Instapost #2

16.5.15

Prošlo je otprilike mjesec i po dana otkad sam pisala prvi instapost koji možete vidjeti ovdje, pa sam eto odlučila da napišem još jedan jer vam se prvi dopao. :)





Počinjem sa dragom slikom s mora. 1. maj je bio divan, sunčan, uz drage ljude i more. Nešto najljepše. 

Tri lakića koje mnogo volim, a posebno Essie. Nijansa je Perennial Chic iz proljetne kolekcije. 

Lijepo vrijeme je dovelo do toga da iz čizmi napokon uskočim u omiljene starke. :)

Slika koja mi se mnogo dopada iz mog prvog outfit posta. Post ovdje.

Ovako ja i meni dragi ljudi uživamo. 

 Evo pred kraj jedan selfie od danas. :)

Ja i moja bestie koju ste već mogli vidjeti na facebook-u. Dosta ljudi nam je reklo da ličimo :D
 Šta kažete ? 


To bi bilo sve za ovaj instapost, nadam se da će Vam se dopasti kao i prethodni. 
Ako želite na instagramu me možete pratiti, a moj profil je minnaabs

Broj komentara: 16:

  1. Nemoj kosu više vezatii, jer puštena ti divno stojii stvarno, kao druga osoba da si :) Mnogo si lijepa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A prije je nisam nikad htjela vezati i svi su mi govorili da je nekad svežem jer mi super stoji, a meni se nije dopadalo kako izgledam kad mi je kosa svezana. :D Puštam je samo kad je ispeglana, ali hvala ti mnogo :*

      Izbriši
  2. Ti si meni prelepa i to je to, u glavi tvoj blog povezujem sa ovom slikom gde imaš venčić od cveća - to mi je asocijacija :) Divna si i divan ti je stil. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj, postidila si me ovim komentarom :) Ali stvarno jesii. Hvala ti od srca :*

      Izbriši
  3. Instagram profil ti je odličan! :) I nastavi sa ovakvim postovima. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super su ti sve slike,inače te pratim odavno na instagramu.Divna si ! :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Potpisujem prva dva komentara, iako ti je ljepse kad pustis kosu, puno puno ljepse, ja tvoj blog povezujem sa ovom slikom gdje ti je pokupljena kosa sa vjencicem :)) Nastavi tako, ti si vjerovatno jedini blog od novih koje sam pomno zapratila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti od srca. Mnogo mi znači ovo :) :*

      Izbriši
  6. Jako su ti lijepe slike, baš su inspirirajuće :D Pratimo se :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako lijepe fotografije, a ti si prelijepa :)

    OdgovoriIzbriši