Bourjois Healthy Mix Foundation

2.8.15

Savršeno vrijeme za recenziju jednog od najboljih pudera ikada koje sam probala i kao stvoren je za ove pretople ljetne dane. S obzirom na temperature koje su blago rečeno nepodnošljive, ja se i ne šminkam mnogo osim navečer ako izlazim, ali i tada to bude minimalna šminka. Bourjois Healthy Mix sam spominjala i u prethodnom postu favoriti mjeseca jula, a danas nešto više o njemu.

Dugo sam imala želju da probam Bourjois HM puder, ali pošto ga nažalost kod mene nije bilo morala sam čekati da negdje odem i da ga nabavim, pa sam ga napokon kupila kad sam bila u Hrvatskoj.
Razmišljala sam se između seruma i pudera i moram priznati da sam više htjela kupiti serum, ali u Bipi nije bilo nijanse za mene tako da sam kupila puder. Koštao je 60kuna (akcija)-15KM, a mislim da mu je cijena inače oko 20KM. Uzela sam nijansu Light Beige jer je tada najviše odgovarala mome licu, ali i sada mi je sasvim okej s obzirom da još nisam pocrnila kako inače znam. :D
Puder sadrži 30ml i dozira se pomoću pumpice koja je odlična i neće se desiti da izađe više proizvoda nego što treba.
Bourjois HM sadrži ekstrakte dinje, kajsije i jabuke, a meni najvažnije je što dinja hidrira kožu jer je moja koža suha. Puder je jako lagan na licu, super ujednačava ten, ima srednje prekrivanje (ako imate veće nepravilnosti na licu, pored pudera korektor će vam sigurno biti potreban) i dosta dobro se drži na licu. Jednako nestaje sa lica, ne isušuje dodatno kožu i super dobro izgleda na licu.


Ako ste u potrazi za laganim puderom, ja Vam definitivno preporučujem Bourjois Healthy Mix jer ću ga ja sigurno nastaviti koristiti i kupovati.

Jeste li probale Bourjois HM puder ili serum ?
Kakvi su Vaši utisci ?

Broj komentara: 14:

  1. Ovo je moj omiljeni puder! Malo-malo, ja se njemu vratim, tj. sve druge probam, dopanu mi se (ili ne), ali prva ljubav zaborava nema :D Idealan je u svakom trenutku i perodu (proleće -zima) i tako je lagan i divno mirišljav :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno, meni najbolji za ljeto i ove nenormalne vrućine. :D Predobaar je :)

      Izbriši
  2. Voliiiiim <3 ali preko zime ili kad je vrijeme hladnije, inace mi sklizne s t zone jer se mastim ljeti. Jedan od boljih pudera koje sam imala priliku probati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjet ćemo kakav će meni biti kad zima stigne, ali sad mi je fenomenalan. :)

      Izbriši
  3. Ovo je puder za mene onda, smao joše da potrefim nijansu. Pinovala ga u wish listu. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooo još jedan proizvod na wish listu :) Samo ih upisujeeš, nadam se da će ti odgovarati :*

      Izbriši
  4. Obožavam ga :) Većinom košta oko 110 - 115 kn ako se ne varam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moguće je, ja sam ga ugrabila na akciji (srećom). :D Odličan je :)

      Izbriši
  5. Omiljeni puder drogerijskog ranga :)
    Jako ga volim koristiti tokom cele godine ^_^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da će i meni biti omiljeni i da će zauzeti prvo mjesto :)

      Izbriši
  6. Nisam probala,ali koliko sam pohvala pročitala za njega,zasigurno imam u planu da ga isprobam. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odličan je, kad probaš vidjet ćeš šta si propustila :D

      Izbriši
  7. Mene je serum oduševio, a bio bi red da i ovaj probam onda :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ja ću poslije pudera probati serum. Da vidim hoće li i mene oduševiti kao i tebe :D

      Izbriši