Favoriti mjeseca - August 2015.

27.8.15

Koliko sam jedva čekala august, toliko mi je brzo i prošao. U ovom mjesecu nisam koristila mnogo proizvoda, dekorativu posebno jer je bilo prevruće i prosto nemoguće da se našminkaš. Nisam isprobavala nove proizvode jer sam bila na godišnjem i uživala na moru, ali sam odvojila predivne proizvode za favorite.



Kada sam krenula na more, znala sam da me tamo čeka nešto preslatko što sam osvojila kod Martine, a to su gel za tuširanje i losion za tijelo marke Treaclemoon. Gel sam skoro potrošila jer sam samo njega koristila na odmoru, a losion za tijelo je skoro pa pun. Oba proizvoda mirišu isto i to božanstveno. Mirišu na borovnicu, ali još ljepše i slađe od nje. Losion je savršenstvo, lahko se razmazuje, brzo se upija u kožu i traje dugo. Ako neko zna gdje se mogu pronaći ovi proizvodi, neka mi javi.
S obzirom da sam dosta pocrnila i da mi nijedan puder nije odgovarao, voljeni L'oreal True Match je dobio svojih 5 minuta. Više od 5 minuta jer sam samo njega koristila i još uvijek ga koristim jer mi je nijansa sada odlična, a prije mi je bila malo tamna pa je nisam koristila. Recenziju pudera možete pronaći ovdje.
 Real Techniques setting brush je moj HG kist. Ja ga koristim za korektor ispod očiju, puder u kamenu nanosim sa njim, probala sam i konturisanje i meni je za to odličan. Obožavam ga.
Bebe kremu koristim već duže vrijeme i pokazala se super za moje lice. Znate da mi koža varira i da je suha/normalna, a kremu koristim već duže od mjesec i već je prazna. Pokazala se odličnom i kao baza za puder, a ja ću definitivno ponoviti kupovinu kreme.

Koji su Vaši favoriti za august ? 
Šta ste najviše koristile ?    

22 komentara:

  1. Jeeeejjj, drago mi je da su ti odgovarali ovi proizvodi! :D Ja svoj losion za tijelo držim kod kreveta i njime mažem ruke prije spavanja :D
    I meni se sviđa ova bebe krema. Nju sam također koristila kao kremu za ruke i pokazala se odličnom. :)

    P.S. Fotkice su ti odlične! :)) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj toliko su divni da mi je žao da ih trošim više. :D Krema je baš super, ja sam se iznenadila da je ovako dobra. Hvala tiii :**

      Izbriši
  2. Sve fotke su ti baš lijepe, ove su me se nekako posebno dojmile, možda zbog dosta rozih nijansi. :D Nemam puno favorita za ovaj mjesec, ali jedan od njih je Dove dezodorans! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Punoo ti hvala :* Ovaj mjesec smo izgleda svi pomalo zakazali sa favoritima :D

      Izbriši
  3. Divne slike ^^ ni ja nisam baš nešto puno dekorative koristila, više sam se macakala kojekakvim kremama :D
    Joj, nikad ja probati ovaj puder, krajnje mi je vrijeme -.-

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Saro :* Lijepo je malo i odmoriti se od šminke, a puder probaj što prije. Odličan je, samo pazi pri odabiru nijanse :)

      Izbriši
  4. prelijepe su ti slike! Ne znam šta si uradila ali svjetlost je savršeno ujednačena :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za mene je veliki kompliment kada mi ti to kažeš :) Nisam ništa uradila, slikala na bijeloj podlozi na dnevnom svjetlu. I hvala ti mnogo :)

      Izbriši
  5. Imam Treaclemoon sprej za tijelo i mirišeee božanstveno. Jedino mi je žao što se miris ne zadržava dugo, pola sata i nema ga više :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Savršenstvo jedno. Kod mene stvarno traje duže od pola sata. :)

      Izbriši
  6. zoellin neseser ahh :D i moram pohvaliti slike :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako su samo slatke sličke! :) Tu RT četkicu jurim već neko vreme i koristila bih je za istu namenu i sigurno bi mi bila i u favoritima.. oh weellll. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ivana mnogoo :* Aa kist je odličan, probaj ga što prije :)

      Izbriši
  8. Kistić bih baš htjela probati :D I slike su ti odlične!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što prije probaš, to bolje za tebe. :D Odličan je, a možeš ga koristiti za sveee. Hvala ti :*

      Izbriši
  9. Gel za tusiranje i losion mi izgledaju fenomenalno, a slike su predobre. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I jesu fenomenalni vjeruj mi. :) Hvala, hvalaa. :*

      Izbriši
  10. Nisam probala niti jednu stvar od tvojih favorita, ali uskoro ću kupiti ovaj RT kist i nadam se da će i meni postati favorit ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odličan, odličaaan :) sigurna sam da će završiti u favoritima :)

      Izbriši
  11. Setting brush obožavam, najviše za highlighter, a True Match bih itekako voljela probati. Slažem se sa curama, slike su ispale fenomenalno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i za highlighter je odličan. Ma za sve je super stvarno :) Puder također probaj, meni je jedan od boljih. Hvala ti mnogoo :)

      Izbriši