Sleek rumenilo - Sunrise

14.3.15

Da, opet Sleek šta mogu kada su im proizvodi fantastični (bar ovi koje ja imam) i jednostavno moram da napišem recenziju jer su vrijedni spomena. Danas vam pišem o još jednom rumenilu, a pored ovog pisala sam recenziju za prvo koje sam kupila, a radi se o nijansi Pomegranate. Ako vas zanima par riječi više, klik OVDJE.

Nisam nikada bila ljubitelj rumenila i kada bih htjela da ih kupim nikada nisam mogla pronaći pravu nijansu za sebe koja će mi u potpunosti odgovarati, ali sam je sada sigurno našla. Pomegranate sam koristila na početku kada sam ga tek kupila, a već duže vrijeme tužno stoji na polici i čeka kada ću ga napokon opet početi koristiti. Zahtjeva dosta posla dok se nanese (bar je meni tako), a nekad sam baš lijena i ne da mi se da ga koristim, pa zbog toga malo duže stoji. :D 
Nijansa Sunrise je totalna suprotnost od gore spomenute tako da je više zastupljena u mojoj svakodnevnoj rutini šminkanja. 


Sunrise
je smeđkasta nijansa koja u sebi sadrži sitne šljokice koje ne dolaze do izražaja mnogo na licu što meni lično odgovara jer nisam ljubitelj šljokica na svom licu. Ne znam kako bih je tačno opisala jer je baš specifična nijansa i ne mogu pronaći prave riječi da je opišem, pa se nadam da će vam slika dočarati ono što želim reći. 
Pakovanje je klasično Sleek kao i kod ostalih proizvoda, mnogo čvrsto odnosno toliko da ne mogu noktima otvoriti pakovanje nego sa turpijom za nokte. Sadrži 8 grama, cijena na sleekmakeup.com je 5.50 eura + poštarina mislim da je 2eura. 
Pigmentacija je fantazija kao i kod prve nijanse, i kod ove je potrebno pripaziti prilikom nanošenja da ne bi pretjerali, ali ga je meni mnogo lakše nanijeti nego Pomegranate. Lahko se blenda i boja se može nadograđivati. 
Trajnost je odlična, izdrži cijeli dan na licu i nestaje ravnomjerno. 


Još jedno rumenilo koje me je oduševilo u potpunosti i definitivno vam preporučujem da ako vam se dopada nijansa da ga nabavite. Sleek je mnogo puta dokazao da cijena nije mjerilo kvalitete, pa tako i ovaj put. 

Da li koristite rumenilo u svojoj svakodnevnoj rutini šminkanja ? Koje vam je najdraže ? 

Broj komentara: 16:

  1. Bas je lijepo za proljeće, super su mi te koraljne nijanse kad zatopli :) volim sve vrste i boje rumenila i obavezno ih koristim, a Sleekova su jako dobra :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad mi je ovo mnogo ljepše od Pomegranate i češće ga koristim. :D Da, baš su dobra rumenila :)

      Izbriši
  2. njamii! prelijepo izgleda!(da se izjasnim i ovdje:D) smeta mi što ne prikažeš na sebi rumenilo u postu-fali mi jedno tvojih 15 slika uz ovaj post :D Identicna situacija i kod mene- uopce nisam neki rumenilo freak,ne trosim svoj novac na njih uopce ali evo, krenula sam i ja s rumenilima-otpočevši upravo s sleekom,samo u drugoj nijansi. Prilikom kupovine mozete unijeti kod Welcome10 i dobijete 10% popusta na ukupnu kupovinu.Nije mnogo ali ubere se ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah, kao i ja kad tebi na svim mogućim mrežama komentarišem nešto :D Što se tiče slike, ne znam nisam htjela sebe ubacivati na blog uopšte. Imam par slika od sinoć što sam se slikala i vidi se rumenilo, ali opet nisam htjela ubacivati te slike u post.. Razumiješ šta hoću reći :D

      Izbriši
  3. Iako više volim roza rumenila, moram priznati da je ovo baš divno :D Također volim Sleek rumenila, ali se s njima mora rukovati jako oprezno da ne bi izgledali ko klaun :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se dopada, baš je specifična nijansa. Slažem se s tim :D vrlo lahko se može pretjerati prilikom nanošenja :D

      Izbriši
  4. Izgleda prelepo, bas mi se dopada nijansa. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mnogo je lijepa nijansa i dosta je ljepša uživo, iako i na slici lijepo izgleda :)

      Izbriši
  5. Stvarno divna nijansa, lijepa i nosiva. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, a najbitnije je da je nosiva i hvala Bogu pa sam napokon pronašla i rumenilo za sebe :D

      Izbriši
  6. Trenutno koristim rumenilo Essence u stiku, peachy nijansa. I posto sam malko blijeđe puti odgovara mi jer ne daje veliki kontrast mom licu :) i ne izgleda neprirodno,i da,obrazi su mi u zadnje vrijeme uzasno suhi pa mi to kremasto rumenilo odgovara :) Ta nijansa je isto prelijepa,i nenapadna :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja mislim da se ne bih baš snašla sa rumenilom u stiku, pa ih i ne kupujem. :D Da, baš je nenapadna i izgleda jako prirodno na licu.

      Izbriši
  7. Kako je divno i prirodno,obožavam Sleek :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, prelijepo je i baš prirodno :) Drago mi je da ti se sviđa.

      Izbriši
  8. Bas bih volela da probam ova Sleek rumenila ali nisam ranije kupovala preko interneta i steta sto ih nema u drogerijama. Ova nijansa izgleda prelepo pogotovo sa ovim sljokicama :)

    sparklygoddess.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što se tiče naručivanja sa Sleek stranice ja nikada nisam imala problema i narudžbe brzo stignu. A nijansa je posebna baš :)

      Izbriši