New in #7

6.5.15

Welcome back ! Iskrena da budem poželjela sam blog i pisanje postova, ali bio je praznik i nadam se da ste se i vi odmorile. Odmor je gotov, vraćamo se u realnost. :D



Ovo će biti jedan skromni new in jer sam opet na no buy režimu i trudim se da što manje kupujem kozmetiku. Tako da sam i ovaj put kupila samo ono što mi se baš, baš dopalo i ono čemu nisam mogla da odolim. :D

Prvo i najdraže što sam kupila je vjenčić koji obožavam i dok sam bila na moru stalno sam ga nosila. Volim cvijeće i ovo mi je nešto najljepše što sam si kupila u posljednje vrijeme. Naručila sam ga na FB Lilac Vines i od srca Vam preporučujem da pogledate i ostale vjenčiće. Svaka čast Jeleni koja ih pravi. Ako me pratite na instagramu mogli ste vidjeti slike, a ako ne onda pogledajte ovdje

Catrice Intensif' Eye Wet & Dry sjenilo sam dobila uz Cosmopolitan gdje ste mogli dobiti i rumenilo, ali moj dragi je za mene odabrao sjenilo. Nisam ga primjetila u drogerijama, ali mi se jako dopada i pigmentacija je perfektna.
Još jedan Catrice proizvod, ovaj put rumenilo u nijansi 080 Sunrose Avenue. Za Catrice rumenila ste svi čuli, a ako niste onda niste svjesni šta propuštate. Milion puta sam ih gledala kod nas u drogerijama, ali nikad ih ne kupim i bilo je krajnje vrijeme da se to promijeni. Nijansa je predivna, može se nadograđivati i ono što je meni najbitnije je da izgleda prirodno na licu. Sve preporuke za ovaj proizvod !
Divna Ana sa bloga Theglam-monster mi je na instagramu prije nekoliko sedmica preporučila Essence sjaj za usne i kad sam bila u Kozmu i ugledala ovaj sjaj odmah sam ga zgrabila. Ljubav na prvi pogled, ali stvarno. Hvala Ani na preporuci i isto tako ga i ja Vama preporučujem od srca.
Radi se o nijansi 06 Soft Almond (prelijepa nude) koja miriše divno, sjaj nije previše ljepljiv, nije težak na usnama i daje usnama divnu nude boju.
IQ Cosmetics olovku za usne sam kupila u Bipi, iako prije nisam čula za ovaj brend olovka mi se mnogo dopala i sljedeći put kad budem u Hrvatskoj sigurno ću se vratiti po još nijansi. Ovaj put sam kupila Rosery, a kako izgleda na mojim usnama možete vidjeti ovdje.

Lakići su bili neizostavni, pa sam u svoju kolekciju dodala još tri. Essence 24 Indian Summer, Essence Nail Art Satin Matt i ljubav Essie Perennial Chic iz proljetne kolekcije.

Ne znam kako vi, ali ja ne mogu da odolim kad vidim ovako lijepo pakovanje gela za tuširanje. Ja to ne mogu da ne kupim, a imam ih i više nego što bih trebala. :D Miris me i nije previše oduševio, dozira se uz pomoć pumpice što je još jedan plus za ovaj proizvod. I plus što za 500ml platite 7KM, ja to nisam mogla propustiti. :)
Balea krema za ruke je trenutno zadužena da njeguje moje ruke i to odlično radi. Predivno miriše i stalan je gost u mojoj torbi.



To bi bilo sve za ovaj new in. Šta ste vi kupovale u posljednje vrijeme ? Dopadaju li Vam se moji novi proizvodi ? 

