Ebay kistovi ( Real Techniques kopije )

22.4.15

Živio Ebay, živjeli kinezi! Šta god da se napravi na ovome svijetu, braća kinezi to odmah iskopiraju i voilà. Za Real Techniques svi znamo i svaka djevojka ih je ubacila na svoju wish listu jer su kako izgledom, tako i kvalitetom dobri. Ne koštaju mnogo (ima i skupljih), ali vrijede svake marke. Trenutno imam set od 3 mini kistića, RT Shading i Expert Face brush o kojoj nisam pisala još na blogu, ali mislim da hoću.

Pretraživala sam ebay i kao i obično uvijek nađem nešto što mi se svidi, pa sam tako jednog dana naišla na ova dva kista. Već dugo sam željela naručiti original RT bockalicu, ali uvijek je zaboravim i kupim nešto drugo, pa sam se sad odlučila da isprobam kopije RT kistova.

Kistove sam naručila ovdje, pa ako želite pogledajte. Koštali su oko 3-4KM, pa sam naručila bockalicu i kist koji meni izgleda kao RT blush brush, ali mnogo manji od originala.
Izgledom su identični kao i original RT kistovi, mogu da stoje na stolu zbog ravne drške, mada se ovi sa ebay-a dosta ljuljaju kad ih stavim na sto. :D Na sebi nemaju ništa napisano i po tome se razlikuju od originala.
Bockalica me najviše interesovala i jedva sam čekala da dođe, ali me nije oduševila. I nemojte reći "pa, šta si očekivala od kista koji košta 3-4KM?", jer ima dobrih kopija.
Ono što me najviše zanimalo je da li će im ispadati dlake i kada su mi stigli odmah sam ih oprala i nijedna dlaka nije ispala. Međutim, kad sam uzela bockalicu da je isprobam ispalo je par dlaka. Na drugom kistu nije spala nijedna. 

S obzirom da nemam original RT bockalicu i ne mogu da je uporedim sa ovom kopijom, voljela bih da je čvršća jer su dlake premekane. Isprobala sam je sa Catrice All Matt Plus puderom i Maybelline Affinitone i više mi odgovara kada bockalicu koristim sa Maybelline puderom jer je Catrice kremast i teško se razmazuje sa ovom bockalicom. Svakako i dalje želim original jer su mi RT kistovi što izgledom, tako i kvalitetom odlični.
S druge strane kist za rumenilo mi je sasvim okej i možete ga koristiti na više načina. Ja ga koristim za setovanje korektora, za rumenilo, konture jer je u isto vrijeme i mekan, ali i tvrd pa dobro obavlja posao za koji ga koristite.

Da li Vam preporučujem kopije RT kistova ? Ako ste početnici u šminkanju i ako Vam se ne daje 15-20KM na jedan kist, onda Vam preporučujem kopije ili neke druge drogerijske kistove koji nisu skupi. Lično sam više za originale jer se ništa ne može porediti sa njima, mada su i neke kopije super. Odluka je Vaša ! :)

Imate li Real Techniques kistove u svojoj kolekciji ?
Jeste li isprobale kopije i kakvi su Vaši utisci ? Koji Vam je najdraži kist ? 

Broj komentara: 14:

  1. Baš sam sinoć gledala te kistove :) Po mom iskustvu, te jeftine bockalice s Ebayja su sr***e tako da to izvjegavam, ali ostali kistovi znaju biti dobri, posebno uzevši u obzir da su ekstra jeftini

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ih naručila čisto da ih isprobam i bockalica mi se nije dopala, ali ovaj drugi je dobar. :)

      Izbriši
  2. Imam i originalne RT kistove, koji su mi odlični, ali imam i jednu kopiju RT kista za rumenilo i skroz mi je okej. Koristim kada su mi ostali kistovi prljavi i lijepo obavlja svoj posao :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, ipak nisu za odbaciti bez obzira što su kopije :D Original je original, ali ima i kopija koje mogu poslužiti :)

      Izbriši
  3. Baš sam se obradovala kada sam vidjela da pišeš ovaj post,i odmah sam mislila da kupim samo bockalicu,ali izgleda da neću.Ne daje mi se ni 3-4 KM,ako kiste nije kvalitetetan.Btw ovaj drugi kist je jako sličan Blush brush u broju 32 koju ja imam i odlična mi je za puder :)♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam morala isprobati ove i nije mi žao što sam ih naručila jer bi me sigurno kopkalo kakvi su da ih nisam naručila. :D I bockalica je okej, ali za laganije pudere :)

      Izbriši
  4. Preskačem fake i bacam se na originale :D Nekada nas zapravo kupovanje tih jeftinijih stvari na kraju izađe čak i skuplje nego da smo odmah kupili original :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. Još ako lice loše odreaguje na kopije kao što je moje moglo, ali nije hvala Bogu jer je previše osjetljivo. Ali sam ih morala probati džaba :D

      Izbriši
  5. Imam ovu bockalicu i meni je super, tj. bila mi je super dok nisam probala original RT i tu se slazem s tobom, ova je odlicna, ali mekana i meni se tesko pere, tj. iz RT kistova prvim pranjem izađe sav puder/sminka, a na ovoj se to sve zadrzava..pa se pitam i da li se zadrzava i ono nevidljivo, radi losih vlakana :/ no bez obzira na to, tko je u nekoj strci i nema novca, sasvim dobri kistovi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni isto :/ Prala sam ih baš dugo i opet nikako da do kraja izađe sve. Pa da, i kome se ne daje veći novac za kistove onda je ovo dobra stvar :)

      Izbriši
  6. Imam istu ovakvu kopijju kista za rumenilo i zadovoljna sam....ne ispadaju dlačice a vrhunski odradi svoj posao. Imam RT kist za sjenila i super mi je. Planiram kupiti set RT kistova jer su zbilja kvalitetni i meni odgovaraju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kistovi su okej i dobro odrade posao, ali ipak originali su originali. :)

      Izbriši
  7. Imam kopiju bockalice i s njom nanosim rumenila jer puder zaista ne mogu. Za rumenilo mi je super. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super pa si joj pronašla drugu namjenu :D Ne vjerujem da bih ja uspjela rumenilo nanijeti s njom, ali probat ću. :)

      Izbriši