Digital Divas 2015

25.5.15

Nedjelje su obično najdosadniji dan u sedmici (bar meni), ali jučer je bila baš, baaš divna. Održana je konferencija pod nazivom Digital Divas koju je organizovala kompanija Avon. Konferencija je bila namijenjena beauty i fashion blogerskoj zajednici, a održavala se u hotelu Terme u Sarajevu - Ilidži.
Konferencija je počela u 11:30h, prvo smo se prijavile, upoznale jer ja sam sve blogerice znala samo preko instagrama/facebooka. Mnogo mi je drago što je Avon organizovao ovakav event i nadam se da će ih u budućnosti biti još. Divna Šejla Korjenić (Avon PR menadžerica) nas je dočekala i poželjela nam dobrodošlicu i rekla nam malo više o samoj kompaniji Avon, historiji i nešto više o Digital Divas konferenciji.
Nakon toga predstavila nam se Ines Bulajić koja je sa nama razgovarala o odnosima sa PR profesionalcima, te kako izgraditi odnos sa njima. Također, pričala nam je o problemima sa kojim se susreću blogerice i PR-ovci u svijetu, ali i kod nas u BiH. Ono što sa sigurnošću mogu reći je da ja dosad nisam imala nikakvih problema i mnogo mi je drago zbog toga i što surađujem sa kompanijom kao što je Avon. Ne znam kako je sa ostalim brendovima, ali sve pohvale idu za Avon i njihovu PR menadžericu Šejlu. 
Imali smo i jedno iznenađenje :) Neira (DeliriumBlog) je primila nagradu u ime udruženja "Srce za djecu koja boluju od raka". 

Obratila nam se i Jelena Joksimović, urednica magazina Ljepota i Zdravlje, Vladan Gavrić, bloger, modni urednik na FBL.ba i street style fotograf. Jasmina (Makeuparena) je podijelila sa nama svoje iskustvo u bloganju, a nakon toga smo imali ručak. (to sam zaboravila slikati, jer sam bila strašno gladna) :D 
 ali nisam zaboravila uslikati ove ljepotane. :)

Nakon ručka, mogle smo birati između dvije radionice. Jedna je bila vezana za fotografiju koju je držao Mirza Subašić, a druga radionica je bila vezana za pisanje recenzije koju je držala Ines Bulajić. Ja sam se odlučila za fotografiju i nisam se pokajala. Saznala sam nešto novo, čula dosta dobrih savjeta o tome kako napraviti dobru fotografiju i bilo bi dobro da je trajalo malo duže. 

Dan je završen sa poklonima i opraštanjem od blogodrugarica i još jednom moram reći da mi je mnogo drago što je ovaj event održan. Žao mi je što neke djevojke nisu uspjele doći, ali bit će (nadam se) i u budućnosti ovakavih dešavanja. :)


 Hvala Nikolini (unlmtd-beauty) i Aneli (lipstickattack) na divnom poklonu. <3

Hvala svima koji su uljepšali ovaj event i nadam se da ćemo se uskoro vidjeti. :)

Broj komentara: 16:

  1. Joj divno mi je sve ovo. Ti si bila prelepo obučena, jednostavno a efektno :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Drago mi je da smo se upoznale :)) :* i ja sam zaboravila slikat rucak, od gladi valjda mi nije palo na pamet.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meniii istooo :** haha, sjetila sam se tek kad sam se najela da sam htjela slikati :D

      Izbriši
  3. Divni su mi ovi događaji koji se održavaju. :) A ti isto tako divno izgledaš. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super je bilo, odlično organizovano :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Organizacija je za svaku pohvalu. Divno, divnooo :)

      Izbriši
  5. A preslatka si bila :) ispratih na fejsu priču o dešavanju, divno vam je bilo :)

    OdgovoriIzbriši
  6. meni je baš drago što smo se upoznale i nema na čemu, hvala tebi :D :*
    dobro smo se mi snašle tamo, kakav gps, šta će nam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni isto :* haha, ne treba nama gps. Nama treba Nina da fino ispituje ljude kroz prozor gdje je šta :D

      Izbriši
  7. Stvarno vam je lijepo bilo ;)
    Ti si kao i uvijek prekrasna :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, bilo bi super kad bi se češće organizovali ovakvi događaji :) Hvala ti :*

      Izbriši