Manhattan Endless Perfection Make Up

7.7.15

Kad sam kupila ovaj puder, dan poslije na facebook sam postavila sliku i napisala da ga volim. Kako je moguće da nešto zavoliš za jedan dan ? Ali je moguće, stvarno jeste. Ja sam ovaj puder zavoljela na prvo nanošenje. Tad mi je hitno trebao puder jer sam potrošila Maybelline koji sam mnogo koristila, a svi ostali koje imam su mi tada bili pretamni za korištenje. Od silnih pudera u drogeriji koji vrište "kupi me", ja sam na kraju kupila Manhattan koji je zapravo bio novi na policama i najviše me privukao.

Puder dolazi u lijepoj, staklenoj ambalaži od 30ml koju ćete platiti oko 16KM. Možete ga pronaći u 8 nijansi, ja kad sam kupovala bilo ih je 4-5 što zavisi od drogerije u kojoj kupujete. Ja sam za sebe uzela nijansu 64 Rose Beige. Dozira se pomoću pumpice koja je super i neće vam izaći više proizvoda nego što želite.
Nije previše tečan kao što je bio Maybelline Affinitone i svakako mi se više sviđa ovaj Manhattan jer se ne razleti po licu za sekundu. Sa ovim imate vremena da ga fino nanesete na lice i završnica mu nije mat, ali se i ne sjaji previše na licu. Ja uvijek lice dodatno matiram jer mi se tako više sviđa.
Trajnost mu je, pa ne bih rekla 24h (daleko od toga), ali na mom licu nakon 6 sati se vidi da je nestao na nekim dijelovima i da se lice sjaji (ne previše).Što se prekrivanja tiče super sam zadovoljna jer odlično prekriva, iako ja nemam mnogo nepravilnosti na licu, ponekad mi se pojavi poneka bubuljica naravno i odlično sve to prekrije.
I također, spada u grupu pudera koji nisu dodatno isušili moju suhu kožu. :)

Jeste li probale ovaj puder ? Koji Vi koristite, koji Vam je najdraži ?

Broj komentara: 6:

  1. Hmmm..interesting. Meni je najdraži Physicians Formula Youth Wear Spotless. hahahha, fin naziv. Koža mi ludi trenutno, tako da ne znam više šta da gledam majke mi, da li za suhu ili za masnu kožu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, prejak naziv :D to je onaj sa tufnicama po sebi ? Haha, ako mislimo na isti. Meni je ovaj predobar stvarno, a mislila sam se da li da ga kupim jer nisam našla nijednu recenziju tad za njega :D

      Izbriši
  2. Imam ga ja i uradila sam recenziju prije jedno mjesec dana. Baš sam i ja tražila recenziju ali nije bilo. A što se tiče utisaka isti su nam. Meni se isto sviđa što dodatno ne isušuje kožu. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je to najbitnije da ne isušuje kožu, jer mi je svakako suha. :)

      Izbriši
  3. Koji je bolji, easy match ili ovaj endless perfection ? I koje su razlike kod ta 2 pudera :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je bolji EP jer je tekstura kremastija i izbor nijansi je bolji. Lakše je s njime raditi na licu jer je kremastiji i traje dugooo. Dok je kod EM tekstura dosta tečnija od EP i ako želiš dobro prekrivanje potrebna su ti dva aloja, dok kod EP potpuno prekrivanje dobiješ sa jednim slojem :) jedino što kod EP ne valja je kad ti ostane pudera na kraju bočice ne možeš ga izvaditi :D

      Izbriši