Golden Rose Velvet Matte ruževi

14.4.15

Gledajući statistiku bloga vidjela sam da ste dosta puta došli do mog bloga kucajući u pretraživač golden rose ruževe. Spomenula sam ih par puta na blogu, a sad je došao red da napišem i njihovu recenziju. Zaslužili su što jest jest.
Svakodnevno sam ih viđala na drugim blogovima, čitala recenzije i uživala gledajući slike, pa sam ih odmah poželjela za sebe. GR kozmetika nije dostupna kod mene te sam svoje primjerke naručila kod Jasmine sa bloga makeuparena, odnosno sa njenog web-shopa makeuparena.ba. (Dobijete poklon uz svaku kupovinu)
Veliki problem mi je bio izabrati samo dvije nijanse jer ova kolekcija Velvet Matte ruževa ima prelijepe nijanse. Na kraju odluka je pala na nijanse 01 i 12. 

Cijena ruževa je 4.50KM i za ovaj novac ćete dobiti super dobar ruž. Ambalaža ruževa je fina, mat, na dnu piše broj nijanse, mada ja više volim kad ima neko ime, ali i broj je okej. :D
Čvrsta je koliko toliko i ruž se ne miče iz svog ležišta, ali kod nijanse 12 mi se to desilo vjerovatno prilikom transporta i vrh ruža se oštetio malo.
Ruževi mirišu na vaniliju i to obožavam, predivno mirišu i miris nije jak. Bez obzira što su ruževi mat, izuzetno su kremasti, lagani za nanošenje i ne isušuju usne što je super pozitivna stvar jer se radi o mat ruževima.

Nijansa 01 je nude-smeđkasta boja i znate da volim nude nijanse, tako da i ovaj ruž je lijep dodatak mojoj kolekciji. Na mojim usnama izdrži do 3 sata otprilike s tim da preživi hranu i piće, ali poslije jela ga popravim.


Nijansu 12 ne znam kako bih opisala (vidjet ćete sliku, pa zaključite), ali je jako lijepa iako je ja slabije koristim jer mislim da mi ne stoji. Sve su karakteristike iste kao i kod nijanse 01.



Ovako izgledaju na ruci. 

Jeste li probale GR ruževe ? Imate li neku nijansu iz ove linije ?
Dopadaju li Vam se ove dvije ? 

Broj komentara: 26:

  1. 01 ti divno stoji a i 12ica. Ja samo zapisujem sta ti recenziras u svoju listu želja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, drago mi je što imamo isti ukus i što ti se sviđaju. A žao mi je što ti raste lista i što ćeš više novca potrošit haha :D Hvala lutko :*

      Izbriši
  2. Imam 02 i 20 i obozavam ih! Sad planiram da kupim neki nude kremasti jer su mi svi karmini mat, cisto da promenim malo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Divne su i te dvije nijanse, ma sve su mi lijepe stvarno se teško odlučiti. :D Lijepo je promijeniti malo, obradovati usne malo drugačijim ruževima :D

      Izbriši
  3. 12 mi je ljepši, a tebi oba super stoje :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam broj 02 i broj 20 i obozavam ih.. 02 je jako slicna 12, samo intenzivnija rekla bih.. Mislim da cu 01 naredni da kupim :) Tebi oba jako lepo stoje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo :) Ja ću sigurno još par nijansi uzeti, ne može ostati na dva samo :D

      Izbriši
  5. Prelepi su, baš ti lepo stoje oba, mada favorizujem 01 :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Velvet Matte još nisam probala, ali imam namjeru. Odabrala sam 02 i 16 pa ću vjerovatno ta dva naručiti. Meni se na tebi oba sviđaju, zaista. I ove te tamnije nijanse osvježe pa i one fino na tebi izgledaju, na svoj način ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuu probaj što prije oduševit ćeš se kako su dobri :) Hvala ti mnogo i nosim tamnije inače, ali mi ova nije baš sjela :D

      Izbriši
  7. Divne su obe boje,i ja planiram da probam :)


    http://karminisanje.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Imam nijansu broj 23, tamno crvena boja, mogla bih uzeti i 12. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogledat ću tu nijansu, možda mi se svidi :)

      Izbriši
  9. Sve sam skupila boje i OBOŽAVAM ove karmine... najčešće posežem za njima kada idem navečer vani!!! To govori sve! :DDDDD

    <3

    12 ti stoji predobro! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su više za preko dana zbog nijansi :) A malo tamnije nosim navečer. Hvala :*

      Izbriši
  10. 12ica mi se mnogo svidja :) Prosto ne mogu da verujem da ih još uvek nisam probala. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moraš. Što prije vjeruj mi, i ja sam se to isto pitala kad su mi stigli. :D

      Izbriši
  11. Nijanse su prelepe, posebno nijansa 12. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morat ću je više koristiti da mi se još više svidi :D

      Izbriši
  12. 12 je prelijep :D moram i njega staviti na listu :D imam 02, 11 i 19... predobri su.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ih već nekoliko stavila na listu, šta ću kad su dobri :D

      Izbriši
  13. I ja imam 12, i ne koristim je prečesto iz istog razloga kao i ti :) Imam još nekoliko nijansi i baš ih volim, najdraža mi je 15-ta ubjedljivo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iste smo znači hehe :) I ja sam sebi upisala još nekoliko na listu, baš mi se dopadaju :)

      Izbriši