Bourjois Rouge Edition - 04 Rose Tweed

4.4.15

Bourjois proizvodi važe sigurno za jedne od najboljih drogerijskih proizvoda, ali s obzirom da ih u mom gradu nema te ih naručujem online ili kupujem u drugim gradovima mogu reći da sam zasad zaista oduševljena. Prvi proizvod koji sam probala bio je ruž o kojem sam pisala OVDJE, pa ako Vas zanima pogledajte. Iskreno se nadam da će biti dostupni i u mom gradu :)


Za razliku od prvog ruža, ovaj o kojem Vam danas pišem me u potpunosti oduševio i mnogo mi je drago što sam ga kupila. Riječ je o ružu iz Rouge Edition linije koja broji 18 ruževa (ako sam dobro informisana) i dobro razmislite koji ćete kupiti jer su svi predivni i ja sam dugo razmišljala koju nijansu kupiti. :D

Na kraju kad sam sve dobro pregledala kupila sam nijansu 04 Rose Tweed. Za jedan ovaj ruž platit ćete oko 20KM i vjerujte mi da vrijedi svakog feninga, ali baš svakog. 
Pakovanje je jako čvrsto, kompaktno i sigurno, tako da nemate brige da će se otvoriti u torbici. Na dnu ambalaže napisan je broj i u tom dijelu vidite o kojoj nijansi se radi.

Rose Tweed je prekrasna zagasita roza-nude nijansa koju ja inače ne bih kupila jer nisam ljubitelj rozih nijansi, ali ova je za mene pun pogodak. Mislim da ćete sa slika najbolje zaključiti kakva je nijansa jer ja stvarno ne znam objašnjavati boje haha. Nekad uspijem i pronađem riječi da opišem boju, ali nekad jednostavno ne mogu. " Slika govori više od 1000 riječi." 
Ono što se meni posebno dopada kod ovog ruža jeste to što je na vrhu sa obe strane napravljen oblik koji (meni) omogućava lakše nanošenje. Nijedan ruž koji imam nema ovakav vrh i to ovaj ruž čini posebnim i često posežem za njim. Kremast je i njeguje usne nevjerovatno dobro što je potrebno mojim usnama koje su većinu vremena ispucane, što je još jedan razlog zbog čega ga stalno koristim.
S obzirom da se radi o svijetlijoj nijansi očekivala sam da će jako malo da traje na usnama, ali traje dovoljno dugo. Poslije jela i pića malo nestane, ali ostane na usnama i ja ga prepravim samo jednom. Ne znam kakvi su drugi ruževi iz ove linije, ali imam par nijansi na wish listi što je sasvim normalno jer su nijanse prekrasne !


Jeste li probale Bourjois proizvode ? Kako Vam se dopadaju ? 
Imate li ruž iz ove linije ? 

22 komentara:

  1. Nemam nijedan njihov ruž, ovaj je baš lijep! *.* I super ti stoji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako se odlučiš na kupovinu nadam se da će ti se svidjeti. Hvala ti :)

      Izbriši
  2. Prvo što sam zapazila je oblik samo ruža koji bi i meni olakšao nanošenje :) Nijansa divno pristaje tvom tenu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam obraćala pažnju na oblik kad sam čitala recenzije ovih ruževa na drugim blogovima, ali kad sam ga kupila to me oduševilo. Hvala :)

      Izbriši
  3. Imam nekoliko ovih ruževa na wish listi i ovaj je jedan od njih. Sad vidim da nisam pogriješila, stvarno je divan. Jedva čekam da ga kupim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurno će ti se dopasti, nijansa je stvarno prelijepa :)

      Izbriši
  4. Ovo mi je najljepša nijansa iz ove linije :-D Definitivno imamo sličan ukus što se ruževa tiče :-D

    OdgovoriIzbriši
  5. Nijansa je baš lijepa i super ti stoji. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlicna je nijansa i super ti stoji.Jako volim nude ruzeve a ovaj je bas takav,slican☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo. :) nude nijanse su najljepše :D

      Izbriši
  7. Fenomenalna je boja i stoji ti savrseno <3 Moram da pohvalim fotografije <3 Ne volim kada neko pise o dekorativnoj kozmetici, a to ne mogu i da vidim kako izgleda na licu, tako da sa te strane, sve pohvale za post :)
    Ja najcesce kupujem ovakve nijanse ruzeva za usne, jer mi se cini da mi najlepse stoje i nosive su u gotovo svim prilikama ;)
    Nisam probala do sad Bourjois ruzeve, ni sama ne znam razlog, ali ovaj mi se bas dopada ;) Ne znam da li ih ima kod nas, moracu da proverim, jer si me bas zainteresovala sad ;) :****

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo za pohvalu :) uvijek mi je drago kada dobijem takav komentar. Ja sam se baš razmišljala da li da stavim sliku, ali mi je drago da jesam jer i ja sama krenem od sebe da volim vidjeti slike kako proizvod izgleda na licu. U mom gradu ih nema pa ih naručujem na feelunique-u :) Imaju predivne ruževe i kvalitetne stvarno. Nadam se da ćeš pronaći nijansu za sebe. :** <3

      Izbriši
  8. Ova nijansa ti odlicno stoji ;)) Ja nesto nisam ljubitelj ovih nijansi na svojim usnama, nekako uvek biram neke jace i tamnije ruzeve ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) I ja volim tamnije nijanse, ali ovakve nude su mi mnogo draže. :D

      Izbriši
  9. Odlicna nijansa, bas mi se dopada kako stoji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prelijepa nijansa. Mislim da bi stajala svakoj djevojci bez obzira na ten :)

      Izbriši
  10. Ruž ti predivno stoji :D Imam jedan ruž boje fuksije iz te linije i jako ga volim te si želim nabaviti još koju nijansu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo :) Uhh, mogu mislit kako je taj dobar. I ja svakako želim još nijansi :D

      Izbriši
  11. Pa zaljubila sam se u nijansu :D predivan je... sad ga moram staviti na wl hahah :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čudno bi mi bilo da se nisi zaljubila :D Kupuj ga što prije, voljet ćeš ga :)

      Izbriši