How To Make Brows WOW - Essence box

18.4.15

Danas, kao i za svaki drugi proizvod tako i za obrve na tržištu postoje mnogi proizvodi, a na Vama je da za sebe odaberete onaj koji Vam najviše odgovara i najbolje odradi svoj posao. Obrve su postale najvažniji dio lica i svi težimo ka tome da budu savršene, bez greške.
Ja sam prošla kroz mali milion faza sa svojim obrvama i još nisam u potpunosti zadovoljna kako izgledaju, ali bit će bolje. :D Sama sam kriva, pa sad čekam 100 godina da naraste par dlačica. 
Mnogo je proizvoda i mnogo ćete ih isprobati dok na kraju ne pronađete ono što Vam najbolje odgovara. Ja sam dosad koristila Essence olovku za obrve u nijansi 02 Blonde, a prije nje sam koristila Essence set u kojem dođu dvije sjenke. Olovka mi je bila draža pa sam nju nastavila koristiti, probala sam i tamniju od Blonde, ali bila je katastrofa. Izgledala je smeđe, ali na obrvama je bila narandžasta. 

Danas Vam predstavljam paletu koja me je spasila i nenormalno oduševila. Radi se o Essence How To Make Brows WOW. 
Odakle početi ? Mala slatka, preslatka kutija koja me na prvu osvojila. Pakovanje je kao što vidite na slici premedeno, jako čvrsto, zatvara se na magnet i neće se otvoriti u neseseru jer je magnet čvrst. Na pozadini piše o kakvoj paleti je riječ, sastojci i šta se nalazi unutra. 
Kada je otvorite vidjet ćete 3 sjenila za obrve i 1 higlighter koji je predivan, mini pincetu i dvostrani aplikator. Također, unutra se nalazi i malo, slatko ogledalo i kartica na kojoj je naslikano i objašnjeno korak po korak kako doći do savršenih obrva. I ono što je najbitnije je da su sjenila prekrivena zaštitnom folijom koja je zalijepljena za kutiju, pa nekulturne tete/djevojke ne mogu isprobavati sjenila.

Nijanse su predivne i mislim da će odgovarati svakoj djevojci, bilo da ste svijetlog tena ili ipak tamnije. Super su pigmentovane, ne previše, a opet dovoljno da obrvama daju lijepu boju. Najviše koristim nijansu Love Brunettes jer najviše odgovara mojoj prirodnoj boji i highlighter Lift Me Up! koji nanosim ispod obrva. Love Blondes i Love 'Em All sam probala, ali su presvijetle za moje obrve. Kombinacija Love Brunettes i Love 'Em All je bolja i izgleda lijepo, ali opet više koristim samo LB. 
Kad popunim i oblikujem obrve volim ih dodatno učvrstiti sa Essence Make Me Brow gelom koji sam malo spomenula u postu ovdje. 
Još jedna pozitivna stvar kod ovih sjenila je što ne mijenjaju boju kao što je bio slučaj sa Essence olovkom koju sam koristila, ali ova sjenila ostaju ista kroz cijeli dan i ne mijenjaju se. 

Sve pohvale za Essence tim jer su nas obradovali sa ovako dobrim proizvodom. Definitivno Vam preporučujem ovu slatku paleticu i nadam se da ćete biti zadovoljne kao i ja. 

Koje proizvode za obrve koristite ?
 Šta više preferirate: olovke ili sjene ? Da li ste isprobale ovu paleticu ? 

Broj komentara: 20:

  1. Za obrve sam prije koristila olovku, sada koristim malu paletu sa smeđim nijansama. I otkad sam prešla sjenila, ne bih se vratila na olovke :)

    P.S. blog ti je prekrasan! Iako mi je i onaj izgled bio prelijep, moram reći da mi se i ovo baš sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam sebi rekla više se na olovke ne vraćam, ovo mi definitivno najbolje odgovara i više mi se sviđa :) Hvala ti, malo promjene ne škodi :)

