Sigma Affiliate Program

8.5.15

Ako me pratite na instagramu ili na facebook stranici, mogli ste vidjeti da sam postavila sliku kada mi je stigao Sigma paketić. Naime, radi se o Affiliate programu za koji je većina vas vjerovatno čula, ali za one koje nisu ukratko to je program gdje se mogu prijaviti svi beauty blogeri i ako Vaša aplikacija bude prihvaćena dobit ćete paket sa nekoliko Sigminih proizvoda. Kratko i jasno.
Paket je stigao za 10 dana, a ja sam jedva čekala da vidim šta je u njemu. Pa da i Vas ne držim u neizvjesnosti, odmah prelazim na stvar. Prvo što sam ugledala je bila poruka koja je divan znak pažnje pored svih ostalih stvari koje sam dobila. Mini rukavica za pranje kistova je apsolutni hit za mene i veliko im hvala što su mi je poslali. Nevjerovatna stvar i olakšala mi je 100% pranje kistova, a to mi je ujedno bila i najmrža stvar, ali sad to radim sa zadovoljstvom. 
Sjenilo su također pogodili što se tiče nijanse iako nisam pretjerano ljubitelj šimerastih sjenila, ovo mi je baš lijepo. Nijansa je Fawn, ostale možete pogledati ovdjePigmentacija je okej i sjenilo mi se stvarno dopada. Ehh sad, zvijezde ovog paketića (pored rukavice) su dva kista u koje sam se ja zaljubila ! 




Sigma 3DHD Kabuki i 3DHD Precision kist su krivi što je moj voljeni RT Expert Face pao u zaborav. O kabuki kistu sam malo pisala u favoritima, ali mislim da ni hiljadu riječi nije dovoljno za njega. Prvo što moram reći je da je kist preskup i da ja nikada ne bih odvojila tolike novce za njega jer nisam pretjerano "luda" za kistovima i ne daju mi se ogromni novci na njih, a ovaj kist košta 40KM. Ko voli nek' izvoli. Sve u svemu, kao što sam rekla ovo je moj HG kist i sigurno će ostati moj najdraži. Na slici vidite da je kist koso rezan sa obe strane što meni olakšava nanošenje pudera. Dlake su mekane, ne previše i gusto zbijene. Prala sam ga nekoliko puta dosad i nijedna dlaka nije ispala. 
O Precision kistu također mogu reći samo sve najbolje i nemam nijednu zamjerku. Njega najviše koristim za korektor. I ovaj kist je koso rezan i tako mekan da kad ga koristite, bukvalno ne osjetite ga na licu. :D




Dobila sam još i dva kistića za sjenila i uzorke highlightera koje još nisam isprobala, ali čula sam da su Sigmini highlighteri mnogo dobri. :) Sjaj u nijansi Sheila nije za mene nikako, tako da će završiti u nekom darivanju sigurno. Lijepo miriše, ali nijansu nisu pogodili. 




To bi bilo sve što sam ja dobila u svom paketiću. 

Sviđa li Vam se nešto od ovih proizvoda ? Jeste li probale neki Sigma proizvod ?
Da li biste voljele probati ? 

22 komentara:

  1. Odgovori
    1. Jel' de ? :D Posrećilo mi se pravo haha :D

      Izbriši
  2. padoh na guzu.. heeheh.. nisam znala da sigma ima ovaj program, to mi je promaknulo heheeh, pa hvala na info :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne bih se bunila ni za jedan proizvod, ali kistovii *.* Vjerujem da uživaš :D
    Super je paktić :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooo da, itekako. :D Kistovi su posebniii <3

      Izbriši
  4. Samo mi ova rukavica u zivotu jos treba i nista vise :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahah, vala bas :D
      I meni je stigao kabuki i ova malena verzija isto, rukavica nazalost nije ali snasla sam se sa silikonskim kuhinjskim podmetacem...i fercera :D

      Izbriši
    2. Hahaha, rukavica je glavna :D Koliko su mi ruke bile suhe i hrapave poslije pranja kistova, sad se smanjilo zahvaljujući rukavici. Da mi nije nje ne znam šta bi :D Što kaže Dženana rozi rob haha. Vrijedi vala svake marke. Hahaha, Anela svaka čast za taj izum :D

      Izbriši
  5. Rukavica je otkriće godine! :D
    A četkice su odlične, planiram da kupim neke. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se u potpunosti. Kad sam je ugledala baš sam se obradovala :) Kistovi se isplate, ali ih ja zasad kupovati neću :D

      Izbriši
  6. Sve se čini predivno, ali najviše mi se sviđaju četkice! Super slike, kao i uvijek :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da i meni su se najviše svidjele. :) Hvala ti mnogo :*

      Izbriši
  7. Dopada mi se nijansa senke, deluje zanimljivo i upadljivo. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam Essence u istoj nijansi, ali nije ni blizu ove Sigmine. :D Odlična je.

      Izbriši
  8. naaaaaajs :D ja sam znala za program, samo nikako da se prijavim, baš ću sad probati :D iako sumnjam da će prihvatiti...ali let's try :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prijaaavi se ! Probaj, nećeš ništa izgubiti :D Držim figeeee.

      Izbriši
  9. Ja nisam znala za ovaj program :O Vidi se da sam još mlada blogerica :D :D
    Super stvari si dobila ;) Ja za pranje kistova koristim silikonsku rukavicu koju su mi prijateljice iz šale kupile kada sam se uselila sam u stan i ''postala domaćica''- kad sam otvorila poklon i ugledala rukavicu, ne znajući za njihovu šalu, sva oduševljena sam rekla "ajme rukavica za pranje kistova" :D ne trebam ni govoriti koji muk je nastao jer one su prvi put čule za to :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam mlada blogerica još uvijek :D Hahaha, genijalna si. A svaka čast i drugaricama za poklon :D Super je ovaj program, dobiješ dobre proizvode koje možda nikad ne bi kupila sama. :)

      Izbriši
  10. aaa pa ovo tek vidim! Bjudful! vrijedi se prijaviti, prekuul stvarčice si dobila :)

    OdgovoriIzbriši