Sisterhood of the World Bloggers Award

24.8.15

Prije nekoliko dana, divna Martina sa bloga Chic State Of Mind me nominovala (hvala :*) za Sisterhood of the World Bloggers Award. Stvar je vrlo jednostavna, a radi se o tome da odgovorite na postavljena pitanja, te postavite novih 10 pitanja i nominujete 5 blogova.

1. Što te potaknulo na otvaranje bloga?
Prije nego sam otvorila svoj blog, pratila sam dosta drugih koje i dan danas pratim i čitajući te blogove uvijek sam htjela da i ja imam svoj kutak za pisanje. I evo, to se i desilo :) 
2. Koje bi moći imala da si super-heroj?
Hmmm, vjerovatno bih izabrala da se mogu teleportirati. 
3. Tvoj posao iz snova?
Možda će ispasti da lažem jer obično svi imaju svoj posao iz snova, ali ja stvarno nemam. Nikada nisam razmišljala o tome, a sad radim posao koji volim. Pa vjerovatno je to moj posao iz snova :)
4. Da ti netko ponudi da ti plati putovanje na bilo koje mjesto, koje mjesto bi odabrala? 
Definitivno Santorini. 
5. Najdraži beauty proizvod?
Jako, jaako teško pitanje. Svi su mi dragi, ali evo ako bih morala izabrati jedan onda bi to bio L'oreal bronzer. 
6. Omiljeno godišnje doba i zašto ga volite?
Ljeto! Zato što volim sunce, more, sunčanje, sladoled, sve što je vezano za ljeto. 
7. Kako biste opisali svoj stil odijevanja?
Jednostavan i elegantan (ponekad) :D
8. Omiljeni dio dana?
Kada dođem s posla, obučem pidžamu, upalim laptop i čitam postove :) 
9. Gdje nalazite inspiraciju za pisanje postova?
Najčešće mi odjednom dođe ideja o čemu bih mogla pisati, ili kada gledam neki youtube video pa vidim nešto o čemu bih mogla da pišem. 
10. Gdje se vidite za pet godina?
Daleko odavdje gdje sam sad :) 

Pitanja za nominovane :) 

1. Šta ti je najdraže u vezi bloga ? 
2. Maskara, sjenila ili ruž ?
3. Najdraži miris ? 
4. Šta si posljednje kupila od kozmetike ? 
5. Najdraži make up brend ?
6. U kojem gradu bi voljela da živiš ? 
7. Najdraže godišnje doba ? 
8. Čime se najviše ponosiš ? 
9. Postoji li mjesto na svijetu koje ne bi posjetila ? 
10. Koji ti je najdraži post koji si objavila ? 

N o m i n u j e m : 
3. Drama blog 

I naravno, ko god želi može odgovoriti na ova pitanje. Možete i u komentare ako želite :) 

2 komentara: