Favoriti mjeseca - April 2015.

27.4.15

Bliži se kraj aprila i red je došao na mjesečne favorite na blogu. U aprilu je bilo svega, dosta novih proizvoda, isprobavanja, ali samo neki su zaslužili svoje mjesto u favoritima. :)

Sigma 3DHD Kabuki kist je moj HG kist i ne dam ga za svo blago ovog svijeta. Dobila sam ga u Sigma Affiliate  paketu sa još nekim proizvodima, ali bit će post o tome pa ćete vidjeti šta sam sve dobila. Kad sam ugledala ovaj kist nisam mogla da vjerujem svojim očima. Uvijek sam gledala Sigmine kistove jer su svi govorili da su odlični, ali nikada ih ne bih naručila jer su preskupi. Ovaj kist košta 24 dolara - 40KM. Koristim ga za nanošenje tečnog pudera i otkad sam ga dobila, moj voljeni RT Expert Face Brush je zaboravljen. Nevjerovatno dobro obavlja svoj posao, dlačice su mekane i gusto zbijene. Na vrhu je koso rezan sa obe strane što meni lično olakšava nanošenje pudera oko očiju. Sve pohvale za kist !

O Essence medenoj kutiji sam pisala u postu OVDJE, pa će Vam bit dovoljno da pročitate post i shvatite o kakvom proizvodu se radi. Moje svakodnevno šminkanje je nezamislivo bez ovog proizvoda i napokon sam pronašla ono što najbolje odgovara mojim obrvama. 
Još jedan Essence proizvod, a to je ruž iz I <3 Nude kolekcije. I o njemu sam pisala post jer je zaslužio naravno, pa ako želite pogledajte OVDJE. Divan nude ruž i meni najljepši od svih iz ove kolekcije. 
Essence proizvodi dominiraju u aprilu, pa je tako i jedan lak dospio u favorite. O svim nijansama koje imam iz nove Gel kolekcije sam pisala OVDJE, pa pogledajte koje su to nijanse koje su mene oduševile. Lak koji je u favoritima je 34 Candy Love, moj omiljeni od svih koje imam iz nove linije. Savršen za proljeće, ali i ljeti će definitivno biti na mojim noktima.

I mali, slatki prstenčići koje mnogo, mnogo volim. 

Šta ste Vi najviše koristile u aprilu ?
Dijelimo li neke zajedničke favorite ? 

Broj komentara: 26:

  1. Zar je vec gotov april, a ja nemam favorite... hahahahaha!!! :D
    Ne znam kako sam odoljela ovim Essence nude karminima, kada god ih vidjim negdje zabalim... a uzivo me ostave ravnodusnom... XD
    Favoriti su ti mrak! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah, nije valjda da ih nisi spremila :D Hvala ti :)

      Izbriši
  2. Jako mi se svidio barely there ruž iz te kolekcije,ali sad kad vidim ovaj mislim da i njega želim :)
    Htjela sam uzeti i taj set za obrve, ali imam crne obrve, a unutra su smećkaste nijanse pa mislim da mi ne bi odgovaralo. Već imam smećkastih sjenila za obrve koja mi samo stoje, meni najbolje odgovaraju siva sjenila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je barely there najdraži ruž iz te kolekcije, ali i ovaj je predivan :) Pa da, ne bi ti odgovarale ove nijanse sigurno.

      Izbriši
  3. Odlični favoriti.. Imam želju probati ovo za obrve :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ema :) Probaaj jer je odličan proizvod, a nijanse će ti odgovarati ja mislim :)

      Izbriši
  4. Ove tvoje fotografije su odmor za oči, prekrasne su ti :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Sigma kistovi su zaista odlični! Danas sam kupila ovaj lak i predivan je zaista! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, mnogo su dobri :) Super, drago mi je da ti se sviđa.

      Izbriši
  6. Sviđaju mi se fejvoritići :) Naročito mi je drago da si zadovoljna setom za uređivanje obrva <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Itekako zadovoljna, ne znam šta bih bez njega sad :) Hvala :*

      Izbriši
  7. Joj prstenčići su ti pravo obožavanje, divni su.
    Candy Love isto. I Sigma. Ma sve kompletno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) prstenčići su zakoon, volim ovakve male, slatke :)

      Izbriši
  8. Essence paleta za obrve mi deluje odlicno. :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Potpuno se slažem sa tobom za Sigma četkicu. Imam F84, ali je takođe zamenila RT expert face brush. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A klela sam se u RT, ali kad je Sigma stigla desilo se što se desilo haha :D

      Izbriši
  10. Dobro, dobroooo... kupit cu candy love kad si navalila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, kupiiiiii i kupiiiii ! Moraaaaš :D

      Izbriši
  11. Joj obozavam taj lak, odusevljena sam :)

    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako da ga ne obožavaš kad je preedivan :)

      Izbriši
  12. S ukusom probrana ekipa :)
    Privlači me paletica, ali nisam sigurna bi li nijanse odgovarale mojim obrvama :/
    P.s. vjerojatno ću je kupiti pa ako mi ne bude odgovarala za obrve uvijek može poslužiti za kapke :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš tako. :) To je dobro što se uvijek može iskoristiti u druge svrhe ako ti ne odgovara za obrve. :D

      Izbriši
  13. Prstenčići su mi preslatki, a i ja obožavam ovu Sigminu četku, fantastična je! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, premedeni su :) super je, bolju dosad nisam koristila.

      Izbriši