New In #8

8.6.15

Nije prošlo mnogo od posljednjeg new in posta, a red je došao na još jedan. Nije prevelik i nema mnogo proizvoda, skupilo se nešto što sam kupila-dobila nedavno pa sam odlučila to da Vam pokažem. Trudim se da ne kupujem previše kozmetike jer je tako samo bespotrebno gomilam, pa kupim samo par sitnica i to je to. :)

Najdraža stvar koju sam kupila je ova slika koju sam dugo htjela, ali je nigdje nisam pronašla dok nisam otišla u Teslić. Kupila sam ga u Jysk-u za 8.50KM i ima ih svakakvih, poruka je divna i to je prvo što ugledam ujutro kada se probudim i dan mi divno počne. :)
Dva Gabrini lakića sam kupila u nekoj random trgovini, svidjele su mi se boje mislim da su bili oko 0.90KM. :D
Catrice lak sam dobila gratis u Kozmu, a nijansa je 01 Karl Says Tres Chic. Lijepa nijansa, imat ćete je priliku vidjet dok mi se nokti malo oporave. :)
Vikend sam provela u Makarskoj i većinu vremena na plaži (normalno), svratila u Kozmo i Bipu da vidim ima li šta novo i kupila par proizvoda.
U Kozmu sam kupila Catrice Sun Glow Matt Bronzing Powder - 020 deep bronze. Na prvu mi se dopao zbog ambalaže, a na drugu mi se sve dopalo. :D 
Catrice Illuminating rumenilo - 010 I Am Nuts About You je prelijepo. Na nekom od blogova sam ga vidjela i istog momenta mi se svidjelo.

Catrice Lipliner - 020 Hey Macadamia Ahey! još jedan proizvod koji je baš po mom ukusu. Nisam prije obraćala pažnju na Catrice olovke, ali morat ću.
I posljednji proizvod je IQ cosmetics lipliner - dark berries. Naziv joj sve govori, a ja sam ispunila ono što sam rekla u posljednjem new in postu. Olovke su (bar za mene) predobre, a uz to su i pristupačne baš kao i Essence olovke.
Narukvicu sam dobila od svoje bestie, a kupljena je u Zagrebu. A ovii macaronsi, pa Bože dragi koliko su oni dobri ja to Vama ne mogu da opišem. Ako Vas put odvede u Makarsku prva destinacija nek' Vam bude Romana. Past ćete u nesvijest kao i ja svaki put kad uđem unutra.

To su moji mali, slatki noviteti. :) 
Jeste li kupile nešto lijepo u posljednje vrijeme ? 
Dopadaju li Vam se moji noviteti ?  

Broj komentara: 18:

  1. Lepi noviteti, svaka čast na samokontroli :D
    Slika je favorit i baš je lepa. Inspirativna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trudim se, trudim. I meni je slika favorit :)

      Izbriši
  2. Blago tebi, bila si na moru :D Imam ovaj Catrice lak i nosim ga jako često, kada ne znam koji lak da stavim na nokte, taj mi je uvijek kao rezerva :P Lijepe su ti fotografije (ali to se podrazumjeva haha)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe :D ja ga nikad sama ne bih kupila, ali mi se baš sviđa. Likepa nijansa. Pa hvalaaa ponovo :D

      Izbriši
  3. Lakovi su svi lijepi. Ovaj Catrice bronzer moram kupiti, iako ih izbjegavam ovaj mi se čini ok za moj svijetli ten :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima još jedna svijetlija nijansa namijenjena baš za svijetli ten pa pogledaj. Možda će ti bolje odgovarati od ovog :)

      Izbriši
  4. Bronzer je baš predivan, kao i rumenilo. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lakovi su prelepi, nijanse mi se bas dopadaju, prave letnje. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam ovaj catrice lak, baš je lijep i neutralan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se sviđa, drago mi je što sam baš njega izabrala. :)

      Izbriši
  7. Baš lep Cartrice lak,izgleda kao jedna od onih univerzalnih nijansi koje idu uz sve. A rumenilo je pre-le-po :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako, ide uz sve i prelijepo izgleda na noktima. :) Rumenilo je posebnooo.

      Izbriši
  8. Rumenilo i Mašenka (narukvica) ♥
    Naravno, nisu ni drugi noviteti loši ;)

    OdgovoriIzbriši