Omiljeni lakovi za nokte

11.3.15

U posljednje vrijeme više sam se pozabavila lakovima za nokte nego šminkom, pa sam svaki dan isprobavala nešto drugačije na svojim noktima. Zahvaljujući Eveline 8u1 imam nokte i preporučujem svim djevojkama koje imaju bilo kakvih problema da probaju ovaj lak jer će vam sigurno pomoći. Meni je pomogao, a sada ga većinom koristim kao bazni lak.


Gledajući manikire koje radi Marija sa bloga headindclouds ( MORATE posjetiti njen blog! ) ja sam se zaljubila u lakiranje i posvetila sam malo više pažnje noktićima. Naravno, Marija je genije, profesionalac u tome što radi i svaki manikir koji uradi ja se iznova oduševim i skidam joj kapu. Svaka čast.
Primjetit ćete da je većina lakova u postu Eveline, a kako i ne bi bili kada su odlični. Meni su ovo najbolji drogerijski lakovi ikada i obožavam ih. Uvijek zgrabim 1-2 primjerka kada idem u DM.

Nisam ubacila sve lakove koje volim u posljednje vrijeme i koje koristim, ovo su meni najdraži i za kojima najčešće posežem kada lakiram nokte.
* Avon Iceberg White sam već spominjala na blogu i sve što mogu reći je da sam oduševljena. Najbolji bijeli lak sa sigurnošću vam kažem. Post OVDJE.
Eveline lakovi su kao što sam već rekla za mene najbolji lakovi i najviše ih imam. Imaju velik izbor nijansi, jeftini su, četkice su im također najbolje od lakova koje sam ja probala. a jedino što je meni onako bezveze je što nemaju svoju policu u drogerijama, nego su svi nabacani u jednu korpu pa uvijek moram da rovim da bih našla neku nijansu za sebe. I nemaju nazive nijansi nego su označeni brojevima.


Nijansa 915 je neka zelena mint boja koju ja prije par godina sigurno ne bih ni pogledala u drogeriji, sad mi je jedna od omiljenih. Prava proljetna nijansa, deblja četkica, jedan sloj je dovoljan za potpuno prekrivanje i traje 5-6 dana na noktima.
921- sivkasta nijansa, također sa debljom četkicom. Samostalno ga i ne koristim često, ali volim ga kombinirati sa ostalim nijansama.
922- predivna, predivna lila boja. Kod Marije sam vidjela Essie Lilacism u ovom postu i odmah se zaljubila u tu nijansu. Kopajući po korpi u DM-u u kojoj se nalaze Eveline lakovi ugledala sam ovu savršenu, prelijepu nijansu i odmah je uzela. Zaljubljena sam u ovaj lak i naravno da je zaslužio posebnu sliku. :D


692- po meni ovo je neka toplija crvena, ali pošto nikad nisam znala o kojoj se boji tačno radi zaključite same :D  Od svih Eveline lakova koje imam ovaj je jedini koji ima tanku četkicu i rijetko posežem za njim baš zbog toga. Lakše mi je nalakirati nokte sa debljim četkicama koje iz jednog poteza zahvate cijeli nokat, a s ovim tankim moram da pređem 2-3 puta. 2 sloja su potrebna da se fino prekrije nokat.
Catrice 06- ljepota od laka. Volim ga i samostalno i u kombinaciji sa drugim lakovima, najčešće sa Avon-ovim Iceberg White.



                                                                 Debela i tanka četkica 


To bi bili moji omiljeni lakovi. Koje nijanse vi volite nositi na svojim noktima ? Koje lakove najviše koristite ? 