      Izbriši
  2. Lako je tebi koristiti sjene kad su ti vec obrve definirane i lijepe. ☺ ja koristim samo kremaste i gelaste proizvode za obrve, sjene kod mene ne prolaze... A pakovanje im je prekrasno. Malo kabasto, ali savrseno za poklona.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nina, mada još uvijek nisu onakve kakve bih ja htjela da budu. :D Meni se sviđaju tvoje obrve, baš su ti dobre. :)

      Izbriši
  3. Jedva sam čekala post o ovom setu za obrve. Trenuto koristim isto essence set, samo imaju dvije sjene, ali kad potrošim vjerovatno ću ovaj kupiti, baš mi se sviđa :)

    I slike su ti stvarno super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ehhh taj sam i ja prije koristila pa onda prešla na olovke. Hvala ti :)

      Izbriši
  4. Evo da se i tu javim :D Divan post, još divnije fotke.
    Jako sam zadovoljna upravo ovom paletom, baš je jednostavna za korišćenje i nijanse su skroz dobre.
    Najviše mi se dopada to što nemaju narandžastog pigmenta, već naprotiv.
    Drago mi je da si i ti zadovoljna <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo zbog toga se i meni najviše dopadaju jer sam imala loše iskustvo sa olovkom koja je imala taj narandžasti pigment i nikako mi nije odgovarala. :/ Hvala za komplimente :*

      Izbriši
  5. Ja koristim Essence olovku u nijansi Blonde i baš sam zadovoljna. Nijansa mi odgovara i to mi je nekako najbrže. :D Ovo pakovanje stvarno preslatko izgleda. :) Možda probam pa i ja pređem na senke. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istu sam koristila sve dok nisam vidjela ovu paletu. I meni je olovka bila okej, ali ovo mi se više dopada :) Pakovanje je baš medeno i probaj, možda se i tebi dopadnu sjenila više :)

      Izbriši
  6. I ja sam dugo koristila i volela Essence set za obrve i bas sam bila zadovoljna. Medjutim, vremenom sam shvatila da su mi obrve totalno nejednake i dalje znas vec pricu :D Trenutno sam zadovoljna NYX gelom za obrve, ali ova paleta me jako interesuje *___* Sve pohvale za pakovanje koje izgleda fenomenalno <3 Ali tamini pinceta me osvojila na prvi pogled <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, razumijem te u potpunosti :D Čitala sam dosta recenzija za taj gel, ali mislim da se ja ne bih snašla s njim pa ću ga zaobići. Pinceta je premedena, nosim je sa sobom u torbi uvijek :)

      Izbriši
  7. Koliko ovo prekrasno izgleda. Nadam se da će stići i kod nas, s obzirom da je nisam vidjala. Predivan ti je novi izgled bloga. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je već stiglo u sve gradove. Ja sam ovu kupila u Hrvatskoj, a kad sam došla kući vidjela sam je i u cm-u :D Hvalaa :)

      Izbriši
  8. Nažalost, imam rijetke i nejednake obrve i nema šanse da mogu samo sjenila koristiti. lako je vama koji ih morate samo popunjavati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kod mene su malo nejednake, ali su gušće pa mi je lakše koristiti sjenila. :) Svako za sebe nađe nešto :D

      Izbriši
  9. Essence je zaista poboljšao svoju igru u vezi pakovanja a i proizvoda. Kupila sam istu paleticu i žao mi je da je koristim jer nema da se kupi kod nas. :) Generalno mi samo olovka pomaže ali kada me mrzi da nešto preciznije crtam i želim da popunim rupe u obrvama (na putovanjima) onda koristim ovu paleticu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, pakovanje je stvarno odlično i uz to mnogo slatko. Ja se nadam da će je biti kod nas pa da ću je moći nastaviti koristiti :) I ja sam bila zadovoljna olovkom, ali kad sam otkrila ovu paletu sve sam bacila u vodu :D

      Izbriši
  10. Ranije sam koristila olovke, sad koristim senke, mada razmisljam se da li da kupim gel posto mi obrve nakon nanosenja istog deluju prelepo. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gel je isto odlična stvar, ja imam Essence i predobar je :)

      Izbriši