AVON Nutra Effects Hydrating kreme

16.4.15

Prije nekoliko sedmica divni ljudi iz Avona su nas obradovali paketima u kojima su se nalazile kreme iz nove Nutra Effects linije o kojoj Vam danas pišem.


Nutra Effects linija pomaže vraćanju mladolikog izgleda kože, njenog tonusa i obezbjeđuje besprijekornu hidrataciju koja će kožu učiniti obnovljenom već od prvog dana. 

Linija je raspoređena po specifičnim problemima kože, pa svako za sebe može pronaći odgovarajuće kremice, kao što su :                 * Hydrating, 
                                   * Balance,
                                   * Radiance, 
                                   * Ageless i Ageless Advanced proizvode za njegu kao i Nutra Effects kolekciju                                       za čišćenje lica.

Svaka linija je posebna jer u sebi imaju sjemenke koje sadrže hranjive sastojke kako bi koža bila zdravija i više njegovana. Kreme su BEZ PARABENA I BOJA, i alergološki su testirane!
Pošto mi je koža već duže vrijeme suha i stvarno joj je potrebna hidratacija, ja sam na recenziju dobila Hydrating liniju.

Hydrating linija je posebna jer u sebi ima chia sjemenke koje su bogat izvor omega-3 kiselina, vitamina i antioksidansa, te mogu upiti količinu vode 12x veću od svoje težine.
Dobijete dvije kreme, jednu dnevnu sa SPF 15 i jednu gel kremu za lice. Od dana kad sam ih dobila koristila sam samo njih i isključivo nakon što očistim lice.

Po onome što kažu iz Avona ove kreme bi trebale da kožu učine glatkom, mekom i pruže joj dugotrajnu hidrataciju. S obzirom na moju suhu kožu nakon par sedmica mogu primjetiti da li mi proizvod odgovara ili ne, pa je tako slučaj i sa ovim kremicama.
Kreme dođu u malom, slatkom, staklenom pakovanju u količini od 50ml. Cijena im je 10.90KM.
Kada otvorite kremu nalazi se još jedan poklopac vidjet ćete to na slici :D

Dnevna krema SPF 15 je namijenjena da dubinski hidratizira kožu i čini je glatkom i mekom, ja sam je koristila najčešće kada idem u šetnju i kada nisam raspoložena za šminku. Nije guste teksture kao obične kreme, lahko se razmazuje i brzo upija u kožu. Nakon što koža upije kremu osjeti se da je koža mekša i da je kada pređete rukom stvarno glatka. Nije mi izazvala nikakve iritiacije na koži, niti su mi se pojavili nepoželjni gosti nakon korištenja.

Gel krema je moja ljubav ! Ali stvarno, ja obožavam ovu kremu. Više sam je koristila nego prethodnu i moram Vam reći da je i više nego dobra. Iz Avona kažu da vidljivo izglađuje, osvježava kožu i da se može koristiti danju i noću. Poslušala sam i tako sam je koristila i stvorila se ljubav. Od prvog momenta kad sam stavila kremu na lice osjetila sam da mi osvježava kožu. Kao kad jedete mentol bombonu i odmah osjetite da su usta svježa. Eh takav je osjećaj. :D
Za ovo vrijeme koliko koristim ovu kremu koža mi je zaista mekša i hidratizirana kao nikad prije. I još jedna stvar kod ove kreme je da sam je koristila i kao bazu za puder, tako da mi je zamijenila Catrice primer koji je zapostavljen otkad sam dobila ovu kremu. Tekstura joj je kao što i sam naziv kaže kao gel i također se brzo upije u kožu.

Gel krema ; Dnevna krema SPF 15 


* Dnevna krema SPF 15 * 

* Gel krema *


Da li Vam preporučujem Hydrating liniju ? Preporučujem je svakoj osobi koja ima suhu/normalnu kožu i ako je Vašoj koži potrebna dodatna hidratacija. Kreme su odlične i zaista pomažu i vraćaju mekoću i sjaj koži. Mojoj koži su pomogle i nastavit ću da ih koristim.  


Kako Vi njegujete svoju kožu ? Koje proizvode koristite ?
Jeste li probale kreme iz Nutra Effects linije ?

Broj komentara: 8:

  1. Zbog tvoje preporuke sam kupila rodici gel kremu i nadam se da će i njoj odgovarati kao i tebi :-D Kreme su ekstra!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se nadam da će joj odgovarati, stvarno su dobre i meni su dosta pomogle :)

      Izbriši
  2. Dobila sam ovu verziju dnevne kreme na beautyblog day-u i za moju suhu kožu se pokazala kao odlično rješenje iako sam isprva bila skeptična. Stvarno dobar proizvod!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da i tebi odgovaraju. :) Slažem se da je odličan proizvod, iako sam i ja dosad koristila samo provjerene kreme jer mi je koža baš osjetljiva. Ali ove su kreme supeer.

      Izbriši
  3. Dopada mi se to sto dnevna krema ima zastitni faktor, to je sjajno. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da. Kreme su odlične zaista, preporučujem ih svakoj djevojci koja ima problema sa kožom da ih isproba :)

      Izbriši
  4. I ja sam dobila kremu, ali nisam još probala :) imam masnu t-zonu i meni je svaka hidratantna krema dobra. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda će ti sigurno i ova odgovarati :) Odlična je.

      Izbriši