Favoriti Mjeseca - Juni 2015.

29.6.15

Juni prolazi, juli polahko kuca na vrata. Odmah na početku Vam moram reći da mi je mnogo žao što u junu nisam više pisala, ali jednostavno nisam imala inspiracije i kad god bih krenula nešto da napišem nije mi išlo od ruke. Nadam se da će juli biti bolji i da će biti više postova. :)
Iako nisam pisala na blogu, svakodnevno sam se šminkala, isprobavala nove proizvode i danas Vam donosim moje favorite ovog mjeseca.

Bourjois Rouge Edition Velvet 07 nisam koristila već neko vrijeme, ali u ovom mjesecu je najviše korišten. Pisala sam recenziju o ovom malenom smradiću, pa ako Vas zanima pogledajte ovdje.
Flormar olovka za usne je novitet, ali mnogo dobar. Slučajno sam vidjela Flormar proizvode u jednoj random radnji i dok sam gledala sve te silne olovke, oko mi je stalo na ovoj. Naziv nisam nigdje pronašla na olovci, ali ima broj 211 pa valjda je to broj olovke. Nijansa je tamnija i mnogo lijepa, ne znam kako bih je opisala pa pogledajte sliku.


Catrice Sun Glow bronzer je u upotrebi od momenta kad sam ga kupila. Moj je namijenjen za tamniji tip kože, a postoji i svijetlija varijanta. Obožavam ovaj bronzer i sve mi se kod njega dopada.
Essence Match 2 Cover paletica korektora je novitet u junu, ali mnogo, mnogoo puta korišten. Koristim ga svakodnevno i zasad mi je okej.
Maybelline Fit me puder je bio neko vrijeme moj najdraži puder i onda sam kupila neke druge i totalno zaboravila na njega. Ali to mi se uvijek desi kad kupim neki novi proizvod i tad apsolutno zaboravim na sve ostale i koristim samo taj novi. Dešava li se Vama to ? :D
Uglavnom, puder je odličan i sad mi odgovara jer mi je prije bio malo taman. Sad sam kao dobila malo boje, pa mi dobro pristaje.

Imamo li zajedničke favorite ili ipak volite neke druge proizvode ?
Šta ste najviše koristile u junu ? 

Broj komentara: 16:

  1. Za Maybelline Fit Me puder već par mjeseci govorim da ga kupujem i nikako da to i učinim... Super da si ga uvrstila u favorite jer ga stvarno želim kupiti, ali uvijek zaboravim ili nešto slično! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako sam i ja isto govorila, sve do jednog dana :D Nadam se da će ubrzo biti tvoj :)

      Izbriši
  2. Ništa od ovoga nisam probala, a najviše mi se svidja bronzer, naravno :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, znaš da dijelimo ljubav prema bronzerima. Meni se sviđa onaj Flormar bronzer, gigantski je :D Moram ga nabavit što prije.

      Izbriši
  3. Koliko volim ovaj Essence korektor! Meni je savršen, van svih očekivanja! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također, ne znam što ga nisam prije kupila. Koristim ga svakodnevno :)

      Izbriši
  4. Bourjois 07 je i moja ljubav.. Stvarno za svaku priliku ruž! Još nisam probala FIT ME ali imam namjeru :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš tako, meni i dalje smrdi haha. Ne dišem dok ga stavljam :D Fit me je super, meni odgovara.

      Izbriši
  5. Pisala sam o tom bronzeru, evo trošim već drugi iako bi mi dobro došla neka tamnija nijansa ovih dan... Inače, sad si me podsjetila da probam Fit me. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuu, pa sigurna sam da ću mu i ja ostati vjerna neko vrijeme jer je odličan. Hehe, ajde drago mi je da sam te podsjetila :)

      Izbriši
  6. Lepi favoriti ;)
    Ja mnogo volim Fit Me korektor, pa uopste ne sumnjam ni da je puder dobar <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da ga ti voliš, kod tebe sam ga vidjela na blogu. Moram ga i ja probati <3 :)

      Izbriši
  7. Lijepi su favoriti, nisam ništa koristila od spomenutog ali voljela bih probati fit me puder ali i korektor kojega ne mogu nigdje naći :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, a fit me korektor imaš na feelunique :)

      Izbriši
  8. Čula sam da je Fit me odličan za suvu kožu? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da. Ja imam suhu kožu i super mi je, nisam imala nikakvih problema :)

      Izbriši