Avon Ocean Blue

12.5.15

Dobrodošao u klub ! Udobno će mu biti u kutiji sa svim ostalim lakovima, ali ovaj je zaslužio svojih 5 minuta na blogu. O njemu ste dosad mogli čitat i kod drugih beauty blogerica jer su sve oduševljene ovim lakom, pa moram reći da i ja spadam u grupu oduševljenih. A zašto, saznajte u nastavku. :)

Ocean Blue zajedno sa još dvije nijanse (Sunshine i Orange Sun) su nove nijanse Nailwear Pro+ linije. Ostale dvije nijanse nisam naručila jer nisu "moje", ali Ocean Blue je bila ljubav na prvi pogled. Kad sam vidjela slike kod drugih nisam mogla da mu odolim jer je stvarno nevjerovatno lijepa, prekrasna proljetna nijansa.

Dolazi u klasičnoj ambalaži koju imaju svi Avon lakovi i sadrži 10ml. U trenutnom katalogu koštaju 6.50KM.
Ocean Blue je najdivnija mint nijansa koju ja posjedujem. Izuzetno lahko se nanosi, a to olakšava i četkica koja je baš po mom ukusu i sa ovakvim četkicama mi je najlakše nanijeti lak.




na slikama imam dva sloja. 

Sviđa li Vam se Ocean Blue ?
Volite li ovakve nijanse ? 

22 komentara:

  1. Odgovori
    1. Jest, Avon iznenađuje sa divnim novim nijansama :)

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Ovo je lak koji moraš da imaš u svojoj kolekciji, svaka djevojka. :)

      Izbriši
  3. Pa predivan je! Trebam ga imati :D Super slikice :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelepa nijansa, bas dolazi do izrazaja na fotografijama. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, divna je stvarno. Na slikama posebno :D

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. Dušu dalo za ljeta. :D Još pogotovo kad malo boje dobiješ :D

      Izbriši
  6. Divna nijansa stvarno, taman za leto.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prelepa je nijansa. :) I sad kad bolje razmislim mislim da uopšte nemam ništa slično. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako sam i ja reagovala kad sam ga ugledala :D sigurno nemaš jer je baš posebna nijansa :)

      Izbriši
  8. Joj ovi mint lakovi su takva slabost, prosto bih ih posedovala sve <3

    OdgovoriIzbriši