Beauty Blogger Tag - kako je nastao Beauty Corner Blog

15.4.15

Dosad ste primjetile da kruži Beauty Blogger Tag i red je došao na mene da uradim ovaj post. Tagovale su me djevojke sa bloga Arkona-makeup i Lolasheaven, obavezno pogledajte njihove blogove i hvala djevojkama za tag. :)


1.Zašto si počela pisati blog i koliko dugo se baviš ovim poslom?Prije nego sam počela pisati blog pratila sam dosta djevojaka i svakodnevno čitala njihove blogove i svaki puta poželjela da i ja imam svoj blog i da dijelim svoja iskustva, mišljenja i ono što znam o kozmetici, pa se to i ostvarilo u oktobru 2014. godine :) Blog ne smatram kao posao, to mi je hobi i odmor za dušu i mozak :D

2. Koji su bili prvi blogovi koje si redovno pratila?
Od beauty blogova pratila sam MakeuparenaMells-corner i još sam ih nekoliko čitala, ali se ne mogu sjetiti svakog bloga :D Od fashion blogova Shewearsfashion i Theglamandglitter

3. Koji je bio prvi proizvod koji si kupila čitajući recenzije blogerki? Je li proizvod opravdao tvoja očekivanja?
Stvarno se ne sjećam koji je bio prvi proizvod koji sam kupila zahvaljujući blogerkama, ali većinu proizvoda koje kupim na osnovu nečije recenzije mi odgovara i budem zadovoljna njima. 

4.Navedi pet stvari koje su ti najdraže kod vođenja beauty bloga?
Sve volim i sve mi je drago što je vezano za blog. Volim Vaše komentare, savjete, kritike za nešto što sam uradila, što čitate moj blog i pomažete da budem sve bolja i bolja.
Drago mi je što sam se sprijateljila sa mnogim djevojkama koje pišu blogove i nadam se da ćemo se jednog dana i uživo upoznati.
Više brinem o svojoj koži, više je njegujem i pažljivo biram proizvode koje kupujem.

5.Šta si naučila od kada pišeš blog?
Dosta novih riječi, razlikovati određene pojmove. Naučila sam da prvo dobro pregledam recenzije nekog proizvoda kojeg mislim kupiti, dok sam prije kupovala a da se prethodno nisam informisala pa bacim novce bezveze. Mnogo toga i ne mogu se sad baš svega sjetiti, ali dosta toga se može naučiti :)

6. Šta se kod tebe promenilo otkako pišeš blog?
Novčanik mi se promijenio :D haha, šala mala ali ima i istine. Više kupujem kozmetiku to je definitivno prva stvar koja se promijenila. Pazim koje proizvode koristim, kao što sam rekla pažljivo ih biram. Pratim koji mi proizvod odgovara, koji ne. Prvo slikam, pa tek onda koristim proizvode (slike ne trpe haha), iako se nekad zna desit da zaboravim uslikati, pa se odmah zarovim i isprobavam proizvode. :D I tako, ima mnogo stvari.

7. Imaš li neki savet za one koji nameravaju pisati beauty blog?
Budite svoje, radite ono što volite jer je to najljepši osjećaj na svijetu. :)


Djevojke koje pozivam da urade tag : 

I sve ostale koje žele :)

Broj komentara: 12:

  1. Drago mi je da si uradila tag :)
    Super su ti odgovori, slažemo se u vezi dosta stvari.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala što si me označila, bilo mi je zadovoljstvo pisati ovaj tag stvarno :) I ja sam primjetila da imamo dosta sličnosti. :)

      Izbriši
  2. Promijenio se novčanik... aj sve u meni zaplaka!!!! :DDDDDDDDDDDDD

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš me iznenadilo da si me spomenula, hvala ti! <3
    I kod mene se promijenio novčanik otkad sam počela s bloganjem, hahah. Za mnoge brendove nisam niti znala da postoje prije tri godine a sada ih je toliko na listi da ne znam otkud bih počela. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Molim :) I ja isto, a da ne pričam o stranicama sa kojih sad naručujem kozmetiku. Nisam imala pojma da postoje uopšte :D Razumijemo se u potpunosti. :D

      Izbriši
  4. I kod mene je ista situacija sa novcanikom :D Hvala za tag :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah, svima nam je tako ja mislim. :D Molim :*

      Izbriši
  5. Jooj, definitivno situacija sa novčanikom :D Nije se on promjenio, on nam se ispraznio mukica hihi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha, baš tako :D Ali dobro je opet se trudim racionalno trošiti koliko toliko :D

      Izbriši