The Balm nude tude eyeshadow palette

1.4.15

Nakon bezbroj recenzija o Mary-Lou Manizer highlighter-u koji je svima sigurno dobro poznat, a neki ga i imaju u svojim kolekcijama, ja sam se zainteresirala za theBalm kozmetiku. Prosto je nemoguće da ne zapazite neki njihov proizvod jer su prepoznatljivi po svojim retro ambalažama koje su meni predivne, svaki proizvod im je prelijep i svaki bih probala.

Međutim, prvi theBalm proizvod koji se našao na mojoj wish listi je bila paleta sjenila o kojoj danas pišem. Ako ste čitali/gledali moje wish liste na blogu mogli ste primjetiti da se na skoro svakoj nalazila upravo ova paleta. Od prvog dana kad sam je ugledala odmah sam je poželjela za sebe, sve do jednog dana kada je moj dragi odlučio da mi pokloni ovu ljepotu za Valentinovo. Daaa. Ljepši poklon nisam mogla poželjeti stvarno, jer se dugo povlačila po listi, ali je napokon moja. Odmah na početku se izvinjavam jer su sjenila korištena, a nisam paletu uslikala dok je bila nova. Kad sam je dobila nisam imala aparat i slikala sam mobitelom, a želim da Vam prikažem paletu najljepše što mogu. Nadam se da mi nećete zamjeriti. :)

Paleta se nalazi u čvrstoj, kartonskoj ambalaži koja na sebi ima naslikanu prostoriju, a na poleđini imena i nijanse sjenila koja se nalaze u paleti i sastav. Ono što trebate znati je da postoje dvije verzije, a to su "Feelin' Nice" (slika prostorije) i "Feelin' Naughty" verzija koju ja imam sa seksi damama. :D Nijanse sjenila su iste bez obzira na verziju koju naručite. Paleta se zatvara uz pomoć magneta pa možete biti sigurni da se neće otvoriti u neseseru ili torbi, te je vrlo kompaktna i pogodna za nositi.




Ono što je nevjerovatno za mene jeste da sam ja kupila paletu koja ima više šimerastih nijansi, dok su mat nijanse u manjini. Naime, paleta sadrži 12 nijansi - 8 šimerastih i 4 mat nijanse. Šimeraste nijanse su : Sassy, Stubborn, Selfish, Sophisticated, Snobby, Stand-offish, Seductive i Silly, mat nijanse : Sexy, Serious, Sultry i Sleek. Tek sam sad shvatila da zapravo sve nijanse počinju sa slovom S. :D
Sve nijanse su i više nego iskoristive i sa ovom paletom možete raditi koji god look poželite. Bilo da želite neki dnevni neutralni look ili noćni malo jači look, sa ovom paletom sve to možete postići. Iako u sebi sadrži više šimerastih nego mat nijansi moram priznati da više koristim šimeraste nijanse.
Pigmentacija sjenila varira od nijanse do nijanse (najbolje ćete vidjeti na swatchu/bez primera), ali uz prethodno nanesen primer nema nikakvih problema.
Tekstura je ono što je mene najviše oduševilo i što najviše volim kod ovih sjenila. Mekana, sjenila se ne truse i voljela bih da je svaka paleta ovakva. Za teksturu thumbs up!



Naravno, moram izdvojiti nijanse koje mi se najviše dopadaju, a to su Sultry, Sophisticated i Snobby. 

 1 red s lijeva na desno
2 red s lijeva na desno 
Summa summarum: ja sam i više nego zadovoljna paletom, jednostavno je obožavam. U njoj imate nijanse koje možete koristiti kad god i gdje god to poželite, ukrasit će Vašu make-up kolekciju sa svojom prelijepom ambalažom, a na putovanje je obavezno ponesite jer sa njom nemate brige da će se otvoriti u neseseru. 

Paletu možete pronaći na feelunique.comvivadream.com (besplatan shipping), pinkpanda.hr. Ovo su samo neke od stranica na kojima možete kupiti ovu ljepotu.


Jeste li probale theBalm proizvode ? Imate li ih na wish listi kao i ja ? 
Da li Vam se dopada paleta ? 

