Flormar Deluxe Cashmere Lipstick - Stylish Carmine

18.8.15

Ruževa nikad dosta, posebno onih koji svojim izgledom podsjećaju na high end ruževe. Jedan od takvih je i Flormar Deluxe Cashmere ruž koji je do mene došao zahvaljujući blogokolegicama Nini i Aneli.

Ruž dolazi u predivnoj zlatnoj i jako kvalitetnoj ambalaži i prvo što će vam pasti na pamet kada ga ugledate je da se radi o nekom luksuznom i jako skupom ružu, ali ne. Moram priznati da je ovo najljepši ruž (što se tiče ambalaže) koji imam. Neće se otvoriti u torbi/neseseru jer se čvrsto zaklopi.
Pored ove nijanse, ruž možete pronaći u još dodatnih 15 nijansi, a moja je Stylish Carmine. Nijansa je mnogo lijepa i kao stvorena za ljetne i jesenske dane. Lahko se nanosi na usne, nije u potpunosti mat, blijedi ravnomjerno i na usnama traje oko 2-3 sata. Nakon jela ga je potrebno ponovo nanijeti, ali piće preživi. :)



Da li imate u svojoj kolekciji Flormar ruževe ? 
Dopada li Vam se ovaj ? 

Broj komentara: 12:

  1. Nemam nijedan Flormar ruž, a ovaj mi se baš baš dopada :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ih imam par i baš su mi dobri, a cijena im je smiješna :D Probaj, sigurno će ti se dopasti. I olovke su im super.

      Izbriši
  2. Imam sjajeve i mat ruževe od Flormara, ovak je predivan, i pakovanje i nijansa ostavljaju bez daha! vrh, top :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mat su im također odlični :) Morat ću malo dopuniti kolekciju. Drago mi je da ti se sviđa :)

      Izbriši
  3. Nijansa je predivna, nježna... :) Super ti stoji. I fotkice su super (ništa čudno :P)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tačno ću se postidit :D Pa hvala ti mnogo, mnogoooo :*

      Izbriši
  4. Nisam koristila ali definitivno cu posle ovog :) predivno pakovanje i nijansa je savrsena :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago :) Pakovanje je božanstveno, a ima još lijepih nijansi stvarno :)

      Izbriši
  5. Imam jednog u nijansi DC22 :D ja sam priično zadovoljna ovim ruževima, ali Flormar je misteriozno nestao sa svojih prodajnih mjesta u RH.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam koja je to nijansa haha, ali sigurna sam da je lijepa :) Šteta jer imaju dobrih proizvoda, olovke za usne su mi posebno dobre.

      Izbriši