Maybelline Affinitone tekući puder

24.4.15

Danas Vam donosim recenziju jednog od najboljih drogerijskih pudera koje sam ja isprobala. Nekoliko puta sam već rekla da mi je jako teško izabrati puder jer mi je koža osjetljiva i imala sam loša iskustva pa od tada pažljivo biram šta kupujem.
Mislim da su Maybelline puderi sigurno jedni od boljih, ako ne i najbolji što se tiče drogerijskog ranga.


Kad sam potrošila svoj voljeni Manhattan Easy Match puder otišla sam u drogeriju da ga opet kupim, ali nije bio na sniženju pa sam ga zaobišla i usput to mi je dobro došlo da probam neki drugi. Hodala sam od police do police i gledala sve te silne pudere i nisam znala za koji da se odlučim, i na kraju je odluka pala na Maybelline.


Maybelline Affinitone Perfecting + Protecting foundation sa vitaminom E je puder koji je kako je naznačeno na ambalaži namijenjen za sve tipove kože.
Ambalaža nije ništa posebno i dobit ćete 30ml za 9.85KM (na sniženju). Na poleđini (kao i naprijed) piše da je puder namijenjen za sve tipove kože, te da je dermatološki testiran. Mislim da se kod nas može pronaći u 5-6 nijansi, a ja sam uzela nijansu 16 Vanilla Rose koju bih opisala kao jednu od svijetlih nijansi. Nije najsvjetlija nego sredina između svijetlih i tamnih nijansi, nadam se da razumijete što hoću reći. Puder se dozira pomoću tubice i često se može desiti da izađe više pudera nego što Vam treba jer je puder i više nego tečan, tako da pripazite oko toga.


Tekstura pudera je nešto što me najviše iznenadilo jer iskreno nisam očekivala ovo od ovog pudera. Mislili ste da ću nešto loše reći ? Neću. :D Reći ću Vam da je tekstura nešto predobro, tako je "mekana" i glatka da je to nemoguće za opisati. Nekome to možda neće odgovarati, ali meni je sasvim okej i ne smeta mi. Puder je dosta tečan i nije potrebna velika količina za prekrivanje. Brzo se upija u kožu, srednjeg je prekrivanja i polumat finiša je. Na mom licu izdrži i do 8h i ne prosijava se. Za ovo vrijeme koliko ga koristim nije mi isušio kožu i za to jedan veliki PLUS.



Jeste li probale ovaj puder ? 
Jeste li koristile Maybelline pudere ? Koji trenutno koristite ?

Broj komentara: 10:

  1. Ovaj puder sam koristila prije,i meni se ne sviđa jako tečna tekstura.Inače sam čula dosta toga dobrog o njemu,možda ga opet probam.Također sam do neki dan koristila Manhattan easy match,solidan puder :) ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je Manhattan bio zakletva sve dok nisam ovaj kupila i sad mi je ovaj sve :D Manhattan je meni baš odgovarao i baš sam se oduševila, ali red je došao i drugi da se isprobaju :)

      Izbriši
  2. Ja sam duuugo koristila ovaj puder i dan, danas ga obozavam. Prestala sam da ga koristim od kada mi je koza postala suvlja, ali cim mi malo koza dodje sebi volim njega da stavim. Stvarno je odlican! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se koža oporavila otkad sam počela koristiti one Avonove kremice nove, a inače se ne bih ni ja usudila koristiti ga jer mi je koža baš osjetljiva i većinu pudera koje kupim isuše mi kožu i ističu mi suhe dijelove. Hvala kremicama pa ga mogu koristiti :)

      Izbriši
  3. Koristila ovaj puder, odličan je. Malo mi se koža zasitila njega, pa sam ga promenila, inače sem toga ne bih imala nikakve zamerke. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da dijelimo mišljenje i da ti je odgovarao :) Stvarno je jedan od boljih drogerijskih pudera.

      Izbriši
  4. Zanimljiv post, a ja sam imala toliko predrasuda o ovom puderu ni sama ne znam zasto. Skroz si mi promenila misljenje, verovatno cu ga i probati. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da sam ti pomogla i nadam se da će ti odgovarati :)

      Izbriši
  5. Nisam probala, ali koristila sam slican njihov u srednjoj skoli jos i bio mi je dobar :) lijepo si napisala recenziju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja inače nisam prije koristila mnogo njihove pudere, ali ovaj mi se baš dopao. Hvala ti :)

      Izbriši