Essie nails

19.4.15

Nedjelja je dan za nail post. Možda se odlučim da svake nedjelje bude jedan nail post. Ne znam, vidjet ćemo.

Jučer sam postavila sliku manikure na instagram i ne znam zašto, ali meni se baš svidjela. Nije nešto posebno, niti je zahtjevna, ali se meni dopalo pa reko ajdee, napisat ću post. Ne znam kako bih nazvala ovu manikuru jer nije gradient, a nije ni ombre, nego nešto nedefinisano haha. Ali, kako god meni se svidjelo pa nadam se da će i Vama.

Koristila sam:
* Essie Brooch The Subject 
* Essie Angora Cardi
* Essence Sealing Top Coat i 
* spužvicu. 






Dopada li Vam se ovakva manikura ? 
Kakvu manikuru trenutno imate na noktima ? :)

Broj komentara: 16:

  1. Odgovori
    1. Supeeer, drago mi je da ti se sviđa :) :*

      Izbriši
  2. Hoću i ja ovakve noktiće!!! <3 :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A jooj :) ni tvojim noktima ništa ne fali. :D

      Izbriši
  3. Essie berry ili mauve ili koja bi to nijansa već bila, odnosno ovaj na vrhovima noktiju je predivan :D
    Super ti je ispala manikura :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heheh, znam na koju misliš. To je Angora Cardi i hvala ti :)

      Izbriši
  4. Divni su :) Moji trenutno odmaraju od boja, ali naostrila sam se u nesto tamno da ih okrecim haha ;)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) hehe, i ja sam poželjela malo tamnije da nosim :D

      Izbriši
  5. Trenutno nemam nikakvu manikuru na noktima jer sam ih odlučila malo odmoriti :D ali ova tvoja mi se baš dopada i nadam se da ćeš se odlučiti da svake nedjelje bude manikura kad ti već ovako dobro ide ;)
    Angora cardi mi je *-*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja kad ih odlučim odmoriti đavo mi ne da mira haha, kad vidim da su bez laka odmah nešto počnem izmišljati što bih mogla uraditi. :D Hvala ti mnogo :)

      Izbriši