Catrice Absolute Matt Eyeshadow Palette

13.6.15

Kao djevojka koja mnogo voli palete sjenila, a posebno one sa nude i mat nijansama nisam mogla zaobići ni ovu paleticu iz Catrice asortimana. Ove palete su izašle u nekoliko različitih varijanti, a ja sam za sebe izabrala ovu pod nazivom Absolute Matt - 010 Eyes Wide Matt.

Paleta dolazi u maloj, ali jako čvrstoj ambalaži koja se preteško otvara i uvijek imam problema kada je želim otvoriti. S jedne strane to je loše, a s druge dobro jer kada idete na putovanje i ponesete paleticu bit ćete sigurni da se neće sama otvoriti u neseseru/torbici. Sadrži 6g/rok 12 mjeseci. Mislim da je koštala oko 10KM, ako griješim ne zamjerite jer se stvarno ne sjećam koliko je bila.
Paleta sadrži 6 nijansi i sve su mat, mada ja ne bih rekla da su sve baš potpuno mat. Prve dvije-najsvijetlije nijanse su dosta mekane za razliku od ostalih nijansi u paleti i dobro su pigmentirane s obzirom da se radi o svijetlim nijansama. Prvu nijansu najčešće koristim za posvjetljivanje ispod obrva i u kutu oka, a drugu rijetko kad koristim ali i ona isto može poslužiti za posvjetljivanje određenih dijelova. Treća nijansa mi je najlošija od svih 6 i nikako mi se ne dopada. Nekako je previše "kruta,tvrda" i nju nikako ne koristim. Na swatchu ćete vidjeti da je loše pigmentacije, tako da za ovu nijansu ide 0 points. Četvrta i peta nijansa su mi najdraže i njih najčešće koristim. Dobre su pigmentacije i nisu previše mekane kao prva i druga. I posljednja nijansa u paleti mi i nije nešto posebno draga jer inače ne koristim ovakve nijanse, jer ne volim baš tamne boje na kapcima. S obzirom da je najtamnija nijansa u paleti, ona je i najbolje pigmentacije.

 

Nisam u potpunosti zadovoljna ovom paletom, ali nije ni loša. Slabije je koristim jer su mi samo 3/6 nijansi korisne.
 Jeste li probale neku od paleta iz Catrice ponude ? 
Kakvi su Vaši utisci ?  

Broj komentara: 8:

  1. Deluje mi kao odlicna paleta, meni se dopada kombinacija nijansi, mada nisam je probala tako da nisam sigurna da li bi mi u potpunosti odgovarala ili bih koristila samo par nijansa kao ti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se dopada kombinacija nijansi, ali nisam baš zadovoljna u potpunosti paletom. Ima dosta boljih paleta za te novce :)

      Izbriši
  2. Lijepe nijanse.. I meni se najviše sviđa četvrta i peta, ali mislim da mi je četvta ipak ljepša :) Koja je cijena?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, definitivno imamo isti ukus :) Mislim da je bila oko 10KM, nisam sigurna.

      Izbriši
  3. Nisam probala ovu, ali sam skroz zadovoljna onom manjom, smokey eyes. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam je i ja još uvijek :D ali je sada skroz slabo koristim jer ne volim više takve nijanse na kapcima.

      Izbriši
  4. Imam ju, ali ju još nisam ni isprobala. Mislim da još nisu napravili 100% savršenu paletu, no mislim da se trude i vjerujem da će uskoro doći i do toga jer im je svaka sve bolja i bolja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se nadam da će je ubrzo napraviti jer imaju zaista dobrih proizvoda. :)

      Izbriši