Essence longlasting ruž 05 Cool Nude

11.4.15

Tražite kvalitetan, kremast, dugotrajan, nude ruž ? Na pravom ste mjestu. Essence je već odavno zaslužio moje povjerenje i pridobio me kao stalnog kupca svojih ruževa, a sve to zbog na početku navedenih razloga.

Posebno volim kada vidim fotografije novih kolekcija i nestrpljivo čekam kada će doći u obližnje drogerije da odem i izaberem za sebe nešto. Mnogo sam se radovala kada sam vidjela I <3 nude kolekciju (jer je nude), ali kada sam vidjela proizvode u drogeriji nisam se baš oduševila. Sve sam pregledala i isprobala što se isprobat moglo, ali izašla praznih ruku. Na prvu nije mi se ništa dopalo i nisam bila sretna zbog toga. Međutim, nekoliko puta sam išla u drogeriju i jedan dan sam kupila sjenilo (ne znam u kojoj je nijansi jer su tete iz cm-a zalijepile naljepnicu tačno na tom dijelu gdje piše nijansa, ali je divno). I jednog divnog ponedjeljka sam izašla sretna jer sam napokon kupila ruž iz Nude kolekcije o kojem Vam pišem danas. :)

Ruževi iz ove kolekcije su me najviše privukli pa sam se njima posebno radovala, ali mi se samo ova nijansa dopala. I ostale su lijepe, ali meni ne odgovaraju jer ne nosim blijede-nevidljive nijanse. Uostalom, ne znam ko nosi takve nijanse, ali dobro za svakog ima ponešto. (bez uvrede)
Ptice na grani već znaju da sam ja nude djevojka i da volim sve u takvim nijansama. Ruž koji sam izabrala za sebe je u nijansi 05 Cool Nude. Da, naravno da je nude :D


Ambalaža je promijenjena, pa ih možete razlikovati od prvobitnih longlasting ruževa koji imaju crnu ambalažu, a ruževi iz Nude kolekcije imaju ambalažu u boji ruža. Na dnu kao i kod svih ostalih piše naziv i broj nijanse i volim kad ruž ima svoje ime. :D Ambalaža je čvrsta i čuje se "klik" kada zatvarate i neće se sam otvoriti u torbi.
Koštao je 4.85KM i otiđite u DM, CM i pronađite nijansu za sebe, ako ne pronađete otiđite za par dana opet kao i ja. :D

Cool Nude je (po meni) nude-mauve topla nijansa koja neće izgledati na svim usnama isto. Meni se mnogo dopada kako izgleda na mojim usnama s obzirom da imam tamniji ten, ali mislim da bi odgovaralo i svijetlijim djevojkama. Već sam rekla da nekada ne znam opisati nijansu, pa je i s ovom tako. :D Jako mi je teško opisati jer mislim da je baš specifična, ali mnogo, mnogo lijepa.
Ruž je kremast, ugodan za nanošenje i usne nakon njega budu mekane i nježne. Nanošenjem jednog sloja dobijete svijetliju nijansu, ja nanesem i drugi jer mi se više sviđa tako.
Trajnost mu je otprilike 3 sata, jelo neće preživjeti, ali piće hoće. Nestaje ravnomjerno sa usana i ostavlja blagi stain. 
Dopada li Vam se nijansa ? Koje ruževe najčešće koristite ?
Jeste li kupile nešto iz Nude kolekcije ? 

24 komentara:

  1. I meni je ova najlepša od ponuđenih, al nažalost ostali su samo testeri, ruževa nema svi se rasprodali xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja kad sam kupovala jedva sam ga našla jer je sve bilo pobacano i nijedan ruž nije bio na svom mjestu. :/ Užas, kako neke žene to razbacuju kad gledaju. Ali dobro je pa sam ga našla :D

      Izbriši
  2. Na tebi baš lijepo izgleda, na meni i ne baš....Ne znam zašto, ili sam se ja nešto nafurala da mi ne stoji. A svidja mi se i manikura :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) To se tebi čini da ti ne stoji, svidjet će ti se nakon par puta sigurno. A ovo je pokušaj manikure, haha ništa posebno :D

      Izbriši
  3. Lijep je jako, ali imam 03 a i 06 barely there u crnoj ambalazi, pa sam ovaj preskocila. Za sada :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Predivan stvarno, a barely there mi je najdraži od prvih longlasting ruževa. Imam dva u zalihi haha :D

      Izbriši
  4. Lijepo ti stoji ova nijansa :D Imam nijansu 03 i divna mi je, ali mi je toliko isušila usnice da se još oporavljaju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Morat ću pogledat 03 ponovo, možda mi se svidi :D

      Izbriši
  5. Prekrasno ti stoji, imam... možda čak istu nijansu, ali nisam sigurna (a lenja sam da pogledam haha).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, koja si ti carica :D Znam taj osjećaj iii hvala :)

      Izbriši
  6. Nemam još nijedan ruž iz Nude kolekcije, ali mislim da ću uskoro kupiti barem jedan :) Jako lijepo ti stoji ova nijansa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuu, moraš to da promijeniš pod hitno :) sigurna sam da ćeš pronaći jedan za sebe. Hvala :*

      Izbriši
  7. Taman rešim da mi je dosta ruževa, a sad moram i ovaj da kupim :) Slatke muke.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, to su baš slatke muke. :D Nećeš se pokajati sigurno :)

      Izbriši
  8. Tebi divno stoji, ali ove nijanse nikako nisu za mene! Budem kao pred smrt :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, nije valjda :D Nasmijala si me s ovom rečnicom, i hvala ti puno :)

      Izbriši
  9. Ovaj post mi je trebao! Kada god vidim sve one nude nijanse ja ne znam koju ću pre i ne kupim nijedan. Ovaj sam sada zapisala i kupujem ga prvom prilikom. Divno ti stoji!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ista sam. Stojim 15 minuta ispred stalka i na kraju izađem bez ijednog ruža :D Drago mi je da sam ti pomogla i hvala :)

      Izbriši
  10. Joj, predobar je! I ja sam imala isti problem kao ti, odem i stanem ispred stalka, gledam i nisam nešto oduševljena, nakon toga dođem kući i gledam na netu šta kažu za ruž i rekoh probaću. Odem, kupim i oduševljena sam! Prelepa nijansa. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, tako mi je nekoliko puta bilo i eto napokon sam pronašla nijansu za sebe. :) Drago mi je da dijelimo mišljenje :)

      Izbriši