Essie Polka Dots

12.4.15

Već duže vrijeme želim da napišem jedan nail post i evo došao je taj dan. :) U posljednje vrijeme stalno nešto izmišljam sa noktima, lakiram ih svaki drugi dan, crtam nešto, naručila sam kistiće za crtanje i jedva čekam da mi dođu da počnem da šaram po noktima. Inspiraciju pronalazim najčešće na instagramu gdje možete naći super profile na kojima imate i videe i slike raznih manikira.

Ovaj manikir koji Vam danas predstavljam nije nešto posebno i nije uopšte težak, može ga uradit i dijete iz 1 razreda osnovne, ali je meni najljepši i najčešći koji je na mojim noktima.
Za ovaj manikir koristila sam :
* Eveline lak 914 - 2 sloja
* China Glaze Moonlight - 2 sloja
* Essie Brooch The Subject - uradila male i velike tačkice uz pomoć Essence tačkalice
* Essence Sealing Top Coat.


Dopada li Vam se ovakav manikir ? Ili volite više klasiku ?
Koje lakove najčešće koristite ? 

Broj komentara: 26:

  1. Preelegantno!!! :D Padam na ovakve manikure! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđa mi se,ali pogotovo dužina noktiju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morala sam ih skratiti jer su mi počeli smetat kad su baš narasli :D Hvala :)

      Izbriši
  3. Hej slike su fenomenalneeee! Prekrasnoca :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako su slike lijepeeeee! A tek manikura! Jednostavna a lijepa :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jao divnoo. Ja obožavam bijele lakove i jednostavne, elegantne manikure poput ove. I like iiiit!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelepi ti nokti :) I jako mi se svidja manikir, kao i to što si našla koliko vidim kvalitetan beli lak, oni su meni najproblematičniji, ili nisu dovoljno pigmentovani ili se neravnomerno lakiraju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Ovaj je super samo što su potrebna dva sloja da bude baš bijeli, a imaš Avon Iceberg White lak. Fantazija. Iz jednog sloja dobiješ bijelu boju :D Najbolji bijeli lak ikada.

      Izbriši
  7. Odlicno izgledaju :) Ja volim bijele noktice :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Super si ovo napravila,jako mi se svidja,ja bas volim te jednostavne lakove u beloj i bez boji :-)

    http://beautyandfashiondiaryblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni je ovo predivno, apsolutno predivno. :D

    OdgovoriIzbriši