Favoriti mjeseca - Juli 2015.

29.7.15

Ovaj mjesec je bio nevjerovatno dug i činilo se kao da ima 360 dana, a ne 31. Mrzim kad dani sporo prolaze, ali šta se može. Još jedan mjesec prolazi, favoriti mjeseca su na redu.

Nepodnošljive vrućine su bile pa se nisam ni šminkala mnogo, a iskreno po takvim vrućinama nemam ni volje da se šminkam. Navečer nekako smognem snage pa se minimalno našminkam, ali preko dana ne-nikako. U takvim situacijama sam najviše koristila Bourjois Healthy Mix tekući puder koji sam dugo htjela da probam i nisam se pokajala što sam ga kupila. Moj je u nijansi 53 Light Beige, lagan je na licu i nećete imati težak osjećaj kao od pojedinih pudera.
Kada mi je trebalo malo dodatne boje na licu koristila sam L'oreal bronzer koji jee predobar i prelijep i ogroman. :D Bio je na akciji u CM-u zajedno sa maskarom i to dvoje je koštalo 14KM. Maskaru sam poklonila, bronzer ostavila sebi jer mi se odmah dopao kad sam ga vidjela. Malo je tamniji nego što sam mislila, ali mi to nije problem s obzirom da je ljeto i da ću pocrniti. :D

 Za moje okice brinula se ljepotica sa slike o kojoj ne trebam i neću mnogo da pišem jer će biti posebna recenzija na blogu za nju. Zasluženo. Samo ću vam reći da je volim nenormalno.
I posljednji favorit za mjesec juli je Flormar olovka za usne u broju 211, boju vam ne znam opisati pa imate ispod sliku sa swatchem :) Izlazim iz svoje nude faze, pa ubacujem tamnije nijanse, a ova je savršenstvooo.

Šta ste Vi koristile u julu ? Dijelimo li možda zajedničke favorite ?

Broj komentara: 20:

  1. Bourjois Healthy Mix planiram vec duze vreme da kupim, bas mi deluje kao odlican za ovo vreme. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Idealan je za ovo vrijeme i meni je baš zbog toga drago što sam ga kupila. :) Bolji nisam mogla kupiti sigurno.

      Izbriši
  2. Lijepi favoriti ;)
    Ja sam u srpnju najviše koristila kreme sa spf-om po danu dok bi se u noćnim satima, baš kao i ti, minimalno našminkala ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Bronzer imam u tester panu koji je barem dva puta manji od originalnog. Koristim ga dvije godine i još uvijek nisam dotakla dno. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, znači da će mi dugo, dugooo trajati :D To je dobro.

      Izbriši
  4. Lepi favoriti, drago mi je da si okušala sreću sa Bourjois HM puderom, stvarno je sjajan :) Čekam recenziju UD palete ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, i meni je baš drago jer sam ga kupila. Nisam pogriješila :) Ne znam tačno kad, ali bit će :)

      Izbriši
  5. Voljela bi vidjeti uskoro recenziu za Naked paletu,toliko svi o njima pricaju i bas me interesuje.Loreal bronzer je predobar,steta sto ga nisam uspjela ugrabiti u cm,rasprodat :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će, ali ne znam tačno kad :) bronzer je supeeeer i ja sam posljednji kupila :D

      Izbriši
  6. Ma daj, meni je super što je mjesec ovako dug, radosna sam kada znam da imam još puno vremena za uživanje i odmaranje dok faks ne počne. :D Ova olovka mi se baš sviđa. Inače nisam nikada bila u prilici probati Flormar kozmetiku. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je użasan i hvala Bogu pa je posljednji dan danas. Ovo mi je bio najduži mjesec ikad :D ako budeš imala priliku probaj jer su super, a ne koštaju mnogo :)

      Izbriši
  7. Ja se ovaj mjesec uopće nisam šminkala, čak ni puder ne nosim, ove vrućine su iscjedile svaku volje za šminkanjem iz mene :D Nijansa olovke je baš divna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem ti, tako je i meni isto. I kad bih htjela da se našminkam kad skontam koliko je vruće vani, odustanem :D imaju divne nijanse stvarno :)

      Izbriši
  8. Imam bronzer i paletu :-P Još mi olovka treba :-)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nemoj mi reći haha :D olovka je super dobra :)

      Izbriši
  9. Boja olovke je odlicna, morat cu je potraziti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaju još divnih nijansi i ja ću morati dodati još neku u kolekciju :D

      Izbriši
  10. Meni je Helathy Mix all time favorit :) Bronzer sam htela da probam, olovka je super, a na paleti zavidim. :)
    Moja šminka se leti svodi na obrve i moožda maskaru :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad znam i zašto ti je all time favorit. :) Bronzer je ljubav za sva vremena, a paleta posebno. :)

      Izbriši