Golden Rose Lipstick

1.7.15

Obećala sam da će juli biti bolji što se tiče postova, pa ćemo ga tako i započeti. Ljeto nam je napokon stiglo, dani su sve topliji i topliji, nose se veselije i vedrije boje bez obzira da li se radi o odjeći ili kozmetici. Ali kod mene to nije slučaj, barem kad je riječ o kozmetici jer se ja držim svojih nijansi i ne popuštam ih ni ljeti. Ja od svojih nude nijansi ne idem nigdje. :D Možda ponekad, ali većinom kod mene je sve nude. Danas Vam pišem o ružu koji je do mene stigao zahvaljujući Dženani (Šljokica) koja mi je kupila ovaj ruž zajedno sa malim slatkim GR wow! lakićima. :)

Dosad sam probala GR velvet mat ruževe, dopali su mi se i imam još neke nijanse na listi, a ove "obične" nisam imala priliku da probam prije. Ruž dolazi u crnoj ambalaži koja je čvrsta, neće se sam otvoriti u torbi i na dnu vam piše broj nijanse. Nema naziv, ali postoji broj i ovaj je 104. Što se tiče nijanse vjerovatno već znate da sam ja živi užas kad je riječ o opisivanju boja, pa ću Vam reći da je najbolje da pogledate slike ispod. Nijansa mi se mnogo dopada i dosta je drugačija u ambalaži i kad je stavite na usne. Također, swatch na ruci i na mojim usnama je totalno različit što ćete vidjet na slikama ispod. Čak mi se više dopada kako izgleda na ruci nego na mojim usnama, ali dobro. :D
Ruž je izuzetno kremast, pigmentacija je okej-nije previše pigmentiran, a i radi se o svijetloj nijansi. Jedino što mi smeta je što ima nekakav čudan miris i što kad udahnem, a imam ruž na usnama pojavi mi se čudan osjećaj u ustima. Ne znam da li me razumijete o čemu govorim, možda Vam se desilo to sa nekim ruževima.


Jeste li probale GR ruževe ? Imate li favorita među njima ? 
Koje nijanse najviše nosite ljeti ?

Broj komentara: 10:

  1. Imam ih ja 5,6 i fini su mi, a pigmentacija im varira. Imaju malo cudan miris, ali nije meni puno strasno, taj tvoj je izgleda izrod :-). Ali drazi su mi velvet matte svakako, a ista im je cijena haman...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, ma ne smeta ni meni previše ali mi je baš čudan okus u ustima. Slažem se definitivno da su velvetići bolji :)

      Izbriši
  2. mrzim ovaj miris njihov, grozan mi je. bila sam se navikla jedno vrijeme i dosta ih skupila, onda sam pesla na VM i sad svaki put kad namazem neki ''obicni'' GR zasmeta mi miris opet. istrpim radi boje nekad.. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ću razmisliti da li ću ih još nabaviti s obzirom na miris. I ja isto trpim radi boje, a imala sam iskustva i sa Bourjois ružem. On mi je još gori od ovih GR :D

      Izbriši
  3. Prelepa nijansa, idem već večeras da je kupim :) inače imam dosta njihovih ruževa, odlični su :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se svidjela nijansa :) Meni je najviše nijansi velvet ruževa na listi. Oni su mi najdraži.

      Izbriši
  4. Ja imam dva GR ruza, cak bih rekla iz iste linije. I boje i pigmentacija su super, ali sam kvalitetom pomalo razocarana :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam zadovoljna ružem, ali mi samo smeta taj miris i čudan okus u ustima koji mi se desi kad imam ruž na usnama. Nisam sigurna da li ću više nijansi uzeti :)

      Izbriši
  5. Nijansa je stvarno prekrasna i lijepo ti stoji :)

    OdgovoriIzbriši