TOP 5 ruževa za ljeto

11.7.15

Ljeto nam je napokon stiglo (odavno) i uživamo u sunčanim danima, neko više neko manje ali je bitno da je ljeto stiglo. :) Godišnji odmori se bliže, a ja do svog odbrojavam dane i jedva čekam da taj dan stigne. Dok pijem svoj omiljeni smoothie od borovnice, banana i mlijeka tipkam Vam svoj izbor ruževa za ovo ljeto i pokazat ću Vam koji su to ruževi koje ću ja najviše koristiti.

Znate koliko volim nude nijanse tako da su se morale naći u ovih top 5, a na prvo mjesto ja stavljam Sleek Matte Me u nijansi Birthday Suit koji je moj vječni favorit i najdraži ruž od svih koji imam.
Odličan je za svaki dan, super pigmentiran, postojan na usnama i divno izgleda na usnama.
Poslije njega još jedan nude-roze ruž je Bourjois ruž u nijansi Rose Tweed 04. Kako izgleda na mojim usnama i više o njemu možete pročitati u postu ovdje.

Ehh, kad padne noć ja uvijek više volim nositi tamnije nijanse pa se u tom slučaju odlučim između ova tri.  
Sleek Matte Me u nijansi Rioja Red je također vječni favorit jer je ovo najljepši crveni ruž, ali stvarno crveni. Boja je fantastična, pigmentacija čisto savršenstvo, trajnost na usnama isto tako, apsolutno sve kod ovog ruža je odlično. Ako tražite crveni ruž ja Vam definitivno preporučujem ovaj.
Sljedeći ruž je potpuno zaboravljen i ne sjećam se kad sam ga zadnji put koristila, a poklonila mi ga je moja bestie za moj rođendan. I dan danas kad ga pogledam oduševljena sam njegovom bojom i ljepotom. Max Factor u nijansi Pomegranate je moj izbor za ovo ljeto, noćnu šetnju, izlaske jer usnama daje posebnu ljepotu.
Lijep, ljepši i Farmasi najljepši i najtamniji ruž u mom izboru za ovo ljeto, ali ujedno i najdraži pored Sleek BS. Prekrasna boja koju bih ja nosila i preko dana jer mi je toliko lijepa da Vam to ne mogu opisati. Obožavam ovakve boje i njih najčešće nosim navečer i preeelijepeee su. Pored lijepe boje, ruž se lahko nanosi i nije u potpunosti mat, trajan je na usnama i pigmentacija je fantastična.
L-D: Max Factor Pomegranate, Bourjois Rose Tweed, Sleek Birthday Suit, Farmasi 12, Sleek Rioja Red


Koje ruževe Vi birate za ljeto i koje najčešće nosite ?

Broj komentara: 16:

  1. Inače ništa ne biram po godišnjem dobu pa tako ni ruževe, ali mogu reći da trenutno naviše koristim Dior balzam koji obožavam.
    Tvoj izbor mi se baš dopada i ovaj Sleek Birthday suit mi je sad zapeo za oko ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja najčešće po raspoloženju biram koji ću karmin staviti. :D Ali ovi su definitivno za ljeto, a BS je posebno lijep. Ako ga kupiš nećeš se pokajati, garantujem :)

      Izbriši
  2. Rioja red mi je interesantan pravo....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I više nego interesantan, vjeruj mi. Savršenstvo u bočici! Kupuj. :D

      Izbriši
  3. Najviše mi se sviđa Max Factor Pomegranate :) Oduvijek sam birala pinky nijanse ruževa... sviđaju mi se i tvoji izbori.. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Divan je, drago mi je da ti se dopada. :) Ja ga nisam nosila često, ali je vrijeme da se to promijeni. Hvala :)

      Izbriši
  4. Svi su divni ali mi se najvise dopada Max Factor Pomegranate :)
    Trenutno se ne odvajam od NYX-ovih matte lip cream ruzeva, a takodje najvise koristim i aurine mat ruzeve u roze i crvenim nijansama :)
    A ovih dana mi je najdrazi NYX-ov Copenhagen :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuu, oni su mi odavno na listi i baš Copenhagen mi je najdraži. Imaju dosta lijepih nijansi, a imam jedan Aurin mat i super mi je :)

      Izbriši
  5. Odlican post!

    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. lijep odabir :D
    imam Rose Tweed i obožavam ga <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tii :) Da, prekrasan je i ja ga volim.

      Izbriši
  7. Dobar post! :)
    dushhica.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši