Catrice All Matt Plus Shine Control Puder

19.8.15

Kada čujem riječ matt odmah kupujem u nadi da će proizvod biti dobar, a takav slučaj je bio i sa ovim Catrice puderom. Dosta puta sam imala namjeru kupiti Catrice puder, ali koji god sam htjela nikada nije bilo nijanse za mene. Srećom, ovaj sam pogodila, a moje utiske pročitajte u nastavku.

Osnovne informacije :
- cijena mu je oko 13-15 KM, često je na akciji
- dostupan u 5 nijansi 
- sadrži 30 ml
- rok trajanja 12 mjeseci
- možete ga pronaći u CM i ostalim drogerijama koje drže Catrice kozmetiku.
 Nijansa koju ja imam je 030 Warm Beige i sad mi super odgovara iako sam dosta tamnija nego kad sam ga tek kupila. Ambalaža je staklena, ima pumpicu koja dobro radi i to je to. Ništa specijalno.


Tekstura pudera je malo "teža" od ostalih koje imam i najviše ga volim nanijeti prstima na lice i razmazati, a zatim preći beauty blenderom i fino sve izblendati. Za moj ukus tekstura je previše gusta i sa jednim slojem izgleda jako lijepo i prirodno na licu, prekrije sve nepravilnosti i rekla bih da mu je prekrivanje odlično.
Finiš mu je mat, ali ne u potpunosti i ne isušuje dodatno lice. Moja koža je normalna-suha i ja nisam imala nikakvih problema sa ovim puderom. Jedino što mi smeta je što ima nekakav čudan miris (ako imate ovaj puder, znat ćete o čemu pričam), ali nije toliko jak i brzo nestane.
Na mom licu traje oko 4-5 sati i prvo nestane sa nosa i malo sa čela. 


Jeste li probale ovaj puder ? Koji je Vaš najdraži ?

Broj komentara: 10:

  1. Upravo ovaj puder je moj najdrazi, imam vec 2 bocicu i namjeravam ga jos dugo kupovati.
    Za tu cijenu je stvarno odlican i ja ga isto svima preporucujem❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, jedan od boljih drogerijskih pudera definitivno :)

      Izbriši
  2. Jedini beauty proizvod koji ne volim kupovati je puder, jer nikada ne znam koju bih nijansu uzela.. ili mi se čini presvijetla ili pretamna za moj ten i zato baš ne eksperimentiram s kupovinom pudera... xD
    Trenutno koristim MaxFactor FaceFinity All Day Flawless 3in1 i zadovoljna sam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ista stvar i uvijek poslije kupovine razmišljam šta ako mi nijansa ne bude odgovarala. :D Ali eto, na sreću uvijek dobro izaberem, iako se znalo desit da pogriješim nekad. Pogledat ću taj jer mi sad fali tamnija nijansa jer sam dobro pocrnila na moru, pa su mi ovi svi koje imam malo svijetli :D

      Izbriši
  3. Jesam i bolje da nisam :) Nije mi se svideo prvo miris, a potom i vlažan finiš na koži :O Uglavnom, razočarala sam se. Dok mi je verzija pre ove bila fenomenalna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vlažan ? Meni se to nije dešavalo :/ A za miris razumijem jer i meni smeta. Ali sve ostalo mi je okej :)

      Izbriši
  4. Uvijek kad sam planirala kupiti ovaj puder nekako me odbijalo jer sam mislila da isušuje kožu, ali eto sad si me ohrabrila da ga i ja probam. Poz. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja stvarno nisam imala nikakvih problema, a imam suhu kožu. Doduše, zimi mi je još više suha nego ljeti, ali je puder dobar :) Nadam se da će ti odgovarati :)

      Izbriši
  5. Ovaj puder mi se činio odličnim, nijasa super ali jednostavno ga moja koža nije voljela :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam kako je to. Kad misliš da će ti sigurno odgovarati, ono ispadne baš suprotno. Na sreću, meni je ovaj baš super :)

      Izbriši