Moj izbor lakova za proljeće

7.4.15

Nema veze što vani snijeg pada i što je hladno, meni je odavno stiglo proljeće i meni sunce sija. Ne volim zimu, voljela bih da je nikako nema, ali šta se može. Prilagodi se i šuti.
Proljeće je odavno stiglo i na mojim noktima, pa Vam danas predstavljam lakove koje sam izabrala za proljeće.

Essie Brooch The Subject je predivna nude-bež nijansa. Zavoljela sam Essie lakove nevjerovatno i mnogo nijansi imam na wish listi i polahko ih križam. Kvalitet im je super i puno duže mi traju na noktima nego npr. Eveline lakovi. Potrebna su dva sloja za potpuno prekrivanje, iako i sa jednim slojem dobijete lijepu boju. Traje mi 5-6 dana, ne ošteti se nimalo i ovo je jedini lak koji mogu nositi 5-6 dana na noktima. :D

Essence 34 Candy Love sam kupila jučer i još dva koji su mi ujedno i prvi Essence lakovi. Uvijek sam ih gledala u drogeriji, ali ih nisam nikad kupila i nemam pojma zašto. Bočica je preslatka, imaju divne nijanse, cijena im je 2.95KM i imaju deblju i širu četkicu kao što je kod Eveline lakova.
Candy Love je boja koju ja ne znam opisati, ali mi se mnogo dopada i u sebi ima sitne šljokice.Prije par godina je sigurno ne bih ni primjetila na polici, ali sad je definitivno izbor za proljeće.

Eveline 922 je lak koji sam mnogo puta spominjala na blogu. Najljepša boja ikada. Boja lavande koju sam često nosila tokom zimskih dana, ali za proljeće i ljeto je stvorena. Jedan sloj je dovoljan za prekrasnu boju, traje dugo na noktima, a deblja četkica dodatno olakšava lakiranje. Prvo sam htjela naručiti Essie Lilacism, ali sam Eveline ugledala u DM-u i morala ga kupiti, s tim da je ovaj tamniji od Lilacism. Sve preporuke za ovaj lak.

China Glaze Moonlight je moj prvi CG lak, ali ne i posljednji jer sam super oduševljena ovim lakom. Ako niste ljubitelj bijelih (korektor) nijansi, onda Vam iskreno preporučujem ovaj lak. Ovaj lak bih ja opisala kao mliječno bijelu nijansu koju dobijete odmah iz prvog sloja, ali ja stavim i drugi jer mi izgleda ljepše. Traje mi otprilike 4-5 dana, ali ga ja skidam prije jer mi brzo dosadi na noktima. Ali svakako je jedan od ljepših lakova koje imam. :)

Koje lakove koristite ? Koje nijanse su Vam omiljene ?
Pišite mi koje lakove volite. 

Broj komentara: 38:

  1. Joooj ovih Essie lakova ima tako divnih u ponudi, baš proljetno-ljetni.. Al šta ću kad su skupi a kod tete na pijaci ih više nema :'(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, ja bih mogla cijeli dan da ih gledam i biram. Šteta što teta nema više :/ Skupi jesu, ali se isplati kupiti ih :)

      Izbriši
  2. Suoer ti je izbor lakova, posto nemam nijedan, sad ih sve namjeravam kupiti :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan izbor,lakovi su odlični.Nijanse su baš onako kako ja volim,nude :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Takve nijanse najviše volim, a super su za proljeće. :)

      Izbriši
  4. Moje nijanse definitvno. Prelijepe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I tvoje sam pogodila znači. :D Super, drago mi je da ti se sviđa izbor :)

      Izbriši
  5. Baš lepe boje. Eveline lakove nisam probala, a vidim, ovaj je divan. I definitivno želim ovaj Essie :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eveline ima divne lakove, a nisu skupi. Ali ih nema u svakom gradu, nažalost. Volimo Essie mnogo :D

      Izbriši
  6. Najvise mi se svidja CG, nesto u posljednje vrijeme bas volim bijeli lak :) Eveline vise ne smijem hvaliti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ih prije nikako nisam voljela, a sad ih imam nekoliko :D A za Eveline sve znamo, jasno nam je sve :D

      Izbriši
  7. Odličan izbor. Meni su najljepši Eveline i China Glaze, mogla bih do dm-a i potrazit ovaj Eveline lak. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno ga potraži, svidjet će ti se sigurno :)

      Izbriši
  8. Ovaj Eveline upravo nosim na noktima, i savršen je, jedan od najdražih lakova ikad :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivan mi je boja Evelina moram ga potražiti <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Sva četiri su baš divna :) Uvijek plačem za Eveline lakovima jer ih u mome gradu nema za kupiti :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta što ih nema jer su stvarno dobri, a nijanse predivne. Nadam se da ćeš ih pronaći negdje :)

      Izbriši
  11. Sjajne nijanse! Svidjaju mi se svi lakovi; idealnu su za proljeće :) xx Maja
    Blog: http://majasmuffin.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. Baš mi se dopadaju boje, naročito Essence i Eveline :) Odličan izbor.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eveline mi je jedan od najdražih definitivno :) Essence također ima divne nijanse.

      Izbriši
  13. Predivna i pazljivo odabrana cetvorka ;)
    Volim ovakve lakove, tako da mi se svidja tvoj izbor <3 :***

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš sam ih pažljivo odabrala. :) Drago mi je da se tebi sviđaju :*

      Izbriši
  14. Predivni su. Bilo mi je čudno kad si napisala to ti je to prvi Essence lak, ja mislim da su prvi od mojih lakova bili baš Essence :D I super su, jelda? Slične/iste nijanse lakove koristim, pogotovo tijekom proljeća. Uskoro planiram napisati svoj izbor lakova za proljeće, boje će biti slične :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je čudno i ne znam što sam ih dosad zaobilazila jer su super, a pogotovo jer imaju lijep izbor nijansi :) Čekam tvoj post. :)

      Izbriši
  15. najviše me privlači China Glaze Moonlight, nekako sam u điru bijelih lakova :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Predivan je i toplo ti ga preporučujem. :) Tako i mene dođe vrijeme kad samo bijeli lak nosim :D

      Izbriši
  16. Odgovori
    1. Jel' de da je super ? :D Drago mi je da se i tebi dopada izbor :)

      Izbriši
  17. Ova dva nudaca su da padnem na guzicu!!! :D Ludim za nude lakovima! :DDDDDDDD
    Zaganjat cu ovaj Essence cim ga ugledam na policama! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Divni su, znam :D Imaju lijepe nijanse sigurno ćeš naći i više od jedne :)

      Izbriši
  18. Odličan izbor nijansi. :) Posebno mi se sviđaju Brooch The Subject i Candy Love.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, drago mi je da ti se dopadaju :) BTS je predivna <3

      Izbriši