Broj komentara: 36:

  1. Divna je! Imam rumenilo i bronzer od the Balm-a ali bih rado posedovala jos stvarcica :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam mnogo njihovih proizvoda na wish listi i svakim danom mi se čini da je sve veća i veća :D Bronzer mi je također na listi :)

      Izbriši
  2. Odlična je, ali ja sam nekako više za mat verziju :-D p.s. Na slikama se toliko ni ne primjeti da je korištena, a i meni lično ne smeta slikanje korištenih proizvoda :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam isto više za mat, ali u ovu sam se zaljubila kad sam je ugledala. Moraš malo šimera ubacit u život :D Drago mi je da ne smeta, nekako sam baš mislila da će biti ružno.

      Izbriši
  3. KAKO JE LIJEPAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    PALA SAM NA GUZICU ZBOG OVE SEXY SJENE!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDD


    <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, jaao tvoji komentari su mi najjači :D Drago mi je da ti se dopada. :)

      Izbriši
  4. Predivna je :) ja odavno želim da naručim nešto od theBalm, uglavnom zbog ambalaže, ejr sam toliko površna xD slažem se sa Emom, i ne primijeti se da je korištena, a ne znam zašto bi ikome smetao korišteni proizvod ukoliko su nijanse vjerno i lijepo prikazane :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja bih većinu proizvoda zbog ambalaže :D Razumijem te u potpunosti haha. A ja sam se razmišljala da li da pišem recenziju jer sam je koristila, ali super ako ne smeta :)

      Izbriši
  5. Predivna je,i više mi se sviđaju shimmerkaste nijanse inače tako da...i to je jedan plus,veeeeliki :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni su šimeraste ljepše i više ih koristim u ovoj paleti, a inače nisam ljubitelj. :) Drago mi je da ti se sviđa. :)

      Izbriši
  6. Već neko vreme je merkam, zaista je prelepa - od dizajna do nijansi :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam prvenstveno pala na dizajn, pa tek onda na nijanse. Želim ti da ubrzo bude u tvojim rukama. :)

      Izbriši
  7. predivne nijanse, bas mi se svidja :) ja vec dugo mjerkam Mary-Lou Manizer :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam se razmišljala šta bi prvo, ovu paletu ili Mary. Ali ljubav prema paletama je pobijedila i nisam se pokajala. A Mary i dalje stoji na listi :D

      Izbriši
  8. Zelim ovu paletu vec jako dugo, ali imam i vise nego dovoljno neutralnih paleta, pa se ustrucavam i pokusavam biti racionalna :-) Inace imam Mary-Lou i savrsen je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovu paletu bih preporučila svakome ko voli neutralne nijanse i savršena je za bilo koji look, kao što sam napisala u postu. :) Kada potrošiš sve palete kupi si ovu, oduševit ćeš se :)

      Izbriši
  9. Imam je , ali je odavno nisam koristila.... Vidiš, mogla bih sutra odmah :-D Najviše sam potrošila ove svjetlije nijanse :-)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuu, kako si mogla da je ne koristiš :D To mi nije jasno. Svijetle nijanse su super, ma sve su divnee :)

      Izbriši
  10. Paleta je preprepredivna, nemam reči! I originalna, mislim da nijedna druga ne nudi ovakav unutrašnji dizajn :) Baš mi se svidja, ide na wishlist :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam vidjela nigdje ni sličnu paletu ovoj i definitivno je najljepša što se tiče dizajna. :) Drago mi je da ti se sviđa :)

      Izbriši
  11. Odlicne boje :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako je preslatka jaoooo, bas mi se dopada ova paleta :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa :) Mislim da ne postoji djevojka na svijetu kojoj se ne dopada ova paleta :D

      Izbriši
  13. Ova paleta mi je prekrasna, pogotovo nijansa sexy <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. Vrijedi svakog novčića definitivno :)

      Izbriši
  14. Predivna je! Kao i sve njihove stvarčice, a ja padam k'o kruška na ta slatka pakiranja :D i wishlista mi se samo puni i puni, nisam trebala još i ovo vidjeti haha.. Super recenzija, i uopće se ne vidi da je već korištena.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja isto kad vidim slatko pakovanje odmah padam :D Paleta je super i nijanse su divne i iskoristive stvarno. Dobro je da se ne vidi toliko. :)

      Izbriši
  15. Paleta je prekrasna! Da ju imam, definitivno bih sve nijanse koristila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neke više, neke manje, ali se trudim da ih sve koristim :D jer su stvarno divne i iskoristive :)

      Izbriši
  16. Odlicna je! Super post :)


    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši