The Versatile Blogger Award

15.3.15


Šta je Versatile Blogger Award ?

Versatile Blogger Award se daje blogerima sa kvalitetnim sadržajem i dobrim stilom pisanja. Nominovana mora podijeliti 7 činjenica o sebi i nominovati još 15 blogova.
Mene je nominovala Ilona, a 7 činjenica o njoj možete pročitati u njenom POSTU. Hvala Ilona :*


* 7 činjenica *

1. Volim čokoladu i ne prođe nijedan dan da je ne pojedem. 
2. Više volim stranu muziku nego domaću jer mi više odgovara.
3. Bojim se visine, paukova i svega što gmiže. 
4. Skupljam šolje, najviše one sa cvijetnim uzorcima. 
5. Volim tetovaže, imam dvije i želim još nekoliko da uradim. 
6. Volim ljeto, zimu mrzim. 
7. U horoskopu sam riba, ali se bojim dubine.


* Nominujem * 



Nadam se da ćete odgovoriti na tag. Još jedan način da se bliže upoznamo. Ako nekoga nisam nominovala, a želi napisati tag možete to uraditi ili mi napišite 7 činjenica o sebi u komentarima. 

Broj komentara: 11:

  1. Odmah se bacam na pisanje :) I ja obožavam čokoladu i mogu stvarno pojesti puno nje i također više skušam stranu muziku :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja bih mogla da živim od čokolade, ali bukvalno. Mogla bih je stalno jestiiii :D

      Izbriši
  2. Uh, čak sedam činjenica :D moram sestru pitati da mi pomogne :D hvala na tg-u, uradim za 2-3 dana :) I ja se bojim visine :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam pitala mamu da mi pomogne, ali ništa od te pomoći haha :D Više se bojim visine nego bilo koje životinje :D

      Izbriši
  3. Slične smo,skroz :) Inače,odličan blog.

    http://nikifashionn.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican blog.
    Pratim te, mozes li i ti mene? http://tinejdzerskikuta.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala za tag :D I ja volim cokoladu :D odoh odmah pisati :*

    OdgovoriIzbriši
  6. Sad imam nekoliko ideja za rođendanski poklon :)
    Super tag, čokolada je zakon, a narodnjaci u šator :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeej super, baš mi je drago da si dobila ideju :) I meni se dopada ovaj tag i uvijek ih volim čitati kod drugih blogerica. Choco rules :D

      Izbriši