Glitter love

26.4.15

Znate šta je nedjeljom na blogu ? Nail post. Još jedan i tako će biti odsad svake nedjelje. Zavoljela sam svoje nokte, zavoljela sam lakove i lakiranje, šaranje po noktima je za mene odmor. Pustim muziku, lakove na sto i zabava počinje. :D


Danas ćete vidjeti jedan od meni najdražih manikira koje sam uradila. Svi koje sam dosad uradila su pali u vodu nakon ovog. Ne mogu Vam riječima opisati koliko mi se sviđa i koliko sam se zaljubila u ovaj manikir. :D
Općenito volim šljokice jer daju noktima drugačiju notu i nokti stvarno ljepše izgledaju pa makar imali šljokice samo na jednom prstu.

Koristila sam:
* Eveline 8u1 - bazni lak
* Essie Urban Jungle
* Essence 34 Candy Love
* Catrice 06 Bronze Upon A Time i
* Essence trakice. 







Nadam se da se i Vama dopada koliko i meni. :)

22 komentara:

  1. Odgovori
    1. Hahaha, moraš vjeruj mi. Ne možeš bez njega :D

      Izbriši
  2. Uuuu odlična manikura :D Šljokice nikad nisu pogrešan izbor :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivno je, stvarno :) Inače obožavam te Catrice šljokice, imam samo jedne, ali želim ih sveeee :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su se ove najviše dopale od svih. Hvala ti :)

      Izbriši
  4. Preslatko je :) dođe mi da kupim sve te lakove i isprobam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se dopada :) Sigurna sam da će ti se svidjeti.

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. Candy Love je glavni lak haha, i u prethodnom postu je pokupio najviše simpatija :D

      Izbriši
  6. U divna manikura, tjeraš me da kupim koji essence gel lakić nemam još nijedan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morat ćeš da ih kupiš vjeruj mi. Odlični suu, pogledaj ih što prije i hvala ti :)

      Izbriši
  7. Divno, nežno i jako lepo. Svidja mi se :) Drago mi je da će ovakvih postova biti više :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivno izgleda, probacu definitivno ovog vikenda. :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivni nokti i predivna manikura *__*

    OdgovoriIzbriši
  10. Drago mi je što si odlučila češće na blogu stavljati svoje manikure ;)
    Ova mi je odlična *-*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je drago što ti se dopadaju :) Hvalaa :*

      Izbriši