32 komentara:

  1. Stalno gledam Catrice rumenila i bi, ne bi. Čini mi se da si me nagovorila. :D
    Essie lak je predivan, a Baleinu kremicu imam i već sam ju praktički potrošila, saaaavršena je! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moraš ih probati, ja tek sad vidim šta sam propuštala. :) I ja isto, krema je savršenstvo <3

      Izbriši
  2. Zaljubila sam se u ovaj gel za tuširanje i u essence lakić :) joj kako su divniiii <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lakići su predivni, a posebno novi Essence :) Ljepotaaa <3

      Izbriši
  3. Odlicni noviteti,lakovi su predivni,pogotovo ovaj essie i essence.Zanima me koliko kosta essence matt lak i da li ga ima u dm drogerijama? ☺☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, naravno. Ja sam ga kupila u DM-u u Hr, ali sigurno ima i kod nas :) Nisam sigurna za cijenu mislim da je oko 4KM ili malo više.

      Izbriši
  4. Videla sam na instagramu cvetni venac i divan je. :)
    A mislim da bi bio red da probam Essence gel lakove. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još nisi ? Pa šta čekaaš :D Krajnje je vrijeme da ih probaš :)

      Izbriši
  5. Najvise mi se svidjau Essence lak i Balea krema ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Uh, kako vam zavidim na Catrice :) Imam samo jedno njihovo rumenilo, baš Sunrose Avenue i moram da se složim da je nijansa divna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta što ga nema u pojedinim gradovima, stvarno imaju odličnih proizvoda. A rumenilo je preljepotaaa :)

      Izbriši
  7. Imam to Catrice rumenilo, i savršeno je - od pigmentacije do nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam što mi je ovoliko trebalo da ga kupim. :D Supeer je.

      Izbriši
  8. Meni se taj essie lak najviše dopada :)
    Hoćeš raditi svočeve uskoro?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trenutno ga imam na noktima, ali je matiran. Bit će za par dana dok skinem, pa ću ti poslat sliku na facebook :)

      Izbriši
  9. Catrice rumenilo je prelijepo, nijansa savrsena. Lakovi su posebno lijepi :D Balea kremica prelijepo izgleda, moram i ja kupiti cim budem isla u Dm, pakovanje je prelijepo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lakovi su posebna priča :D A kremicu što prije zgrabi dok nije nestala :D

      Izbriši
  10. Jest ovaj essie lijep, ajd uslikaj ga na noktima pls :) i napisi treba li milion slojeva i tako to. Treba mi jedan bridal :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dva sloja su dovoljna :) mislim da će ti odgovarati.

      Izbriši
  11. Baš lep i veseo new in. Srećno s no buy režimom, drž' se :D
    Sad kreću letnje LE :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, ne dam se :D Valjda izdržim, a baš si mi pomogla hvala ti haha :D

      Izbriši
  12. Ovaj gel za tusiranje izgleda prelepo. I ja takodje "padam" na slatka pakovanja. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trebale bi se nekako toga riješiti heheh :D To mi je najgore kad vidim neko lijepo pakovanje, a proizvod mi ustvari ne treba. Odoše pare :D

      Izbriši
  13. Jel verujes da sam danas kupila essence gel lak samo (druge boje) i jedva sam cekala da dodjem kuci da ga namazem :) Odlican je, i boje su skroz lude! Mislim da cu kupiti jos jedan :)
    Super post <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da ti se dopao. :) Sigurna sam da ko god da ih proba da će im se dopasti jer su predobri, a nijanse baš lijepe. Hvala ti :)

      Izbriši
  14. Odgovori
    1. I meni se baš, baaš dopada iako nisam ljubitelj sjajila. :)

      Izbriši
  15. Jako lijep new in ;) Najviše mi se dopada vjenčić <3
    Ja sam isto na no buy režimu, ali ne ide mi baš :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Haha trudimo se, ali teško ide :D

      Izbriši
  16. Divni noviteti draga ♥ znam kako je biti na no-buy rezimu, haha. Jos jednom, jako mi je drago da ti se preporuka svidela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa :* Aa trudim se, mora se malo smanjit kupovina :D <3

      Izbriši