Nyx Matte Lipstick - Spirit

15.5.15

Za danas recenzija jednog divnog ruža koji je završio u mom kozmetičkom neseseru zahvaljujući mojoj dragoj bestie koja je bila u Beogradu i obradovala me ovim ružem. (volim je)

Nyx kozmetika nažalost nije dostupna u mom gradu pa jedini način da dođem do njihovih proizvoda je online narudžba ili ovako kad neko negdje putuje pa me obraduje. Moja draga bestie je za mene ovaj put izabrala mat ruž u nijansi Spirit, jer žena zna šta ja volim. :D

Ambalaža je plastična, nije čvrsta i to mi se ne dopada jer kad stavljam ruž on se miče iz svog ležišta i svake sekunde čekam da ispadne. Po sredini se vidi o kojoj nijansi se radi što olakšava pronalaženje ruža, dok na dnu piše ime. Nema nikakav miris u sebi, a cijena im je 10KM na alexandar-cosmetics.

Pored Spirit imam ih još nekoliko na listi jer me ovaj oduševio, pa sam odmah pronašla još nijansi za sebe. Spirit je nude-roze nijansa koja je u svakom pogledu divna. Ruž je kremast, lahko se nanosi i ja ne bih rekla da je u potpunosti mat. Ne isušuje usne, pigmentacija je odlična bez obzira što je nijansa svijetla. Na mojim usnama je trajao oko 5 sati i izdržao i hranu i piće.



Sviđa li Vam se ova nijansa ?
Imate li NYX ruževe ? Kakvi su Vaši utisci ?

Broj komentara: 14:

  1. Lijepa je boja! :D

    Meni su od Nyx matica 100x bolji GR velvet matte... nerviraju me Nyx jer nemaju mirisa (moji čak malo i smrde) i krace mi traju, a na usnama mi nisu bas "udobni"... xD a pakovanje je posebna prica koliko me nervira! Hhahahahahaha!!!! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Itekako lijepa. :D A GR su posebna priča, oni su baš, baaaaš dobri i slažem se da su bolji od ovih. Ali mi je ovaj Nyx baš postao omiljeni u posljednje vrijeme :)

      Izbriši
  2. auu ♥ Ovo mi je najomiljeniji ruž na svijetu! Kada god čvrsto odlučim da nanesem danas neki drugi ruž, na kraju ipak Spirit završi na mojim usnama :) Jbg, ide uz svaku kombinaciju i priliku. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni postaje omiljeni :) Otkad sam ga dobila uvijek mi je u torbi i to je dobro što ide uz baš svaku kombinaciju. :)

      Izbriši
  3. Imam i ja dva , Nude i Hippie Chic i iako mi je HC ljepša nijansa, tekstura mu je lošija od nude-a. Svidja mi se i ova boja i lijepo ti i stoji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je HC lijepa nijansa iako nisam ljubitelj takvih. Ali mi se dopada. Hvala ti :)

      Izbriši
  4. Divna boja :) Ja imam http://karminisanje.blogspot.com/2015/04/nyx-soft-matte-lip-cream.html :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I soft matte su mi na listi. Ima dosta lijepih nijansi :)

      Izbriši
  5. Ja se konstantno dvoumim da li da ga kupim ili ne! I dalje ne znam da nije previše bled? A tebi divno stoji. :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemoj se više dvoumit jer nije blijed. Baš je lijep i sigurno će ti lijepo stajati. Hvalaa :*

      Izbriši
  6. Odgovori
    1. Hehe, divan je. Dopast će ti se sigurno :)

      Izbriši
  7. Boja je prefenomenalna i odlično ti stoji.

    OdgovoriIzbriši