Sleek Contour Kit - Medium

4.5.15

Još jedan Sleek proizvod koji je zaslužio svoju recenziju je Face Contour Kit o kojem danas pišem. Kao što već znate, ja mnogo volim Sleek i to ću uvijek reći jer su stvarno odlični i što god sam kupila sve je super i nemam nikakvih zamjerki.

Face Contour Kit je paletica u kojoj dobijete bronzer i highlighter. Dostupan je na Sleek stranici i možete ga pronaći u 3 verzije (Light, Medium i Dark), te ćete za njega platiti 8 eura. Dobijete 14 grama proizvoda što je i više nego dobro i uzmite u obzir da ne košta mnogo.
Ja sam se odlučila za Medium, iako sam se razmišljala između Light i Medium, ali kad je paket stigao shvatila sam da sam ispravno odlučila.
O ambalaži neću puno pričati jer je klasična Sleek, ali moram reći da se lakše otvara od rumenila. :D

Bronzer je moja ljubav, nešto bez čega ne mogu zamisliti dan. Nijansa je baš po mojoj mjeri, ne trusi se i lagano se aplicira. Nije potrebna ogromna količina proizvoda, za konturiranje je odličan i za bilo šta da želite uraditi ovaj proizvod je pun pogodak !
Highlighter i ne koristim mnogo za svakodnevno šminkanje, pa ga upotrebljavam najviše za noćne izlaske i kada želim dodati malo sjaja. Također odličan, ne treba mnogo proizvoda da bi Vam lice došlo do izražaja i stvarno sa jako malom količinom se može postići super efekat.


Šta reći više, osim da Vam od srca preporučujem Sleek Contour Kit i iskreno se nadam da ako se odlučite za kupovinu da će Vam odgovarati kao i meni. :)

Broj komentara: 18:

  1. Želim to! Čini se takooo super. Ja sam svijetla u licu, šta misliš, bi li mi odgovarao medium ili da uzmem light?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogledaj na Sleek stranici kakve su nijanse u Light, mada im nije za vjerovati. Ali ako si svijetla mislim da bi ti više odgovarao Light :)

      Izbriši
  2. Imam nekih bronzera i highlightera brdo, ali ovaj mi djeluje primamljivije :)
    Mozda se i odlucim na kupnju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj je odličan, ja imam i Essence highlighter ali ga nikako ne koristim jer nije ni blizu ovog :)

      Izbriši
  3. Ovo je savršenstvo. I pakovanje i bronzer i highlighter. I jeftin je, pošto mi se čini da sve ove paletice za konturisanje koštaju dosta više.

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgovori
    1. Samo ih redam, ali šta ću kad je sve odlično. <3 :)

      Izbriši
  5. Joj od kad ja gledam light a ne smijem kupiti ne znam kako ce izgledati na meni :D Ovako kad kod nekog vidim dodje mi da odmah narucim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako sam i ja mislila za medium pa kad mi je stiglo oduševila se. Što ga prije naručiš to bolje za tebe :D Shvatit ćeš šta si propuštala :D

      Izbriši
  6. Jao mučiš me. :D A baš mi treba neki bronzer, hajlajter... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupiii ga :D Bit će ti drago kad ti stigne, bit ćeš mi zahvalna :D

      Izbriši
  7. ne treba mi, ali ga sada želim :D highlighter izgleda predivno, iako ga ni ja ne bih koristila u svakodnevnom šminkanju, takva ljepota mi je potrebna u kolekciji :D u trošak me bacaš xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, to je najgore kad kažeš ne treba mi, ali želim :D Šta ću ti ja, morat ćeš ga kad-tad kupiti :D

      Izbriši
  8. Highlighter izgleda prelepo! Ja ih obozavam i za dnevne varijante posto uglavnom koristim mat pudere tako da mi ovo da malo sjaja. Nisam probala Sleek proizvode zato sto ih nema kod nas a nisam sigurna kako ide cela procedura oko narucivanja

    sparklygoddess.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja inače nemam naviku da koristim highlighter, pa ga nekad i za noćne varijante ne koristim. Još uvijek se navikavam na njega hehe :) Ja Sleek proizvode naručujem sa njihove oficijelne stranice i nisam imala nikakvih problema sa narudžbama. :)

      Izbriši
  9. Ja ne koristim bronzer, ali zato je highlighter na najjače :D Skoro svaki dan ga stavim (naravno laganom rukom) i onda kao luda mašem glavom i pitam dragog sjaji li se :D Ako se ikada odlučim staviti brozer ovaj ću uzeti u obzir ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A kod mene je obrnuta situacija :D Valjda se naviknem i ja da koristim highlighter malo više :)

      Izbriši