Broj komentara: 30:

  1. Predivan izbor boja <3
    Ne znam zasto kod nas nema Eveline lakova :(( Imamo samo tretmane za negu noktiju. Mnogo mi se svidja taj mint i ljubicasti, savrseni su za prolece :) Sto se tice slicnosti izmedju Essie Lilacism i ovog Eveline, vidim da su slicni, samo sto je Essie malo hladniji, sa dosta sive u sebi, ali su oba fenomenalna, zaista ;)
    Ja nosim sve moguce boje i teksture, znas vec :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čula sam da u nekim gradovima nema Eveline, a šteta baš jer su super. Svakako želim i Essie jer je predivna nijansa odmah mi se dopala kad sam je vidjela na tvom blogu :) Znam, od tebe i kupim inspiraciju za lakove :D

      Izbriši
  2. Avon bijeli lak sam i ja kupila, najbolji je :D Eveline lakove takodje jako volim, omiljeni su mi, samo meni fali nijansi, ja ih kupujem u Didacu kod njih su poredani na polici :D Moram i ja kupiti taj lila, predivan je, gledam ga vec duze vrijeme :) svidja mi se tvoj izbor :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A kod nas nema Didaco pa ih kupujem u DM-u gdje su svi nabacani u korpu -.- mrzim kad moram kopat po njoj da bih našla nijansu. Imamo isti ukus, rekla sam ti :D

      Izbriši
  3. Evelin 915 će biti moj :-D Odavno ga gledam al uvijek zaboravim kupiti :-D Divan jeeeeeeee.. Super izbor, sviđa mi se :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na kojem god blogu sam ga vidjela sve su djevojke rekle da im je to najljepši lak. :D Drago mi je da ti se dopadaju :)

      Izbriši
  4. ovaj bijeli avon lak gledam po blogovima stalno i ovo mi je već ne znam koji put da sam pomislila kako je ovo prva bijela nijansa laka koja stvarno krasno izgleda. inače nisam fan bijelih lakova jer mi izgledaju poput korektora na noktima, hihi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ih prije nisam voljela jer sam isto tako gledala na bijele lakove :D Ali mi se sad baš dopada kako izgleda. Mogu ti preporučiti Essie Urban Jungle, imaš sliku na mom fb. Nije čisto bijela nijansa možda će ti se svidjeti :)

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa, divan je zaista :)

      Izbriši
  6. Eveline minti i lavandu delimo. Izuzetno su kvalitetni i dugotrajni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I još kad dodaš da su jeftini, savršena kombinacija :)

      Izbriši
  7. Ljubičasti je divan, prava prolećna nijansa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je on najdraži od svih lakova koje imam. Predivan :)

      Izbriši
  8. Predivan izbor, apsolutno svi mi se sviđaju i totalno su po mom ukusu :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Svi su divni. Eveline posebno, nažalost u mome dm-u ih nema :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je žao, trebali bi ih uvesti u sve drogerije jer su stvarno odlični.

      Izbriši
  10. Za Eveline lakovima sam luda :) divne nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također :D Otkad sam ih otkrila ne kupujem druge lakove, imaju najljepše nijanse :)

      Izbriši
  11. 915,922,921 i taj catrice lak su savršeni ! :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Jedino mi 692 nije nešto posebno :D Ovi ostali su super, volin sve lakove :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni isto nije nešto, pa zbog toga i zbog četkice (naravno) ne koristim ga tako često. Ali nije loš :D

      Izbriši
  13. Evelin nijansa je savrsena. Najvise mi se dopada. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam na koju tačno misliš, ali sve su prelijepe :D

      Izbriši
  14. Sve predivne nijanse! Avon Gel finish lakovi su mi inače odlični,a ovaj Eveline mint je divota! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da se i tebi dopadaju. Slažem se, ali ovaj bijeli je sigurno najbolji iz te linije. :) Eveline imaju najljepše nijanse i sve su predivne. :)

      Izbriši
  15. Ja sam se tačno zaljubila u eveline lakove imam namjeru da ih sve pokupujem koje nađem u dm-u.Tekstura,trajnost i cetkica za sve pohvale.Takođe imam i ja ovu ljubičastu nijansicu i stvarno je divna.Poz :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja isto :D Uvijek si kupim nekoliko nijansi kada uđem u dm jer ne mogu da im odolim kad ih vidim. Drago mi je da dijelimo mišljenja :)

      Izbriši