Omiljeni drogerijski proizvodi

4.3.15

Za današnji post odlučila sam se da vam pokažem koji su to proizvodi koje ja mnogo volim, a dostupni su nama svima. Da li kupujem više u drogerijama ili ipak više naručujem preko interneta, taj podatak ne bih znala reći. Istina jeste da većinu kozmetičkih proizvoda ne mogu naći u drogerijama u mom gradu pa sam "prisiljena" da naručujem na online stranicama, ali mi to ne predstavlja problem jer sam već dobro upoznata sa online narudžbama i dosad nisam imala nikakvih problema.
Svakako i u drogerijama se može naći odličnih proizvoda, a za male novce pa sam i sama svjedok tome. Sve mi volimo kada kupimo jeftiniji proizvod, a da nam odgovara. Ko ne voli to ?! :D 
U nastavku vam donosim par proizvoda koje ja mnogo volim, a koje možete pronaći u svim drogerijama i uz to su jeftini. :)



Essence olovke za usne su na prvom mjestu jer su definitivno najbolje olovke ikada. Spominjala sam ih više puta i sigurno ste čitali o njima na svakom blogu i u svakim mjesečnim favoritima. :D Sve smo zadovoljne ovim olovkama, a kako i ne bismo bile kad za 2.15KM dobijete kremaste i postojane olovke. Detaljno OVDJE

Nijanse koje ja imam : 05 Soft Berry (omiljena), 06 Satin Mauve, 07 Cute Pink, 11 In The Nude i 14 Femme Fatale (predivna crvena)

Maybelline the Colossal Go Extreme Volum' maskara - moja najdraža maskara i nijedna koju sam kupila poslije nje mi je nije mogla zamijeniti. Obožavam ovu maskaru i ako imate neku za koju mislite da je bolja od ove, preporučite mi je. Da malo promijenim i ja haha. :D 
Ali svakako ko nije probao, topla preporuka za ovaj proizvod. Odlično uvija trepavice, daje im mega volumen i ne slijepi ih, što se meni dešavalo sa svim ostalim maskarama.

O tome koliko mi je teško bilo pronaći puder koji će u potpunosti odgovarati mome licu ne želim ni da pričam jer sam se stvarno napatila dok ga napokon nisam pronašla. Spominjala sam ga u postu OVDJE, pa ako vas zanima detaljnije pročitajte. Riječ je o Manhattan Easy Match tekućem puderu, a sve što ću vam reći je da mi je ovo druga bočica ovog proizvoda. Volim ga, šta da vam kažem. I da, želja mi je da probam Bourjois Healthy Mix puder.

Eveline lakovi za nokte - sa sigurnošću mogu da kažem da su najbolji drogerijski lakovi. Ne znam sad tačno koja im je cijena, ali mislim da više od 2KM nisu sigurno. Ja ih uvijek kupim nekoliko dok čekam u redu na kasi i zaista su odlični. Imaju predivne nijanse, četkice su im najbolje od svih lakova koje imam i dugo mi traju na noktima. 

L-D : 692, 915, 609, 690, 916
(ne zamjerite na mrlji na ovom laku, nije se moglo ukloniti)




Rimmel Stay Matte kameni puder - jedna riječ za ovaj puder je dovoljna. O b o ž a v a m ! 

Kad sve ovo gore navedeno stavim na svoje lice treba mi nešto što će mi sve to skloniti sa lica i očistiti ga, a u posljednjih par mjeseci za to su zaduženi Neutrogena proizvodi. 
Ne znam tačno kad, ali bila je akcija u dm-u kupiš 2, treći dobiješ besplatno pa sam se ja odlučila počastiti sa tri Neutrogenina proizvoda. Kupila sam kremasti gel za umivanje, dnevni piling gel za lice i "obični" gel za umivanje. Sva tri se koriste na isti način tako što se umasiraju  na vlažno lice, te se temeljito isperu. 
Kremasti gel je namijenjen za uklanjanje prljavštine i masnoće, mitesera i prištića, i definitivno se slažem s tim. Nakon ispiranja lice je svježe i glatko što nije bio slučaj kod "običnog" gela za umivanje. I koristim ga navečer prije spavanja svaku noć. 
Dnevni piling za lice u sebi sadrži sitne čestice, a namijenjen je za odčepljivanje pora te ih dubinski čisti. Kada koristim ovaj piling nakon ispiranja malo mi zateže kožu pa ga ne koristim svaki dan, nego svaki drugi i koristim ga ujutro. Sva tri proizvoda mirišu na ružičasti grejp i miris je preeeedivan !

