MUR Palette - Iconic 3

28.5.15

Opće je poznato da sam ja ljubitelj paleta sa nude nijansama i da takvih imam najviše. I ne, nisu sve nijanse iste. Itekako ima razlike u njima, ali nije bitno to nego je bitno ono o čemu ćete danas čitatiiii. Još jedna paleta u nizu, a radi se o MakeUp Revolution paleti.

MUR palete su dosta poznate i sigurno ste čuli za njih, a ako niste onda Vam mogu reći da propuštate dobre, a jeftine proizvode. (nisu baš svi dobri, ali ovo što sam ja probala većinom su dobri)
Jednu MUR paletu sam probala prije i pisala sam post ovdje. Mnogo se pričalo o njima i ja ih nisam mogla zaboraviti, pa sam si naručila Iconic 3 koja je zapravo kopija UD Naked 3. Pobjegla sam malo od svojih voljenih nude nijansi, jer u ovoj paleti preovladavaju roze i šimeraste nijanse.
Naručila sam je na pinkpanda.hr i koštala je oko 12 KM.
ako nekoga zanima sastav, izvolite. :)
Ambalaža se razlikuje od Salvation palete jer je kod Iconic površina prozirna, pa se vidi koje su nijanse unutra. Lagana je, stane u neseser, neće se otvoriti sama i čuje se klik pri zatvaranju. Sadrži 12 nijansi od kojih su samo 3 mat, a ostale su šimeraste.
Neću opisivati svaku nijansu za sebe jer vidite na slici o kakvim nijansama se radi. Pigmentacija varira, ali za ovu cijenu koliko košta paleta mogu reći da je pigmentacija i više nego dobra. Sve tri mat nijanse su dobro pigmentirane, bijela nijansa posebno za razliku od ostalih paleta koje imam i kod kojih je bijela nijansa najlošije pigmentacije, osim kod theBalm palete. Šimeraste su obično više pigmentirane od mat nijansi, tako da je to slučaj i kod ove palete, osim sive nijanse koja se meni ne dopada i ne koristim je nikad. Sve ostale nijanse su zastupljene u mom svakodnevnom šminkanju i to je još jedan dokaz da je ova paleta odlična. Trajnost sjenila na kapku je okej, rijetko koristim bazu za sjene i bez nje traju dugo i ne skupljaju se na kapcima.



Moram priznati da je ova paleta krivac što sam zavoljela šimeraste nijanse. Sve preporuke za paletu ! :)
 Jeste li koristile MUR palete ? Da li ih imate u svojoj kolekciji ?
Dopada li Vam se Iconic 3 ?  

Broj komentara: 26:

  1. Imam Naked3, ali sada bih i ovu, iako su iste :D odlično izgleda :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pored Nakedice ova ti ne treba haha :D Ali je odlična stvarno :)

      Izbriši
  2. Ova paleta meni u životu treba i nijanse su baš kako meni odgovara:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda je pod hitno kupuj. :D Predobraaa je.

      Izbriši
  3. Nisam probala ništa od MUR, a tako me muče ove lepe slike :D
    (iako imam trojku :D )

    OdgovoriIzbriši
  4. Ni ja nisam probala MUR , ništa od njih, a dosta stvarčica vidim kod blogerica koje su fine, najvise ove palete. Ova je odlična i prejeftina, mislila sam da je skuplja majke mi koliko je dobra :D Zar šalju sa pink pande u Bosnu? :) A nijanse su tačno onakve kakve nosim, najbitnije shimmeraste :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, ne šalju u Bosnu. :/ Kad ti se ukaže prilika probaj nešto od njih. Palete su im odlične :)

      Izbriši
  5. Ova se i meni baš sviđa iako sam i ja više nude tip.. :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lijepo je nekad i pobjeći od nude nijansi :D lijepa je stvarno.

      Izbriši
  6. A koliko kosta postarina sa pinkpande za BIH, i za koliko stigne ova ljepotica?:*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne šalju u BiH, nažalost. Samo u Hrvatsku i Sloveniju koliko ja znam. :)

      Izbriši
  7. Ove boje su prekrasne. Čak ni ne koristim sjenila tako često ali meni bar jedna MUR paleta TREBA! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima ih još lijepih, teško je izabrati samo jednu :D sretno pri odabiru. :)

      Izbriši
  8. Prelijepa je :O Ja bas i ne volim sjenila, rijetko kad ih koristim, namucim se dok izblendam i jednako nanesem jer sam corava pa stalno moram stavljat naocale i skidat zavirivat i onda se iznerviram hahah ovu cu pokusati nabavit predobre su nijanse :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha joj dobra si :D baš si me nasmijala. Lijepe su nijanse, ja inače nisam ljubitelj rozih i šimerastih ali ove su mi se baš dopale :)

      Izbriši
  9. boje su baš lijepe! pristupačna varijanta Naked3. odlična.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš tako, pristupačna varijanta, a mnogo dobra. :)

      Izbriši
  10. Prelijepa je, ali Nakedica mi je tiha patnja i mislim da ću se s njom počastiti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako je toliko želiš onda se počasti s njom :) divna jee baš :)

      Izbriši
  11. Pinkpanda mi je super, i MUR proizvodi takoder! Nemam osobno neki od MUR proizvoda ali sam ih isprobala dosta kod prijateljica i ne znam zasto vise odgadam s kupovinom ali uvijek nesto prece hehe

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, znam kako je to kad je uvijek nešto drugo preče :D Kad budeš imala priliku kupi si nešto od njih :)

      Izbriši
  12. Super recenzija i slike! Obožavam ovakve nijanse, i to još na okupu! Do ćeš bolje :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Predivna paleta! :)) Sve nijanse koje obozavam i svakodnevno koristim :))

    http://withinstalovealex.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  14. Odgovori
    1. Drago mi je da se i tebi dopada. Divna je :)

      Izbriši