Favoriti Mjeseca - Maj 2015.

31.5.15

Još jedan mjesec je iza nas i sve mi se čini kako ljeto ide da mjeseci sve brže i brže prolaze. Zadnje sedmice mjeseca maja su mi sporo prolazile i nikad, ali nikad da prođu. Nekad mi mjesec prođe brzo, a nekad traje kao godina. Ali dobro, dosta random misli bacimo se na favorite za mjesec maj. :)


O Catrice rumenilu nema potrebe da se mnogo priča jer je ovo najljepše rumenilo ikad. Kada bih trebala izabrati samo jedan proizvod koji svakodnevno koristim, odluka bi pala baš na Catrice rumenilo. Predivno, predivno i preeedivno. Samo Vam mogu reći da ako još nemate nijedno rumenilo, što prije u drogeriju i kupite si jedno. :)
Avon Nutra Effects (Hydration) krema je vratila moje lice u normalu, a bilo je izuzetno suho. Otkad sam je dobila ne prestajem je koristiti i mnogo mi je bolja gel krema od one sa SPF. Pisala sam post o kremicama, pa ako Vas zanima nešto više o njima klik ovdje.

Dva GR ljepotana su najviše bila u upotrebi ovaj mjesec i definitivno zaslužuju mjesto u ovom postu. GR wow! lakić za nokte je u nijansi 06 i pored ambalaže koja mi je preslatka, nijansa je kao stvorena za mene. Sve preporuke za ove lakiće i pod hitno si nabavite neku nijansu. :)
GR 104 ruž je nude nijansa (naravno) i mnogo ga volim. Kremast je, iako je svijetla nijansa je pigmentirana dovoljno i ne mora se non stop nanositi.

Šta ste Vi najviše koristile u maju ?
Dijelimo li neke zajedničke favorite ?

24 komentara:

  1. I meni se dopadaju Catrice rumenila, a nikako da isprobam ove GR wow lakove :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morat ću pogledati i ostale nijanse rumenila. :D Predobri su i ima dosta lijepih nijansi. Zgrabi ih što prije :D

      Izbriši
  2. Zaljubljena sam u Catrice rumenila :) Šteta što nisi pokazala swatch ruža, baš me zanima, volim nudače :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također :D Totalno sam zaboravila na swatch, pisat ću recenziju uskoro pa pogledaj. :)

      Izbriši
  3. Koja je nijansa rumenila? Ja ih imam 3 ili 4, ali stalno koristim kremasta, malo su po strani. Moram ih ubacit u upotrebu opet.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sunrose Avenue 080 :) Meni je ovo najljepše koje imam.

      Izbriši
  4. Već po koji puta si govorim da moram uzeti GR ruž i nikako da to i napravim! Al sljedeći tjedan kupujem jedan zagarantirano :D Jedan od majskih favorita mi je Chanel ruž o kojemu ću uskoro napisati i recenziju. Super slike :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moraš kupiti što prije. Koji god da uzmeš dopast će ti se, barem su meni svi predobri. :) Oooo, čekam recenziju i hvala ti :*

      Izbriši
  5. I ja obožavam Catrice rumenila ;) Ostale stvari nisam probala, ali sigurna sam da su zasluženo u favoritima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja, itekakoo. :) Otkad sam ga kupila ostala rumenila ne koristim nikako :D

      Izbriši
  6. Rumenilo i ruž imam i prezadovoljna sam. Sutra idem naručiti kremu iz Avona, a želim si i ovakav lakić! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Krema je odlična, nadam se da će i tebi odgovarat. :)

      Izbriši
  7. Rumenilo imam i obožavam :) gdje si kupila Wow lakiće, ne znam gdje da ih tražim, a imaju mnogo lijepih nijansi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dženana mi je kupila u Sarajevu meni se čini na Otoci. :) Da, baš su nijanse lijepe.

      Izbriši
  8. Strašno se obradujem postovima o favoritima :)
    Lakić je vrh, a catrice rumenilo deluje tako fantastično, ta nijansa poručuje leto kako izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je divno za svako godišnje doba. Baš ga volim :)

      Izbriši
  9. Pronašla sam te na instagramu! Pratim te sada i tu :)

    Svidja mi se blog puno!

    Nadam se da me pratiš nazad!

    Katja iz Slovenije,

    pusice

    OdgovoriIzbriši
  10. Vidim moj voljeni sivi WOW lakic <3 Zar nije presavrsen?

    Divne fotkice :***

    OdgovoriIzbriši
  11. Golden Rose ruževe obožavam ! Baš me zanima ova Avon krema pošto se i ja mučim sa suhom kožom ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ti predlažem da je kupiš jer je meni stvarno pomogla i od ostalih djevojaka sam čula pozitivne utiske :)

      Izbriši