Top Proizvodi ispod 10KM

19.5.15

Svi mi volimo kad "ulovimo" dobar proizvod, a da mu cijena ne zadaje glavobolju. Akcije su non stop prisutne u drogerijama pa se može naći odličnih proizvoda po niskim cijenama. U to ime ja Vam danas donosim one koji su mene oduševili i koje koristim svakodnevno, a koji nisu skuplji od 10KM. :)

Na svakom blogu su spomenute Essence olovke koje su zaslužile svaku riječ hvale i sigurna sam da će uvijek biti favoriti svakoj djevojci. Pisala sam post o njima (ovdje) i savjetujem Vam da ih što prije kupite ako dosad niste jer im je cijena samo 2.15KM, a sigurno možete pronaći nekoliko nijansi za sebe. Moja najdraža je Soft Berry.
Još jedan Essence proizvod, a radi se o ruževima iz longlasting kolekcije. Iz prvobitne kolekcije favorit mi je bio Barely There, a iz nove Nude kolekcije favorit mi je nijansa Cool Nude. (post)
Nisam 100% sigurna, ali mislim da im je cijena oko 4.00KM i možete birati između nekoliko nijansi. Ruževi su kremasti, dugotrajni i nijanse su stvarno divne.
Do prije nekoliko sedmica voljela sam Sleek rumenila, ali kada sam kupila Catrice rumenilo sva ostala su pala u zaborav. Konstantno sam čitala o Catrice rumenilima, ali nikad ih nisam kupila sve do jednog dana i hvala Bogu kad sam ga napokon kupila. Moje je u nijansi 080 Sunrose Avenue i nemam više ništa reći osim da ga obožavam! Nijedan proizvod me nije oduševio koliko ovo rumenilo i preporučila bih ga svakoj djevojci, pa čak i onim djevojkama koje ne koriste rumenila jer kad vidite ovo zavoljet ćete taj komad šminke. :)
Vječiti favorit je Rimmel Stay Matte puder o kojem nema potrebe da se bilo šta piše, jer je ovo najbolji kameni puder ikada. Ovo vam treba u neseseru vjerujte mi.


Kakav bi to post bio, a da ja ne spomenem lakove ? Nikakav. :D Šala na stranu, moram Vam spomenuti lakove koje sam ja ugrabila u DM-u, a prejeftini su.
Eveline lakovi su bezbroj puta spomenuti na blogu i samo ću vam reći da koštaju oko 2-3KM, a dostupno je milion nijansi. Neke od nijansi koje ja imam možete vidjeti ovdje.
Essence lakove definitivno pogledajte kad sljedeći put budete u drogeriji, posebno nijanse iz Nude kolekcije jer su meni odlične. Favorit mi je 03 I'm lost in you. I novu The Gel kolekciju pod hitno pogledajte jer su nijanse čisto savršenstvo. (post) Iz te kolekcije favorit mi je Indian Summer.

Jeste li isprobale neki od ovih proizvoda ?
Koje proizvode iz drogerija izdvajate kao jeftine, a dobre ? 

22 komentara:

  1. Probala sve i sve ih volim <3 super post, moram i ja jedan slican napravit mada bi se sveo na ove iste proizvode :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je. :) Ipak ga napiši sigurna sam da ćeš naći još neki proizvod :D

      Izbriši
  2. Imam gotovo sve nijanse Catrice rumenila i ne znam koja mi je draža, fantastična rumenila :) super post :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ovu baš volim i nenormalno mi se sviđa. Morat ću pogledati još kakvih nijansi ima, pa mi se možda i svidi još neka :)

      Izbriši
  3. Slike su ti predivne! Nisam ništa od prikazanog isprobala, ali sam vidjela čekirala u dm-u i mulleru tako da nadam se da hoću :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Obavezno pogledaj, nisi svjesna šta propuštaaaš :D

      Izbriši
  4. Catrice rumenilo mi je trenutno broj jedan na wishlisti :)
    A essence olovke obožavaaam, malo je reći *.*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Essence olovke su posebne, svi ih volimo :D

      Izbriši
  5. Slažem se sa svim :-D Ekstra proizvodi!

    OdgovoriIzbriši
  6. Vec dugo zelim neko Catrice rumenilo pa mislim da cu sada kupiti ovo.Totalno si me uvjerila u njihovu kvalitetu☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je stvarno divno, sigurna sam da će ti se dopasti. :)

      Izbriši
  7. Slazem se s tobom, odlicni proizvodi i jako pristupacni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To i jeste najbolje što su pristupačni, a jako dobri :)

      Izbriši
  8. Nisam ljubitelj rumenila, ali ovo sa fotografija izgleda preelepo! :) Slažem se sa tobom, pogotovo za essence olovke, naravno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ih nisam voljela, ali nakon Sleek-a sam ih zavoljela. A ovo je baš poseeebno lijepo :)

      Izbriši
  9. super je post, ja sam misila napisati sličan :D stvarno ima super jeftinih a odičnih stvarčica :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pišiii, pišiiiii. :) Možda sam ja nešto izostavila :D

      Izbriši
  10. Nisam probala samo puder i ne pitaj me zašto :D
    Od ostalih stvari koje si nabrojala jedino mi essence lakovi ne odgovaraju, dok su mi Eveline lakovi, Essence olovke, ruž i Catrice rumenila zaslužila puno veću cijenu ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad te baš moram pitati zašto haha :D Ovi lakovi koje ja imam su super, posebno nova kolekcija. Slažem se za cijenu definitivno :)

      Izbriši
  11. Moram priznati da koristim sve ove proizvode te da je i mene Catrice rumenilo oduševilo! A Stay Matte stvarno ne znam koliko sam puta kupila i koliko ću još....čak sam jednom aktivno razmišljala o tome što ću uraditi ako ga povuku haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, znam taj osjećaj :D Meni se jedan rasuo u milion komadića, duša mi je umrla kad mi se to desilo :D Stvarno je odličaaan !

      Izbriši