Koji su vaši najdraži drogerijski proizvodi ?
Preporučujete li neki koji se vama sviđa ? 

22 komentara:

  1. Super post, slažem se za Eveline lakove da su super :)
    Nemam nijednu Essence olovku za usne (a i inače imam samo 2), no vidim da ću morati to promijeniti jer ih sve hvalite :D
    Meni se sviđa i Maybelline Colossal Black leather maskara, MNY i Loreal ruževi, MNY Color Tattoo sjenila, Maybelline Fit Me korektor, ma nađe se baš dobrih proizvoda po drogerijama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) I ja sam prije imala samo 1 olovku za usne i nju nisam nikako koristila, ali otkad sam probala Essence olovke stvarno sam ih počela svaki dan koristiti. :) Fit me korektor želim da probam jer sam oduševljena puderom, pa se nadam da će i korektor biti dobar.

      Izbriši
  2. Rimmel Stay Matte-da li je ok za mješoviti tip kože?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da se ponaša dobro i prema mješovitoj koži i da ne bi trebala imati problema. Moja koža je normalna/suha u posljednje vrijeme, ali opet nemam nikakvih problema kada koristim ovaj puder. :)

      Izbriši
  3. Rimmel, Eveline, Essence proizvodi iz ovog posta su svi fenomenalni. :)
    Ja bih još dodala i essence lakove za nokte koji su savršeni i maybelline superstay tečni puder takodje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da se i tebi dopadaju. :) Dobro si me podsjetila, zaboravila sam spomenuti Catrice lak. Super stay puder sam htjela kupiti ali nikako nisam mogla pronaći nijansu za sebe. :(

      Izbriši
  4. Satin mauve je uvijek rasprodan, kada god odem u cm i u dm. Nikako mi nije suden. Stay matte puder je najbolji ikada, mislim da cu ga kupovati dozivotno ❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam kako ti je, i ja sam je tražila pola mjeseca. :/ Slažem se i ja sam ista što se tiče njega. :D

      Izbriši
  5. Gdje kupujes eveline lakove? I meni su dobre maybelline maskare. Mozda da probas Classics 3D maskaru? Meni je Healthy mix odlican.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U dm-u ih kupujem i stoje uvijek pored blagajne. Ako pronađem tu maskaru kupit ću je, hvala na preporuci :)

      Izbriši
  6. Essence olovkeeee <3 Eveline lakovi su odlični , slažem se :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne postoji djevojka koja ih ne voli. :D Lakovi su super nisam ni znala da ih imam više dok nisam slikala za post :D

      Izbriši
  7. Essence olovke jako volim, odlične su. A Eveline lakovi imaju tako divne nijanse, ali nisu dostupni u mome gradu :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još jedna u nizu djevojaka koja voli Essence olovke. :D Jao baš mi je žao, a baš su dobri. Sigurno najbolji drogerijski, barem meni :)

      Izbriši
  8. Essence olovke najvise volim, kao i Eveline lakove <3 Ja sam definitivno odustala od potrage za Satin Mauve, nigdje je nema -_- Rimmel puder sam sinoc kupila, valjda ce i meni odgovarati :D Trebala bih i ja potraziti Neutrogena proizvode, bas su hvaljeni a ja nikad nisam koristila, nisam ih cak ni primjetila u DM-u :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemoj odustat i ja sam je dugo tražila i napokon je našla. :D Pokajat ćeš se ako je ne kupiš. Vjeruj da ih ni ja nisam primjećivala uopšte u drogerijama, ali kada mi je trebalo nešto za čišćenje lica onda sam ih kupila i nisam se pokajala. :)

      Izbriši
  9. Volim Eveline lakoveeeeeeeeee!!! <3 :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Essence olovke za usne su odlične! Eveline lakovi su divni, pogotovo 915 i 690 :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se i za olovke i za lakove. :) Ta dva su mi najdraža.

      Izbriši
  11. Boje lakova su fenomenalne, sve ali sve!

    OdgovoriIzbriši