Essence Gel Nail Polish

25.4.15

Ovi lakovi su digli nevjerovatnu prašinu u blogosferi i svi su poludjeli za njima i to naravno s razlogom. Ja sam već duže vrijeme u toj zbrci s lakovima, pa non stop tragam za nekim novim lakovima pa sam tako jednog dana ugledala i nove Essence lakove.

Radi se o Essence Gel liniji koja ima nevjerovatno divne nijanse i prosto je nemoguće da ih ne kupite. Nikad prije nisam kupovala Essence lakove prosto jer nisam obraćala pažnju na njih i nikad ih nisam ni poželjela za sebe, ali ovi novi su savršenstvo. Cijena im je 2.95KM.
Danas ćete vidjet 5 nijansi koje ja trenutno imam (i ne, ne stajem na ovom broju).


05 Sweet As Candy - je blijedo-prozirna roza nijansa i ovakav lak sam tražila već dugo, dugo i nisam ga mogla pronaći. Kad sam vidjela da ga Essence ima na svojim policama odmah sam ga zgrabila. Sa 1 slojem dobijete mliječnu-prozirnu nijansu, dok sa 2 sloja dobijete prekrivanje cijelog nokta. Kad nisam raspoložena za neke druge nijanse i "šaranje" po noktima, onda posežem za ovom.
34 Candy Love - Ahh, ova nijansa. Ljubav. Ne znam kako da je opišem jer je meni nemoguća za opisati, pa Vam ostavljam da zaključite sami na osnovu slike. Jedan sloj je dovoljan za potpuno prekrivanje i ova nijansa u sebi ima kao neke čestice, pa kad pređete preko nokta nije glatko, nego kao oni hrapavi lakovi s tim da nije previše hrapavo. :D (užasno objašnjavam, znam)
37 Serendipity - I ova nijansa je ljubav, stvarno jest. Volim ovakve boje, volim kako izgledaju na noktima, ma svee. Apsolutno sve je predivno što se tiče ove nijanse. Jedan sloj je i kod ovog ljepotana dovoljan da dobijete potpuno prekrivanje.
39 Blue Bubble Di Blue - mene ova nijansa podsjeća na slatkiše i žvake. Nikad prije nisam koristila plave lakove, ali ovaj je predivan. Jedan sloj je dovoljan za potpuno prekrivanje.
40 Play With My Mint - divna, predivna mint nijansa. Prije se nikad ne bih odlučila za ovakvu boju, ali eto sad je mnogo volim. Zajedno sa BBDB je savršena za ljeto.


Tekstura lakova je gusta, a četkica dodatno olakšava nanošenje laka. Volim ovakve četkice jer mi je s njima mnogo lakše lakirati nokte, dok npr. kod Essie lakova koje imam je tanka četkica koja mi i nije baš draga.
Sve nijanse traju otprilike 5 dana na noktima (iako ja lak skidam skoro svaki 2-3 dan) jer ne mogu duže izdržati. :D

Definitivno sve preporuke za ove lakove i ako još niste odabrali nijansu za sebe, trk u DM/CM i pronađite za sebe jednu (ili više). :)

 Sve nijanse osim Sweet As Candy su nanesene u 1 sloju. :)

Jeste li već kupile neku nijansu za sebe ? 
Dopadaju li Vam se ove koje ja imam ? :)

Broj komentara: 40:

  1. Ijooj i tvoji su svi prelijepi, posebno candy love... morat cu ga snimit.
    Moj engaged je satin pa je takav kakvog opisujes candy love... kao teksturac ali nije tako hrapav ali opet nije ni glatko :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam Engaged, ali nije za mene iako je lijepa nijansa. :) Haha, bilo mi je jako teško za objasnit ovo stvarno. :D

      Izbriši
  2. Joj svi mi se svidjaju. :) Moj novčanik će se baš obradovati ovome :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedan po jedan i skupit ćeš ih sve :) Nisu skupi, a odlični su.

