Random favoriti - Maj 2015.

10.6.15

Poslije posta o beauty favoritima za mjesec maj, došla sam na ideju da bih mogla pisati i o random favoritima, odnosno stvarima koje nisu vezane za kozmetiku. Lijepo je nekad odmaknuti se od stalnih beauty tema i pisati o drugim stvarima, pa eto nadam se da će vam se dopasti. :)


Krećem od fashion stvarčica, a prva na redu je suknja koju obožavam i nosim je u svim mogućim prilikama. Obična siva suknja sa rezom na lijevoj strani koju možete kombinovati uz apsolutno sve. Klasična, ali u isto vrijeme može biti i elegantna i divno izgleda uz sve.
 Još jedna suknja koju ste mogli vidjeti na mom instagram profilu, a radi se crnoj-cvijetnoj suknji koju sam kupila u Pull&Bear-u. Obožavam cvijeće tako da ovu suknju nisam mogla zaobići i morala sam je kupiti.
Naočale su nešto bez čega ne izlazim iz kuće jer mi svjetlost nenormalno smeta i kad nemam naočale, oči mi strašno suze i ne vidim apsolutno ništa. Uvijek ih moram imati uz sebe, a najviše nosim ove crne i ove smeđe. Oblik je isti, samo je boja različita. :)
Vikend sam provela na moru i uživala u svakoj minuti, a pošto je put do Makarske dug i traje nekoliko sati još jedna stvar koju moram imati u autu je muzika! Bez muzike nigdje :D
U posljednje vrijeme sam se zarazila sa par pjesama i bez obzira što ih snimim milion na usb, slušam samo njih par.

Lean On je nenormalno zarazna pjesma i u glavi mi je non-stop. Baš, baš je zarazna!
Sam Smith je za mene vrhunski pjevač i volim njegov glas. Stay With Me mi je njegova omiljena pjesma, a mislim da je s tom pjesmom i postao poznat. Money On My Mind je blizu da postane draža od SWM. :)

Još nešto što mnogo volim i što me opušta, svijeće. Bilo kakve, bilo kojeg mirisa, oblika, samo nek' gori. :D Smeđa mi je najdraža zato što miriše na čokoladu.

za kraj, mjesto na kojem najviše volim da budem. 

Šta ste vi voljele u maju pored kozmetike ? :)

Broj komentara: 14:

  1. Super su ti random favoriti, a zavidim na moru :)) dabogda se udala tamo uskoro :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, iz tvojih usta u Božije uši :D haha. Ako Bog da :)

      Izbriši
  2. Ove dvije suknje su mi super. A pjesmu prvi put čujem i slažem se zarazna je haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđaju :) aaa pjesma je zakon haha, ja je ne prestajem slušati :D

      Izbriši
  3. Joj i ja sam opsednuta pesmom Lean On :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pjesma je vrhunska :) Ne možeš da je ne slušaš. :D

      Izbriši
  4. Siva suknja predobro izgleda, moram da pronadjem svecu sa mirisom cokolade definitivno. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) ja sam ovu dobila na poklon i predobraaaa je :D

      Izbriši
  5. suknje su odlicne, svijece obozavam. A more ko jos ne voli :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa :) i meni su svijeće nešto posebno. Aaah ima ljudi koji ne vole ljeto i sunce :D

      Izbriši
  6. Super post!


    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Fenomenalno. Sve redom.
    Sveće su mi favoriti svih vremena, ubedljivo. Kao i more. :)

    OdgovoriIzbriši