Spring love

9.5.15

Prvi outfit post na blogu ! Jeeeej. Ne znam da li će ih biti još (možda), iskreno se nadam da će vam se ovaj dopasti. Željela sam uraditi nešto ovako već odavno, ali uvijek nešto iskrsne pa onda to padne u zaborav i tako iz dana u dan, ali evo sad je stiglo na red pa se nadam da će vam se svidjeti. 
Svoj stil bih opisala kao minimalistički, ne volim ništa pretjerano, boje koje najviše nosim su crna i bijela, više volim šire stvari nego da mi je sve uz tijelo i uglavnom najbitnije mi da se ja dobro osjećam u onome što obučem. Torbe su mi u posljednje vrijeme postale opsesija, a posebno COCO. koje bih svima od srca preporučila u bilo koje doba dana i noći. 
Ova kombinacija mi je nosiva i za dan, ali i za noć. S obzirom da su nam došli topliji dani, a noći su i dalje malo hladnije jakna je uvijek uz mene. Starke obavezne jer se u njima osjećam najbolje. 






Dopada li vam se outfit ? Nosite li ovako nešto ? 

Jakna - Tally Wejil 
Top - Sheinside 
Suknja - Kikiriki 
Patike - Converse
Torba - COCO. 
Naočale - Sheinside 

Broj komentara: 18:

  1. Suknja je odlicna i sama imam gotovo identicnu. Super kombinacija. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Suknja je divna jer se može iskombinirati uz sve. Hvala ti :)

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Hvala :) A torba je posebna, kao i sve njihove stvarno.

      Izbriši
  3. Super post! Odlicna kombinacija

    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve mi je slatko i dobro izgleda na fotkama :) i meni su najdraže crno-bijele kombinacije :) nadam se da ti ovo nije zadnji ovakav post :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa hvala tii, mnogoo. <3 Drago mi je da ti se dopao :)

      Izbriši
  5. Prvo čestitam na prvom fashion postu :D Odličan je. Sviđa mi se kombinacija, topić/majica je prekrasna <3 i volim te tvoje cvike!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Ahh ove naočale haha, mnogo komplimenata su dobile :D

      Izbriši
  6. Lijepa Mina ^_^ Meni se sve svidja, ali posebno top i torba :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ti si prelepa, a outfit čist plus! Sličan top imam, a starke su hit. I naočare. Okej, i torba! I ako nastavim nabrajaću sve (ako već nisam).

    OdgovoriIzbriši
  8. Slobodno nabaci ti još poneki takav post ;) Meni se outfit sviđa i sama bi ga nosila, ali s nekim salonkama, ipak sam više "fancy" tip, nego za starke. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hoću :) I kod mene salonke dolaze u obzir, ali za noćnu verziju. Ovako za dan definitivno starke :D

      Izbriši
  9. Koja zgodnica ;) Super mi je ovaj outfit i nadam se da ćeš nastaviti pisati ovakve postove :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa hvalaa ti mnogo :) hoćuu, potrudit ću se da ih bude još.

      Izbriši