Summer 2015

25.7.15

Meni je ljeto počelo još u mjesecu maju, iako je tada bilo još uvijek hladno, ali meni to ne smeta kada ima sunca i kada grije. Oni koji me malo više poznaju znaju da obožavam ljeto i da bih najviše voljela kada bi uvijek grijalo i pržilo. Jest da nekad i meni dosadi i poželim malo kiše i hladnoće, ali vala mi je milion puta draže ljeto nego zima. Mrzim jakne, šalove, kape, rukavice i kada imam na sebi hiljadu slojeva odjeće.
Inspirisana ljetom i postom kolegice Maniane (post), odlučila sam s Vama podijeliti slike mog odlaska na more. Išla sam nekoliko puta, i idem za 13 dana na godišnji odmor i jedva čekam. Odbrojavam dane do polaska. Neke slike ste mogli vidjeti na mom instagram profilu jer tamo postavljam više slika nego li na facebook. Pa da više ne dužim, uživajte u slikama. :)






I ove godine sam bila u Makarskoj i tamo mi je najljepše. Slike iznad su fotografisane u martu i meni koja voli vrućine, sunčanje i kupanje je ipak najljepše u ovo doba kada nema mnogo ljudi, kada je zrak čist, plaže prazne, ma pravi odmor. Kupat se naravno ne može jer je voda hladna, iako sam ja htjela jer mi je strašno žao kad dođem na more, a ne mogu se kupat.




moja najveća ljubav, mama, moja podrška, sve. 


 ne mogu si pomoći kad vidim cvijeće. to moram uslikati :D

 isto važi i za zalazak sunca. Obožavam ih, a najljepši su definitivno na moru.
 hvala gospođi iza koja mi je upropastila najdražu sliku. :D




 i opet.

 došlo vrijeme da se može kupati i naravno tu sam ja.





Slikama sa godišnjeg ću vas smarati na instagram profilu. :) 

Volite li ljeto ? Gdje idete na ljetovanje i gdje Vam je najljepše ? 
Kako izdržavate ove vrućine ? :)


Broj komentara: 10:

  1. Divne fotke :) Potraži na internetu stranice za obradu fotki na kojima ima opcija da se uklone osobe iz pozadine, pa ukloni gospođu :P Mora biti, prošle godine sam uklanjala ljude sa slika iz Italije, ako se sjetim koja je tačno, poslat ću ti link. :D Kao i ti, obožavam ljeto, ali prošle godine, nakon 14 dana izležavanja na moru, shvatila sam da to ipak nije za mene, i nakon što sam čitav život ljetovala na moru, ove godine ipak idem na putovanje po Evropi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) Morat ću to potražiti jer mi je ova slika stvarno draga, ali kad sam vidjela da je dotična iza mrak mi je na oči pao. A svaka sljedeća koju sam uslikala nije bila ni slična ovoj haha :D Lijepo je i to, promjena je dobra. Uživat ćeš sigurna sam :)

      Izbriši
  2. Blago tebi, uživaš na moru... :) Fotke su prekrasne, dođe mi da i sama odem na more i bacim se u more hehe. Da bar... Ja obožavam ljeto i nema veze što mi je vruće, zato ljeto i postoji, meni ne smeta :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Brojim dane do godišnjeg da opet idem i jedva čekam. To mi je pravi odmor :) Hvala ti mnogo, a ni meni ne smeta. Ljeto je zakon, nema ništa ljepše :D

      Izbriši
  3. Divne fotkice i odlični outfiti! ;) :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Kao i ti, obožavam leto i uvek volim da vidim fotke sa letovanja, a ove tvoje su divne :) Imala sam sreću pre par godina da letujem u Makarskoj, to leto mi je bilo jedno od najzanimljivijih ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo :) vjerujem ti, jer je stvarno divna i za odmor i ako poželiš noćni život. Super :)

      Izbriši
  5. Obozavam ljeto, ali ove godine ne idem nigdje na more :/ Na svu srecu, vrucine mi nikad nisu prevelik problem, samo nek je ljeto i vruce i super :D
    Divne su ti fotografije, pogotovo zalazak sunca *.*, u tom prizoru naprosto uzivam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je isto tako hah, tako mi je najbolje :) Hvalaa ti puno :*

      Izbriši