke favorite ? Jeste li isprobale neki novi proizvod ? 

Broj komentara: 18:

  1. Ja nisam kupila nista od sminke ali mi zato salju stvari pa to udovolji mojoj opsesiji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je još bolje hah :D Imaš više za trošiti na druge stvari :)

      Izbriši
  2. Čizmice su odlične :) mislim da imam Bourjois ruž u istoj nijansi, zaista su kvalitetni :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uživo su još ljepše :) Da, baš su dobri i imaju lijepe nijanse.

      Izbriši
  3. Cizmice su skroooz po mom ukusu :) A i sminkica:). Ja apstiniram od kupovine sminke,kao mogla bi se ponoviti odjecom :)Nisam nigdebkod mene vidjela ni jednu od tih micelarnih, s tim si me zainteresovala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se dopada :) I ja sam malo smanjila kupovinu šminke jer sam shvatila da već dugo nisam sebi ništa kupila od odjeće. :D Micelarne sam kupila u Hrvatskoj jer ih nema ni kod mene nigdje. :)

      Izbriši
  4. Druga majica mi se bas dopada. Odlicna je za prolece i letnji period. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je najdraža i najljepša od ove tri. Super je :)

      Izbriši
  5. Moram doci do ovog Essence kista!!! hahahahahahahahha :D

    Sve mi se svidja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod mene u dm-u ga nisam vidjela, ali sigurno ćeš naći u Sarajevu. :)

      Izbriši
  6. Lijepo si se ponovila :D Čizmice su mi predivne :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svega pomalo hehe :) Da, mnogo su lijepe i super za proljeće. Drago mi je da se i tebi dopadaju :)

      Izbriši
  7. Čula sam da ova nova biobaza miceralna nije dobra :/
    Bourjois ruž je predivan, s njihovim nijansama se ne može fulati :D
    Čizme fantastične! :) Ali ja bih u proljeće ipak nešto lakše na nogama. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kada sam pročitala recenziju kod Mishe odmah sam je poželjela i kad sam je ugledala u DM-u morala sam da je kupim. Isprobala sam je i užasno me peckala oko očiju. :/ Na ostatku lica me nije peckala pa je koristim sad samo za to područje. Ovo mi je najljepša nijansa iz ove linije i najviše mi se svidjela, ali su i ostale predivne i super su ruževi. :) Hvala za čizme. :)

      Izbriši
  8. Čizmice i majice su mi prepreprelepe!!! Ma divne!

    OdgovoriIzbriši