White

17.5.15

Nedjelja je, ali umjesto nail posta ide outfit post. Sasvim slučajno i neplanirano, ali mi se dopalo pa zato i pišem sad post. :)

Kako sam i napisala u prvom outfit postu (ovdje) najviše volim crnu i bijelu boju, a sad sam dodala i sivu. Meni su ovo basic stvari koje svaka djevojka treba imati u ormaru. Sad zavisi od osobe do osobe da li se to nekome dopada ili ne, sve tri stvari možete kombinovati na milion načina. Crop tops su must have za ovo ljeto, ja ih imam nekoliko i stvarno ih volim nositi, da li uz hlače, suknje ili šorceve. Ovu suknju sam kupila jučer i već mi je postala omiljena jer sam dugo tražila ovakvu suknju koja ima ovaj rez sa strane i napokon sam je našla.
Nakit obavezan, bez ovih prstenčića ne idem nigdje, a narukvica je infinity koju imamo ja i moja bestika. :)







Suknja - Bershka
Top - Asos
Košulja - Bershka
Torba - COCO.
Čizme - Asos
Naočale - Sheinside 
Nakit - Ebay

Broj komentara: 28:

  1. Uu bas si lijepa,a bome i zgodna.Super post❤

    OdgovoriIzbriši
  2. Opet mi se sve svidja :D i lak mi se svidja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, hvala :) Lak je Essence Serendipity. Pravi ljepotan :D

      Izbriši
  3. eeee alo dobra, dobra :P lijepa si :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve mi se svidja *.* Prava si zgodnica :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Suknja je savršena! I ja već dugo tražim suknje sa izrezom :D I nakit mi se baš sviđa, obožavam infinity simbol :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova je odlična, a nije bila skupa i ima u crnoj boji :) Baš je divnaaa.

      Izbriši
  6. Great look :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Prozračno, čisto, mladoliko, minimalno <3 Lepotica.

    OdgovoriIzbriši
  8. Suknje sa rezom su POSVUDA. Mislim da sam ih vidjela u svakoj mogućoj radnji :D i ja najviše volim takve boje, zato je obuća uglavnom u crvenoj boji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ja sam je jedva našla haha :D Ali je zato sad obožavaaam <3 kod mene je i obuća u istim bojama :D

      Izbriši