      Izbriši
  3. Ja sam si već sastavila popis nijansi koje želim :) Ovi tvoji su predivni, sad i ja želim te nijanse :D Slike su divne *.*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđaju i hvala tiii :*

      Izbriši
  4. Ja imam tri, al ne smijem više.. Nemam ih gdje smjestiti haha :-D Odlični su!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, tako sam i ja govorila pa svaki dan po jednu kupim. Sigurna sam da ćeš ih kupiti. :D

      Izbriši
  5. Jooj, ali baš sve mi se dopadaju, nikako da izaberem jednu koja je najljepša :)
    Obožavam ove nježne nijanse, a na noktićima super izgledaju :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je razlog zašto sam ih ja kupila, jer nisam mogla jednu da izaberem samo. :)

      Izbriši
  6. Prelepi su. :) Pogotovo Mint i Serendipity. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivne nijanse, ne mogu da se odlucim koja mi je najlepsa. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, a tek da vidiš ostale kako su divni :D

      Izbriši
  8. U ponedeljak ću poharati DM, majke mi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, to volim da čujem. Jedva čekam da vidim koje ćeš kupiti :)

      Izbriši
  9. Predivni su, svi do jednog! I ima skoro sve da ih uzmem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oooo jadni vaši novčanici :D Nemojte samo da mene krivite haha. Vidjet ćeš ostale nijanse, prelijepeee.

      Izbriši
  10. Serendipity i Candy Love su mojiiii :D sigurno. Odnosno biti će moji! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moji omiljeni, a zavoljet ćeš ih nenormalno. :)

      Izbriši
  11. Kako.lijepe.nijanse!
    Odlično izgledaju! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ostale su lijepe, baš je teško odlučiti se za jednu ili dvije samo :D

      Izbriši
  12. Danas sam kupila svoj prvi lak iz ove linije bas zato što svi govorite da dugo traju. Prije su mi essence lakovi bili užasni jer dok bi nalakirala desnu ruku s lijeve bi se već lak skinuo :D Za probu sam uzela neku modru nijansu, a ako mi se svidi sigurno uzimam i 37 ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuu zar su tako loši bili ? :/ Ja ih eto nikad prije nisam koristila (i sad mi je drago što nisam), ali kad sam vidjela ove morala sam ih kupiti. Pored toga što su dobri, nijanse su im prekrasne. Nadam se da će ti se dopasti. :)

      Izbriši
  13. Ja imam 40 Play With My Mint :D najbolji je :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Mogla bih uzeti Candy love :) svi ih hvale, inace mi Essence lakovi ne traju dugo, ali u ove vjerujem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurno će ti se svidjeti Candy Love. Ja prethodne nisam probala, ali za ove svi govore da su bolji. :)

      Izbriši
  15. Sve nijanse su mi zaista predivne! Candy love posebno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahh, Candy Love je pokupila sve simpatije izgleda :)

      Izbriši
  16. Sve nijanse su divne, a obožavam pastelne lakove. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pastelne nijanse sam zavoljela nedavno i sad ih najviše imam :)

      Izbriši
  17. Joj pa svi su prelijepi :D ja jos uvijek nemam ni jedan, htjela sam uzeti prije par dana, ali se nisam mogla odluit samo za jedan i nisam uzela ni jedan hahah nije mi potrebno imam 50 lakova :/ ali su prelijepi, bit ce moj bar jedan O:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah, a vjeruj mi morat ćeš kupiti makar jedan. A nećeš stati na jednom u to sam sigurna :D Svidjet će ti se još nekoliko njih. :D

      Izbriši
  18. Kako su samo divne i nezne nijanse <3 Svi mi se svidjaju, ali jos uvek nisam probala ove gel lakove, tako da cu morati neki od ovih da kupim ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i ja obožavam ovakve nježne nijansa :) Sigurno će ti se dopasti. :*

      Izbriši
  19. Odgovori
    1. Stvarno jesu. I ostale nijanse su divne, ova kolekcija je odlična. :)

      Izbriši
  20. kako i cime ih skidas?! Ja imam 33 wilde white ways,leppp
    hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Običnim acetonom, jest da se malo teže skidaju ali par sekundi držim natopljenu blazinicu na noktu i onda povučem prema gore. Tako se lakše skida :)

      Izbriši