Proizvodi koje iznova kupujem

18.7.15

Razmišljajući koji bih post mogla objaviti, sjetila sam se upravo ovog koji danas čitate. Napolju je užasno vruće i tako već nekoliko dana i iskrena da budem nemam baš volje da pišem postove (iako bih to htjela), ali me vrućina ubija i po cijeli dan se izležavam.
Svaka od nas ima "one" proizvode kojima se uvijek vraćamo bez obzira što na policama ima milion novih i što non stop dolaze neki novi. Ja Vam danas pokazujem proizvode koje ja uvijek kupujem i koje ne bih mijenjala ni za bilo koje druge.

Moj vječni favorit i ljubav je Rimmel Stay Matte puder koji sigurno svaka od nas ima i obožava ga. Ovo je proizvod bez kojeg ja ne bih mogla da živim i svakome ko ga nije dosad probao, preporučujem da to uradi što prije. Cijena, kvalitet, apsolutno sve kod ovog pudera je odlično i ja ga uvijek iznova kupujem. :)
Essence Match2 Cover concealer je proizvod koji sam nedavno kupila, a skoro sam ga potrošila. U jednom od prethodnih postova sam spomenula da nemam mnogo nepravilnosti na licu i da nemam potrebu koristiti korektore za prekrivanje toga, ali kad sam nenaspavana i ako imam burnu sedmicu ovaj proizvod me vraća u život. Prekrije sve što treba prekriti i ja ga obožavam. Definitivno ću ga nastaviti kupovati.
Maybelline Lash Sensational maskaru u početku nisam voljela, ali baš nikako sve do trenutka kad sam potrošila jednu koju sam koristila i onda sam bila primorana da ovu počnem koristiti. Nije mi odgovarala jer joj je formula bila previše tečna za moj ukus i iz tog razloga je nisam koristila, ali mi je sad vrhunska!
 Na red su došli i proizvodi za usne, a na listi su se našli četiri proizvoda. Mislim da je postalo dosadno svima (pa čak i meni) spominjati Sleek Matte Me ruž u nijansi Birthday Suit, ali šta da radim kad je ovo jedan od najljepših i najboljih ruževa koje imam. I nadam se da ga više neću spominjati :D
Samo ću Vam reći ako volite mat, nude ruževe ovo je pun pogodak!
Aura Absolute Matte ruž (602-Ring A Bell) je također mat ruž, roskaste nijanse koji mnogo volim iako nisam ljubitelj rozih nijansi i nemam ih mnogo, ali ovaj je uspio da uđe u moje favorite. Još jedan razlog što ga volim je što prelijepo miriše, a pored njega imam na listi još nekoliko nijansi. Nikad dosta! :D
Vječni favoriti su i Essence olovke koje su zauzele prvo mjesto na mom blogu kao najčitaniji post, a za Vas koji niste pročitali post, klik ovdje. Izbor nijansi, cijena, kvalitet, sve je kod ovih olovki odlično i njih ne možete da ne kupite. Ja sam ih već nekoliko puta kupovala i nastavit ću jer su fantastične!

Kojim proizvodima ste Vi vjerne i koje iznova kupujete ?
Imamo li neke zajedničke ? 

Broj komentara: 14:

  1. Rimmel Stay Matte kameni, rimmel lasting finish tekuci, wake me up tekuci, bourjois healthy mix tekuci, essence bijeli fiksirajuci, golden rose tusevi za oci i velvet matte ruzevi :D kupovat cu dok ih bude.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uhh ženo šta mi nabroja sve haha :D U većini se slažemo definitivno, osim tuševa jer njih ne koristim. :D

      Izbriši
  2. Maskara je savršena, omiljena! Obožavam je! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je sad omiljena, a na početku je nisam voljela nikako. :)

      Izbriši
  3. Odličan post. Već dugo želim neku Essence olovku i mislim da uskoro kupujem barem jednu jer je cijena stvarno pristupačna, a također i Essence korektor mislim da cu probati jer se cini odličan.
    Rimme puder imam već neko vrijeme i iznova se njemu vraćam jer je odličan stvarno, cijena je niska :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što prije kupuj, a nećeš kupiti jednu sigurno jer će ti se svidjeti više njih. :D Odlične su, korektor također. :)

      Izbriši
  4. lijepi proizvodi :D
    imam u planu uskoro napokon probati Rimmelov puder u kamenu :D
    Volim ovu Maybelline maskaru i Essence olovke za usne
    Birthday Suit mi izgleda kao predivna nijansa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti odgovarati i da ćeš se oduševiti :) Birthday Suit nešto naljepše ikada. Definitivno vrijedi ga probatii što prije :)

      Izbriši
  5. Moj definitivno najdraži Rimmel Stay Matte puder uvijek kupujem kao i Essence olovke za usne. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobrodošla u klub :) nadam se da će one nove Essence olovke stići i kod nas. Predivne su.

      Izbriši
  6. Essence korektor povlace iz ponude. Sad je 10 kn u mnogim drogerija. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fuck. Jel' baš moraju ? Uvijek povlače najbolje proizvode. :/

      Izbriši